به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یک مشکل شایع بین همه خانم‌ها و آقایان، دایره‌های تیره‌‌ی اطراف چشم است که می‌توانند سن شما را بیشتر از آنچه هستید، نشان دهند. برای بسیاری از افراد، سیاهی دور چشم ممکن است موقتی باشد، اما در بعضی مواقع این مشکل به شکل دائمی به وجود می‌آید که بسیار آزاردهنده است. اما سؤال اصلی این است که تیرگی زیر چشم از چیست و چه درمان‌هایی دارد؟

    این تیرگی‌ها که در اثر عوامل متعددی شکل می‌گیرد، اغلب نشانه‌ای از پیری یا کمبود خواب هستند. اگرچه تعدادی بسیاری درمان خانگی و پزشکی برای بهبود ظاهری تیرگی زیر چشم‌ها وجود دارد، اما بهتر است شما موثرترین درمان را انتخاب کنید تا به عنوان یک راه حل دائمی برای درمان یا کاهش ظاهر سیاهی دور چشم، آن را مورد استفاده قرار دهید.

     

    یکی از بهترین روش‌ها تهیه کرم‌های دور چشم و استفاده درست از آن‌ها است. برندهای معتبر بسیاری وجود دارند که محصولات دور چشم‌های آن‌ها می‌توانند با خاصیت ضد تیرگی خود، به درمان این مشکل کمک کنند. مانند کرم دور چشم وچه . برخی از این کرم‌ها که در ترکیبات خود حاوی ویتامین‌ هستند، به مرور زمان علاوه بر کاهش تیرگی‌ها، باعث بهبود آن‌ها نیز می‌شوند.

    دانستن این که سیاهی زیر چشم اثر چیست می‌تواند به شما کمک کند تا با رعایت برخی موارد، از بروز چنین مشکلی پیشگیری کنید. اما گاهی که این تیرگی‌ها عمیق می‌شوند و درمان‌های ساده برای آن‌ها بی‌تاثیر است، باید به سراغ درمان‌های موثرتر بروید. برای مثال:

    • لایه‌برداری شیمیایی برای کاهش رنگدانه‌های تیره
    • جراحی لیزری جهت لایه‌برداری مجدد و افزایش سفت شدن پوست
    • پرکننده‌های بافتی مانند فیلر برای پنهان کردن رگ‌های خونی و ملانین

    اکثر درمان‌های پزشکی گران قیمت و دردناک هستند و برای بهبودی، اغلب به زمان طولانی نیاز دارند. بنابراین بهترین راه درمان برای جلوگیری از تیرگی زیر چشم ، کرم‌های دورچشم هستند؛ زیرا قیمت به‌صرفه‌ای داشته و خطری را نیز به همراه ندارند.

    در کنار استفاده از کرم‌های دور چشم، بهتر است به تغذیه و خواب خود نیز اهمیت دهید؛ چرا که خستگی و کمبود خواب می‌تواند باعث افزایش سیاهی زیر چشم شود و همچنین می‌تواند شما را رنگ پریده‌تر نشان دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر شب هفت تا هشت ساعت می‌خوابید.

    گاهی اوقات رگ‌های خونی گشاد شده و ناحیه زیر چشم را تیره می‌کنند. در چنین شرایطی کمپرس سرد می‌تواند باعث انقباض رگ‌های خونی که ممکن است منجر به کاهش سیاهی دور چشم شود، باشد.

    سیاهی زیر چشم اثر چیست؟

    حلقه‌های سیاه زیر چشم معمولا به دلیل خستگی ایجاد می‌شوند، اما پاسخ این سوال که تیرگی زیر چشم از چیست فقط به خسته بودن محدود نشده و دلایل دیگری نیز برای آن وجود دارد. این دلایل شامل آلرژی، وراثت، بی‌نظمی رنگدانه، خاراندن یا مالش شدید چشم و قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید می‌شوند.

    شاید شایع‌ترین دلیل سیاهی دور چشم، روند طبیعی پیری پوست است. با افزایش سن، پوست تمایل به کاهش چربی و کلاژن داشته و اغلب نازک می‌شود. این روند می‌تواند رگ‌های خونی قرمز مایل به آبی زیر چشم را برجسته‌تر کند. بنابراین با بالا رفتن سن افراد و از دست دادن چربی و کلاژن مورد نیاز برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست، معمولا پلک‌های پف کرده یا گودی زیر چشم ایجاد می‌شوند.
    گاهی اوقات این تغییرات فیزیکی باعث ایجاد سایه‌هایی شده که می‌توانند به عنوان حلقه‌های تیره زیر چشم به نظر برسند. برای پیشگیری از این تیرگی‌ها می‌توانید به سراغ خرید کرم دور چشم از https://elanza.com/category/eye-cream بروید و بهتر است کرم دور چشمی که در ترکیبات خود کافئین دارد را تهیه نمایید.

    برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید
    https://kharidyaar.ir/11441/treatment-of-dark-circles-around-the-eyes/

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 23 / 12 / 1400 - 14:44
    بازدید : 339
    برچسب‌ها :

    احتمالا شنیده اید که رنگ کردن مو در دوران بارداری یا شرایط خاص خطرناک است و عوارض زیادی در پی دارد. نه تنها در این دوران نباید موها را رنگ نمود بلکه زمانی که موها تغییر می کند و پوست کف سر حالش خوب نیست، باید از رنگ کردن مو دست بردارید. در این بخش از دنیای مد نمناک علائمی را آورده ایم که اگر دارای این علائم هستید، باید موهایتان را رنگ نکنید.

    رنگ کردن مو هنگام بروز آلرژی ممنوع
    اگر موهای شما به رنگ مو حساسیت دارد و وقتی موهایتان را رنگ می کنید، دچار خارش بیش از حد یا ریزش مو و درد می شوید، دست از رنگ کردن بردارید. گاهی اوقات رنگ کردن مو سبب قرمزی پوست سر شده و با سوزش و گاهی اوقات ورم همراه است.

    افراد زیادی نسبت به یک ترکیب به کار رفته در رنگ مو به نام پی-فنیلن اِدیامین (PPDA) که باعث ایجاد رنگِ دائمی رنگ مو خواهد شد، حساسیت دارند. همه رنگ موهای دائمی دارای PPDA هستند، اما رنگ موهای شبه دائمی و رنگ موهای قابل شستشو این ترکیب را در خود ندارند.

    رنگ کردن مو

    رنگ کردن موهای خشک و شکننده ممنوع
    استفاده زیاد از رنگ مو سبب خشک و شکننده شدن موها می شود. فیبرمو دارای لایه ای به نام کوتیکول است و رنگ زدایی و شستشوی رنگ مو هم باعث از بین رفتن کوتیکول شده و سبب می شود مو حالت پریشان، خشک و شکننده پیدا کند. اگر شما باز هم اقدام به رنگ کردن موهای آسیب دیده خود کنید، باعث ریزش موها و آسیب جدی به آنها خواهید شد.

    رنگ کردن مو در صورت روشن شدن موهایتان ممنوع
    اگر رنگ موهایتان سفید شده است و ریشه ها از عسلی طلایی به بلوند خاکستری و سفید پلاتینی رسیده، زمان آن است که دیگر دست از رنگ کردن موهایتان بردارید. به جای اینکه موها را روشن تر کنید تا ریشه های نقره ای آن را بپوشانید تا رنگش با رنگ مویی که می روید فرق چندانی نداشته باشد، کلا رنگ کردن موهایتان را متوقف کنید و بگذارید موهایتان به رنگ عادی خودشان باشند.

    رنگ کردن موها

    رنگ کردن مو در زمان سرماخوردگی ممنوع
    هنگام بیماری به دلیل نحوه ی عملکرد "سیستم ایمنی بدن" و مبارزه با میکروب ها و ویروس ها، بدن مواد غذایی مغذی و انرژی را به گلبول های سفید و اعضای درگیر در بیماری اختصاص می دهد بنابراین در این دوران به دلیل کم شدن میزان مواد مغذی در موها، نوعی ریزش موی موقتی در افراد رخ می دهد پس بهتر است موها را در این زمان رنگ نکنید و اجازه دهید مشکل ریزش موی مقطعی برطرف شود تا ریشه ی مو استحکام و قدرت خود را به دست بیاورد.

    رنگ کردن مو در زمان تب ممنوع
    درجه حرارت بالای بدن می تواند اثرات مخرب کوتاه مدتی بر موهای سر به جای بگذارد و باعث سست شدن ریشه موها شود پس زمانی که تب دارید، موهایتان را رنگ نکنید. پزشکان حتی توصیه می کنند در هنگام تب افراد از شانه کردن زیاد موهای خود بپرهیزند، زیرا فشار زیادی به ریشه موهای سست شده وارد می کند. در هنگام بیماری و تب به علت زیاد شدن تعریق، موها بیشتر چرب شده و ریزش مو صورت می گیرد پس در دوران بیماری به تمیز نگه داشتن موها توجه کنید.

    در زمان تب

    رنگ کردن مو در دوران بارداری ممنوع
    پوست کف سر می تواند مقداری از مواد شیمیایی موجود در رنگ را جذب کرده و وارد جریان خون کند. به زنان باردار توصیه می شود تا پایان دوران بارداری به خصوص در سه ماه اول از رنگ های شیمیایی استفاده نکنند زیرا سه ماهه اول بارداری، زمان شکل گیری جنین بوده و جنین در این زمان بسیار حساس و آسیب پذیر است.

    رنگ مو در بارداری

    توصیه های ویژه برای کاهش خطر رنگ مو
    دستورالعمل استفاده از رنگ مو را کامل مطالعه کنید.
    هنگام استفاده از رنگ مو، از دستکش استفاده کنید.
    بیشتر از زمان تعیین شده رنگ مو را روی موهای خود نگه ندارید و بعد از طی مدت مقرر، حتما پوست سرتان را کاملا با آب بشویید.
    قبل از استفاده از رنگ مو، روی پوست دست تان کمی از آن را امتحان کنید و در صورت عدم بروز آلرژی آن را روی موها به کار ببرید.
    موهایتان را کمتر دکلره و رنگ کنید.
    سعی کنید عادات سالمی برای مراقبت از موهایتان داشته باشید.
    از نرم کننده های غلیظی که حاوی روغن های طبیعی هستند (مانند روغن نارگیل یا روغن آرگان)، محصولات گرمایشی محافظتی و خصوصا محصولات تقویت کننده مو استفاده کنید.

    اگر می‌خواهید همیشه پوستی زیبا و جوان داشته‌ باشید باید تمام نیازهای آن را برآورده کنید پس در قدم اول باید نیازهای پوست‌تان را بشناسید و براساس آنها دنبال یک نقشه خوب برای مراقبت از پوست‌تان باشید. مسلما اولین قدم در تنظیم این نقشه شناخت نوع پوست‌تان است و سپس بدانید که پوست‌تان به چه کرم‌ها ومحصولاتی احتیاج دارد و هرکدام از این محصولات و کرم‌ها باید حاوی چه موادی باشند.

    پوستی زیبا و جوان,نیازهای پوست‌, مراقبت از پوست‌

    پوست نرمال
    ظاهرپوست: پاک با بافتی هموار


    شما چه احساس می‌کنید: نرم و صاف است.


    مشکلات:گاهی ممکن است جوش‌هایی ظاهر شوند به خصوص اطراف چانه و بینی.البته گاهی هم قسمت‌هایی از پوست خشک و پوسته پوسته می‌شود که می‌تواند ناشی از استفاده نکردن از مرطوب‌کننده یا حتی پاک نکردن کافی باشد.

    پاک‌کننده
    به دنبال پاک‌کننده‌ای باشید که پوست شما را به راحتی تحریک نکند. باید بدانید که نباید حالت نرمال پوست را با مقاوم بودن آن اشتباه بگیرید، بهترین حالت این است که محصولات مربوط به پوست‌های حساس را بخرید یعنی پاک‌کننده‌های فومی ملایم که هیچ گونه ماده پاک‌کننده تحریک‌کننده‌ای ندارند که رطوبت پوست شما را از بین ببرند.

    مرطوب‌کننده و ضد آفتاب
    پوست شما در طول روز در مقابل آسیب‌های محیطی فراوانی قرار می‌گیرد از آب و هوای خشک گرفته تا آلودگی‌ها، نورآفتاب و... بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که از همان صبح پوست‌تان را برای مقابله با این آسیب‌ها آماده کنید. بهترین کار این است که به دنبال یک مرطوب‌کننده چند کاره باشید یعنی مرطوب‌کننده‌‌‌ای که دارای آنتی‌اکسیدان‌ها و اثر محافظتی در برابر نور آفتاب باشد.بهتر است از کرم چشمی استفاده کنید که دارای مواد ضدپیری چون آنتی اکسیدان‌ها، رتینول و پپتیدها باشد،مهم است کرم پوست ظریف اطراف چشمان شما را تحریک نکند.

    کرم چشم
    بهتر است از کرم چشمی استفاده کنید که دارای مواد ضدپیری چون آنتی اکسیدان‌ها، رتینول و پپتیدها باشد،مهم است کرم پوست ظریف اطراف چشمان شما را تحریک نکند.

    ضد چروک‌ها
    سرم‌های ضدچروک می‌توانند یک راه حل خوب برای شما باشند چون مواد درون این سرم‌ها به خوبی روی پوست شما تاثیر می‌گذارند. سرمی را انتخاب کنید که دارای موادی چون ویتامینc یا پپتیدها باشند تا بتوانند ساخت کلاژن را در پوست شما تحریک کنند.

    https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

    لایه‌بردار
    احتمالا شما تنها احتیاج دارید که منطقه t روی صورت را لایه‌برداری کنید یعنی پیشانی و بینی و چانه چون تنها این مناطق هستند که چربی فراوانی دارند. بهترین حالت استفاده از یک اسکراب کرمی به همراه دانه‌های جامد است تا منافذ پوستی این مناطق را باز کند. برای لایه‌برداری باقی صورت می‌توانید از یک ژل ملایم حاوی اسید مالیک استفاده کنید.

    کرم شب
    شب‌ها هنگام خواب پوست شما نیاز به مراقبت‌های خاصی دارد، این مراقبت‌ها باید به گونه‌ای باشد که به پوست کمک کند وقتی شما در خوابید، خود را ترمیم کند. به دنبال محصولاتی باشید كه دارای موادی چون آنتی‌اکسیدان‌ها (کمک به ترمیم پوست) و پپتیدها(باعث می‌شود سلول‌ها شروع به ساختن کلاژن کنند) باشد.

    پوستی زیبا و جوان,نیازهای پوست‌, مراقبت از پوست‌

    پوست خشک
    ظاهرپوست: نازک و کاغذی با منافذ پوستی ریز؛ ‌با رگ‌های خونی روی گونه‌ها


    شما چه احساس می‌کنید: بعد از شستن احساس کشیدگی و سفتی می‌کنید و ممکن است پوست قرمز یا ملتهب شود.


    مشکلات: کمبود رطوبت؛چرا که غدد پوستی به اندازه کافی سبوم یا همان چربی ترشح نمی‌کنند.خطوط و چروک‌های پوستی بیشتر از دیگر انواع پوست روی پوست‌ ظاهر می‌شوند.

    https://elanza.com/mag/category/elanza-news/


    پاک‌کننده
    به دنبال پاک‌کننده‌ای غیرصابونی، کرمی شکل باشید. پاک‌کننده‌های فومی معمولا پوست را خشک می‌کنند. بنابراین هنگام خرید حتما به برچسب روی پاک‌کننده توجه کنید تا مطمئن شوید که در آن لوسیون‌های نرم‌کننده و اسیدهای چرب وجود دارد تا بتواند ساختار حفاظتی پوست شما را تقویت کند.

    مرطوب‌کننده و ضد آفتاب
    به دنبال کرمی باشید که در آن موادی چون شی‌باتر، روغن جوجوبا یا روغن نارگیل، آنتی‌اکسیدان‌هایی چون ویتامین e و... وجود داشته‌ باشد، این گونه مواد به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می‌کنند و از طرف دیگر پوست را خیلی هم چرب نمی‌کنند تا آرایش شما مشکلی ایجاد شود.

    کرم چشم
    پوست اطراف چشم خشک‌ترین قسمت پوست صورت شماست. بنابراین شما باید دوبار در روز صبح و شب با استفاده از یک کرم دور چشم این ناحیه را مرطوب کنید،بهتر است کرم شما دارای موادی چون گلیسیرین باشد تا از به وجود آمد خطوط ریز در اطراف چشم‌ها جلوگیری شود.

    ضد چروک‌ها
    کرم‌‌های ضدچروک می‌توانند به مرطوب کردن پوست شما کمک فراوانی کنند، کافی است دوبار در روز صبح و شب قبل از استفاده از کرم مرطوب‌کننده خود از یک سرم آبرسان استفاده کنید. اگر سرم مورد استفاده شما دارای موادی چون عصاره چای سبز، عصاره انار، ویتامین c باشد می‌تواند اثربخشی بسیار بالاتری داشته‌باشد.

    لایه‌بردار
    بهتر است شب‌ها از یک کرم حاوی رتینول و علاوه براین دوبار در هفته از یک محصول لایه‌بردار استفاده کنید،به دنبال لایه‌برداری باشید که حاوی اسید‌های میوه هستند چون آنزیم‌ها و اسید‌های میوه بسیار ملایم‌تر از گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک هستند و می‌توانند سلول‌های مرده را از روی سطح پوست بردارند‌.

    کرم شب
    به دنبال کرمی مغذی باشید که دارای چربی‌های روان‌کننده باشد تا به طور عمقی در پوست نفوذ كرده و کمبود چربی‌های طبیعی را جبران کند، همچنین باید کرم شما مواد قوی ضدچروک مثل کلاژن،آنتی اکسیدان‌ها، رتینول و... را نیز داشته‌باشد. مثلا کرم‌های رتینول فرآیند پوسته‌ریزی را طبیعی می‌کنند و تا حدی باعث تولید کلاژن در پوست می‌شوند.

    پوستی زیبا و جوان,نیازهای پوست‌, مراقبت از پوست‌

    پوست‌های چرب یا مختلط
    ظاهرپوست: براق‌ و پر از چربی؛ در پوست‌‌های مختلط تنها قسمت‌هایی از یعنی اطراف بینی، چانه و پیشانی پوست چرب و روغنی است.

    شما چه احساس می‌کنید: ناهموار و زبر و خشن

    مشکلات:بیشتر از هر پوستی مستعد آکنه و جوش‌های سر سیاه و منافذ باز پوستی است. در پوست‌های مختلط همان قدر که احتمال جوش زدن هست احتمال خشک شدن تکه‌ای بیش از اندازه پوست به خصوص روی گونه‌ها وجود دارد.

    پاک‌کننده
    به دنبال یک پاک‌کننده فومی با مواد پاک‌کننده قوی باشید تا چربی‌های اضافه پوست شما به خوبی تمیز شود.مثلا اسید سالیسیلیک می‌تواند تمام چربی‌ها (سبوم)، کثیفی‌ها و سلول‌های مرده پاک می‌کند و منافذ پوستی را تمیز می‌کند بنابراین می‌تواند تا حد زیادی از جوش و آکنه پیشگیری کند.

    مرطوب‌کننده و ضد آفتاب
    بیشترضدآفتاب‌ها باعث به وجود آمدن یک لایه چربی روی پوست می‌شوند اما با همه اینها استفاده روزانه از ضدآفتاب ضروری است ، مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید باید توجه کنید اينكه 2 عبارت non-comedogenic و oil-free روی کرم نوشته شده باشد.

    کرم چشم
    حتما در اطراف چشم‌تان از مرطوب کننده استفاده کنید چون در پوست اطراف چشم غدد چربی بسیار کمی وجود دارد، به دنبال یک کرم بسیار سبک با پایه آب باشید که در آن امولسیون‌های سیلیکون وجود داشته باشد، این مواد حتی اگر روی گونه‌ها مالیده شوند، باعث به وجودآمدن جوش نمی‌شوند.

    ضد چروک‌ها
    سرم‌های ضدچروک در صورتی برای پوست‌های چرب مناسب هستند که دارای پایه آب باشند. می‌توانید به جای مرطوب‌کننده از یک سرم حاوی هیالورونیک اسید یا پروپیلن گلیکول استفاده کنید، بهتر است از کرمی استفاده کنید که هم ازجوش زدن شما جلوگیری کند و هم لک‌های ناشی از جای جوش‌ها را از بین ببرد.

    لایه‌بردار
    وقتی پوست چرب باشد به طور جدی به لایه‌برداری احتیاج دارد به دنبال لایه‌برداری باشید که در آن اسید سالیسیلیک و گلیکولیک باشد.

    کرم شب
    بهترین محصولی که شما می‌توانید استفاده کنید یک لوسیون یا ژل با پایه آب و دارای موادی چون اسید سالیسیلیک و گلیکولیک است. لوسیون‌های حاوی سیلیکون مثل دایمیتیکون منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند در نتیجه مثل چربی‌های سنگین باعث تشدید آکنه‌ها نمی‌شود.

    https://elanza.com/mag/dechlorination-cream/
    پیشنهاد ویژه
    اپل آیدی,ساخت اپل آیدی,خرید اپل آیدیبازکردن قفل اپل آیدی کارتیمشاوره خانواده,مشاوره قبل از ازدواج,درمان افسردگیصحبت های دونفره مراسم خواستگاریدستگاه جوجه کشی,کسب درآمدلذت نوشیدن آب سالم و گوارا

    پوستی زیبا و جوان,نیازهای پوست‌, مراقبت از پوست‌

    پوست‌های حساس
    ظاهرپوست: تمیز اما به راحتی قرمز و ملتهب می‌شود.

    شما چه احساس می‌کنید: وقتی پوست ملتهب می‌شود احساس داغی و سوختن می‌کنید انگار که حشره‌ای پوست را نیش زده‌است.

    مشکلات: اگر در تماس با ماده‌ای آلرژی‌زا یا ملتهب‌کننده قرار بگیرد به سرعت واکنش نشان می‌دهد که این واکنش می‌تواند از بیرونی یا داخلی باشد و در نتیجه پوست ورم می‌کند و برآمده و گاهی هم پوسته پوسته می‌شود.

     

    پاک‌کننده
    باید روی پاک‌کننده شما 3 عبارت نوشته‌شده‌باشد؛ اول بدون عطر(fragnance free)، دوم بدون مواد صابونی(soap-free) و سوم  غیر  حساسیت‌زا (hypoallergenic)، این عبارات نشان می‌دهد که این پاک‌کننده پوست شما را آزار نمی‌دهد.

    مرطوب‌کننده و ضد آفتاب
    بهتر است اصلا از ضدآفتاب‌های شیمیایی استفاده نکنید، با دقت برچسب کرم را بخوانید.به دنبال ضدآفتاب‌هایی باشید که درون آنها موادی چون دی‌اکسید تیتانیوم و زینک اکساید وجود دارد، این مواد به طور فیزیکی از پوست شما در مقابل اشعه‌های فرابنفش آفتاب محافظت می‌کند بدون اینکه پوست تحریک شود.

    کرم چشم
    مواد شیمیایی می‌توانند پوست را تحریک کنند مخصوصامناطقی که پوست فوق‌العاده حساسی دارد، بنابراین بهتر است از چنین کرم‌هايی کمتر استفاده کنید.

    لایه‌بردار
    سلول‌های مرده وقتی روی پوست جمع می‌شوند مانعی ایجاد می‌کنند و در نتیجه مواد درون کرم‌ها جذب پوست نمی‌شود اما باید بدانید که لایه‌بردارهای مرسوم در بازانر که دارای مواد زبرو خشن و... هستندبرای پوست ظریف شما چندان مناسب نیست.شاید بهترین لایه‌بردار برای شما این باشد که با هفته‌ای دوبار صورت‌تان را با لیف و پاک‌کننده بشویید.

    کرم شب
    بهتر است یک کرم کاملا ملایم و بدون عطر بخرید که در آن لوسیون‌های نرم‌کننده وجود داشته‌باشد. یکی از بهترین چرب‌کننده‌ها برای این نوع پوست وازلین است. مصرف کرم‌هایی که حاوی هیدروکسی اسیدها، مواد گیاهی، ویتامین e و c، لانولین، پروپیلن گلیکول و رتینوییدهاست در افراد با پوست‌های حساس باید منع شود.

    منبع: نمناک

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 30 / 1 / 1400 - 17:19
    بازدید : 323
    برچسب‌ها :

    کانتورینگ باعث متعادل سازی آرایش میشود و آرایش صورت را از حالت مصنوعی خارج میکند, کانتورینگ لب به آرایش حرفه ای لب ها گفته میشود که لب هایی بی نقص و زیبا به شما هدیه میدهد. در این بخش از نمناک با آموزش کانتور کردن لب همراه شما هستیم تا بتوانید مانند آرایشگران حرفه ای لب هایتان را آرایش کنید.

    کانتور کردن لب

    کانتور کردن لب چگونه است؟
    1. اولین کاری که انجام میدهید این است که لب هایتان را آماده سازی کنید به این صورت که با یک حوله تمیز روی لب هایتان بکشید تا لب ها لایه برداری شوند سپس از بالم لب استفاده کنید.

    2. حالا وقت خط لب زدن است, در این مرحله باید یک x انگلیسی بالای لب تان بکشید و وسط لب پایین را با خط لب خط بکشید. حالا خط لب را کامل کنید و رژ لب بزنید.

    3. برای کانتور کردن لب ها باید با خط لب تیره تر دور لب را خط بکشید و سعی کنید در گوشه های داخلی لب تان عمق ایجاد کنید, اگر میخواهید لب هایتان مات باشند از دستمال کاغذی استفاده کنید.

    کرمهای مرطوب کننده : این کرمها از سه طریق می توانند رطوبت پوست را تأمین نمایندبرخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلد کرمها) ، برخی کرمها حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارند، برخی از کرمهای مرطوب کننده حرفه ای (مانند هیدرازن لانکوم) سیستم آب رسانی دارند و مرتب آب به پوست می رسانند.

     

    کرمهای ضد آفتاب : این کرمها حاوی موادی به نام فیلترهای ضد اشعه UV هستند که اشعه مضر فرابنفش خورشیدی را از طریق جذب نور و یا تفرق و انعکاس آن تضعیف می کنند و مانع از آسیب رساندن آن به پوست می شوند. میزان کارایی یک فراورده ضد آفتاب با استفاده از عددی به نام SPF نشان داده می شود.مفهوم این عدد افزایش مقاومت پوست در برابر قرمز شدن درصورت استفاده از فراورده ضد آفتاب است.برای مثال اگر پوست بدن شما بدون استفاده از فراورده ضد آفتاب مثلاً پس از ۱۰ دقیقه قرمز شود با استفاده از فراورده ضد آفتاب با SPF=15 پس از ۱۵۰ دقیقه قرمز خواهد شد.

     

    انواع کرمها

     

    کرمهای روز و کرمهای شب : تشابه این دوکرم در مرطوب کنندگی آنها است تفاوت آنها در این است که کرمهای روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرمهای شب حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مفید برای پوست است . تا در طول شب بر روی پوست مانده و تأثیر خود را ظاهر کنند.

    چگونگی استفاده از اسپری مو به همراه توصیه ها و اقدامات احتیاطی
    احتمالاً سال هاست که از اسپری مو استفاده می کنید. یا شاید تازه شروع به استفاده از آن کرده اید و به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع هستید . اسپری مو یک محصول برای زیبایی مو است.

    بدیهی است که به عنوان یک وسیله ضروری ، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. اسپری مو برای نگه داشتن فرم موها شگفتی می آفریند. به موهایتان یک شکل عالی می دهد و تفاوت زیادی را ایجاد خواهد کرد و این موضوع باعث می شود که احساس خوبی داشته باشید زیرا باعث افزایش اعتماد به نفستان نیز خواهد شد.

    اگر روش استفاده از اسپری مو را بدانید، از آن به شکلی موثرتر استفاده خواهید کرد و نتایج بهتری خواهد داشت. تعداد کمی از افراد هستند که از اسپری مو به درستی استفاده می کنند. بنابراین در این قسمت از دنیای مد نمناک نکاتی آورده ایم که باید هنگام استفاده از اسپری مو در خاطرتان داشته باشید.

    https://elanza.com/mag/category/care-health/

    آیا اسپری های مو ایمن و بی خطر هستند؟
    هیچ محصول زیبایی 100 درصد ایمن نیست . همه موارد دارای اثرات جانبی بالقوه ای هستند که تنها در صورت استفاده طولانی مدت ظاهر می شوند. اسپری مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانند همه محصولات آرایشی ، اسپری مو هم حاوی صد ها مواد شیمیایی است که برای موها و هم سلامتی مضر هستند. بیایید نگاهی به برخی از اثرات جانبی استفاده از اسپری مو بیندازیم.

    برخی از گازهای مورد استفاده در اسپری مو، قابل اشتعال هستند . اگر به طور منظم استنشاق شوند، ممکن است سمی باشند و حتی باعث مرگ شوند.
    استفاده مکرر از اسپری مو ممکن است منجر به مسمومیت شدید شود. برخی از علائم گزارش شده توسط بیماران شامل مسمومیت، افت فشار خون و مشکلات تنفسی می باشد که در برخی موارد حتی به کما رفته اند.
    استفاده از اسپری مو در طولانی مدت می تواند باعث ایجاد مشکلات ریوی شود. تسواروسیس شرایطی است که با حضور مواد خارجی در شش ها ایجاد می شود و اغلب با استفاده از اسپری مو به وجود می آید.
    اسپری مو ممکن است در برخی افراد باعث واکنش های آلرژیک مانند عطسه کردن، خارش پوست، چشم های قرمز و یا خارش شود.
    بسیاری از اسپری های مو شامل پروپیلن گلیکول هستند که ماده ای سرطان زا محسوب می شود.
    انواع تافت مو

    انواع مختلف اسپری های مو :
    امروزه صد ها نوع مختلف از اسپری های مو در بازار موجود هستند. برای موهای فر و موهای مجعد، افرادی که می خواهند موهای خود را بپیچانند و فر کنند، اسپری های قوی برای مدل موهایی که باید محکم بمانند و اسپری های سبک برای افرادی که می خواهند موهایشان حالتی طبیعی داشته باشند و ... .

    نوع اسپری مو مربوط به مدل مویی است که می خواهید داشته باشید و هر مدلی متفاوت است . حتی ممکن است به بیش از یک نوع اسپری نیاز داشته باشید.

    اسپری مو سبک :

    همان طور که از نام آن پیداست ، این مدل اسپری مو، نوعی است که موهای شما را برای چند ساعت بعد از اسپری کردن منظم نگه می دارد. این نوع اسپری همچنین برای جلوگیری از وز شدن مو به کار می رود. بافت آن نیز تا زمانی که خشک شود، کمی چسبناک است.

    اسپری مو متوسط :

    این مدل اسپری مو از اسپری مو سبک، کمی قوی تر و سفت تر است. این مدل امکان فیکس شدن بهتر موها را فراهم می کند و باعث نمی شود که موها سنگین یا چسبناک شوند. با این حال، به طور کلی برای افرادی که موهایشان فوری حالت می گیرد، مناسب است.

    اسپری مو قوی :

    اگر اغلب برای مدل دادن موهایتان هزینه زیادی را صرف می کنید، پس این اسپری برای شما مناسب است. این نوع اسپری باعث می شود مو در تماس با آن خشک شود و فرم مو را تا زمان شستشو ، حفظ می کند . هم چنین برای کسانی که شکل دادن موهایشان نیز دشوار است ، مناسب می باشد.

    کاربردهای تافت

    اسپری موی ترمیم کننده :

    این مدل اسپری مو در واقع یک نرم کننده است. اگر موهای آسیب دیده ای دارید, این نوع اسپری مو برای شما مناسب است. لایه های کوتیکول مو را صاف می کند، موها را نرم تر خواهد کرد و راحت تر شانه خواهند شد.

    اسپری برای درخشندگی مو :

    این نوع اسپری برای موهای آسیب دیده, خشک و کدر که مستعد وز شدن است، مناسب خواهد بود. همچنین می تواند براق بودن و درخششی فوری را به موها بدهد.

    به یاد داشته باشید که اینها فقط اسپری های پایه ای مو هستند. اگر به تازگی موهای خود را صاف و یا رنگ کرده اید, می توانید اسپری مو مخصوص را نیز پیدا کنید. از آرایشگرتان بپرسید که کدام اسپری برای موهای شما توصیه می شود.

    با این حال این کار را تنها با شنیدن یک جمله انجام ندهید زیرا معمولا افرادً تنها تلاش می کنند تا محصولات خود را در سالنشان به فروش برسانند و نوع و جنس موهای شما را در نظر نخواهند گرفت.

    https://elanza.com/mag/best-day-night-cream/

    توصیه هایی برای استفاده صحیح از اسپری مو :
    زمانی که مدل موی شما فیکس شد, می توانید اسپری را از دور به موهایتان اعمال کنید.
    به جای تمرکز روی یک قسمت ، حرکت کنید تا اسپری موهای شما را به طور مساوی بپوشاند.
    اگر می خواهید موهایتان بهتر بماند, می توانید اسپری را از نزدیک به آن ها اعمال کنید.
    روی بیشتر قوطی های اسپری مو دستورالعمل هایی در مورد اینکه از چه فاصله ای باید موهایتان را اسپری کنید, ذکر شده است. وقتی محصول را اسپری می کنید, باید احساس کنید که موهایتان فرم دلخواه خود را گرفته است.

    زمانی که احساس کردید به اندازه کافی سفت و فیکس شده، اسپری کردن را متوقف کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید یک مدل موی بسیار ساده برای یک شب داشته باشید, به اسپری موی کمتری نیاز خواهید داشت اما اگر مدل موی پیچیده ای دارید و باید چند ساعت در مقابل آینه زمان سپری کنید، بدیهی است که به اسپری مو بیشتری نیاز خواهید داشت.

    اگر موهای شما حالت روبه بالا دارد, لایه نازکی از آن را روی شانه یا برس اسپری کنید که این کار به جلوگیری از افتادن مو کمک خواهد کرد.
    اگر می خواهید که حجم بیشتری از موهایتان را حالت دهید ، می توانید همان مراحل را با تفاوت در حجم مو به راحتی با اسپری انجام دهید.
    اگر موهای چربی دارید, اسپری می تواند به جلوگیری از چرب شدن موهایتان پس از شستشو کمک کند . مقدار کمی از اسپری را روی موهای تمیز بزنید که این روش به موهای شما کمک خواهد کرد تا چند روز بیشتر از معمول عاری از چربی باقی بمانند. با این حال, به یاد داشته باشید که این روش باید تنها در صورت نیاز و نه به عنوان یک قاعده کلی مورد استفاده قرار گیرد.
    روش صحیح تافت زدن مو

    اقدامات احتیاطی برای استفاده از اسپری مو :

    https://elanza.com/mag/best-brand-eyeliner/
    می توانید در هنگام اسپری کردن از محافظی استفاده کنید که روی پیشانی چسبانده می شود و از پخش شدن مواد چسبناک روی پوست جلوگیری خواهد کرد . این امر همچنین مانع از پاشیدن اسپری روی پوست یا ایجاد تحریکات بینی یا چشم خواهد شد.
    قبل از اسپری کردن, مطمئن شوید که سری اسپری مو باز است . به طور آزمایشی یک اسپری در هوای خالی انجام دهید تا از مسدود نبودن آن مطمئن شوید . اگر مسدود باشد, اسپری یک دفعه پخش خواهد شد.
    همیشه موهای خود را در نزدیکی یک پنجره یا در اتاقی که تهویه خوبی دارد, اسپری کنید تا خطر تنفس مواد سمی را کاهش دهید.


    اسپری مو حاوی الکل و دیگر موادی است که پوست سر را خشک می کنند . پس هرگز مستقیماً روی پوست سر اسپری نکنید.
    افرادی که موهای چرب دارند باید از استفاده از اسپری مو اجتناب کنند زیرا باعث براقیت موهایشان می شود و خود اسپری حاوی موادی است که باعث افزایش چربی موها نیز خواهند شد.
    دستان خود را بعد از استفاده از اسپری مو بشویید.
    اگر باردار هستید از اسپری مو استفاده نکنید.
    اسپری مو را در یک مکان خنک ، خشک و دور از نور خورشید نگه دارید.
    از اسپری مو در نزدیکی شعله ای استفاده نکنید.
    در پمپ بنزین ، از اسپری مو استفاده نکنید.

     

     

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%84%D8%A8-.p69856

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 30 / 1 / 1400 - 17:15
    بازدید : 361
    برچسب‌ها :

    موی سفید شاید کمی شیک و زیبا به نظر برسد اما نبود رنگدانه های مو باعث می شود که بر رنگ پوست و چهره شما هم تاثیر بگذارد

     

    موی سفید شاید کمی شیک و زیبا به نظر برسد اما نبود رنگدانه های مو باعث می شود که بر رنگ پوست و چهره شما هم تاثیر بگذارد. هرچه سن بالاتر می رود رنگ پوست هم گرفته تر و تیره تر می شود.
    پیشنهاد ویژه
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک با قابلیت تعویض فیلترلیزر هموروئید و بواسیرلاغری موضعی با لیزرماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهآیا ماسک سه لایه از کرونا محافظت می کند؟

    رنگهای ملایم، یا قهوه ای با رژ گونه و رژ لبهای رنگ روشن را برای آرایشتان انتخاب کنید. سایه چشمهایتان را هم نقره ای انتخاب کنید تا به رنگ موهایتان و همچنین چهره شما جذابیت بدهد.

    ترفندهای خشک کردن سریع لاک
    شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که طاقت ندارید صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شود و قبل از خشک شدن لاک ناخن ها آن ها را به در و دیوار و لباس هایتان میمالید و مجبور میشوید از اول شروع به لاک زدن کنید، این دسته از افراد همیشه لاک ناخن هایشان نامرتب و ناهماهنگ است زیرا یا دیرشان شده و یا به هر دلیل دیگری نمیتونند چند دقیقه صبر کنند تا لاک ناخن هایشان خشک شود.

    خشک کردن لاک 

    روش های سریع خشک کردن لاک 
    در این بخش از دنیای مد نمناک چند ترفند عالی برای سریع تر خشک شدن لاک ناخن به شما معرفی میکنیم که به شما کمک میکنند لاک ناخن هایتان در کوتاهترین زمان ممکن خشک شود.

    روش اول:

    اولین روش برای خشک شدن سریع لاک ناخن ها استفاده از آب یخ است، سرما کمک میکند لاک هایتان سریعتر خشک شوند پس باید بعد از لاک زدن ناخن ها دستان تان را داخل کاسه ای که پر از آب و یخ است قرار دهید.

    خشک شدن سریع لاک

    خشک شدن سریع لاک با آب یخ
    روش دوم:

    سشوار نیز برای خشک کردن سریع لاک ها بسیار کمک کننده است البته اگر آن را روی درجه سردکننده قرار دهید. اگر سشوار روی درجه گرم آن باشد نتیجه عکس دارد و باعث میشود لاک روانتر و شل تر شود.

    زود خشک شدن لاک

    زود خشک شدن لاک با سشوار
    روش سوم:

    شاید برایتان جالب باشد و تا به حال نشنیده باشید که اسپری روغن برای خشک کردن ناخن ها کاربرد دارد، اسپری کردن روغن به ناخن ها میتواند سریع لاک ناخن هایتان را خشک کند.

    https://elanza.com/mag/types-lip-pencils/

    روش چهارم:

    اگر اسپری بدن تان خالی شده میتوانید از آن برای خشک کردن سریع لاک ناخن هایتان استفاده کنید.

    خرید کلاه گیس
    کلاه گیس در انواع بسیار مختلفی عرضه می ‎شود. اگرچه برخی از انواع آن دارای ظاهری کاملا طبیعی هستند، برخی دیگر ظاهری مصنوعی دارند. عوامل زیادی در خرید یک کلاه گیس مناسب برای هر فردی وجود دارد. برای مثال کلاه گیس نباید بزرگ تر و یا کوچک تر از سایز سر شما باشد چرا که در غیر این صورت طبیعی به نظر نخواهد رسید. در این قسمت از نمناک به ارائه نکات مهم در زمینه خرید کلاه گیس با ظاهری کاملا طبیعی خواهیم پرداخت.

    خرید کلاه گیس

    نکات مهم خرید کلاه گیس
    شکل صورت
    انتخاب کلاه گیسی متناسب با حالت صورت از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب کلاه گیسی نا منتناسب با ظاهر صورت باعث مصنوعی به نظر رسیدن آن می ‎شود، در حالی که انتخاب کلاه گیسی سازگار با حالت چهره نه تنها طبیعی به نظر می‎ رسد، بلکه زیبایی شما را دو چندان کرده و کسی متوجه این که شما از کلاه گیس استفاده می ‎کنید نخواهد شد. برای تعیین حالت چهره خود جلوی آینه بایستید و موهای تان را جمع کنید و صورت خود را از خطوط چانه تا خط رویش موهایتان بررسی کنید.

    صورت لوزی شکل
    افرادی که دارای صورت لوزی شکل هستند، دارای گونه های باریک و بلند، پیشانی بلند و چانه باریک و نوک تیز هستند. کلاه گیس مناسب برای این نوع افراد، کلاه گیسی است که باعث کوتاه تر جلوه دادن پیشانی آن ها شود و اگر دارای صورت لوزی شکل هستید باید کلاه گیسی انتخاب کنید که کشیدگی صورت شما را تشدید نکند.

    صورت های کشیده و صاف
    کلاه گیس مناسب برای این نوع افراد کلاه گیس های فرفری و یا موج دار می ‎باشد؛ این مدل کلاه گیس ها باعث متعادل کردن حالت کشیده صورت در این افراد خواهد شد.

    صورت کشیده

    صورت قلبی شکل
    افرادی که دارای چهره قلبی شکل هستند، دارای پیشانی پهن و چانه بسیار باریکند. کلاه گیس مناسب برای این افراد کلاه گیسی است که باعث کاهش عریض بودن پیشانی آن ها شود، مانند کلاه گیس های چتری و همچنین این افراد باید کلاه گیسی را انتخاب کنند که به حالت باریک چانه شان ظاهری متعادل ببخشد.

    صورت بیضی شکل
    انتخاب کلاه گیس برای صورت بیضی شکل راحت تر از سایر انواع چهره می ‎باشد زیرا این نوع چهره، دارای ظاهری یکنواخت و متناسب است و مدل های مختلف کلاه گیس مانند بلند، کوتاه، صاف و فرفری به آن زیبایی و جلوه زیادی می ‎بخشند.

    صورت بیضی شکل

    صورت گرد
    صورت های گرد مانند، دارای گونه هایی پهن هستند و فاصله خط مو تا چانه در این افراد کم است. برای این نوع افراد کلاه گیسی مناسب است که به باریک و بلند شدن چهره کمک کرده و ظاهر متعادل تری به چهره آن ها ببخشد.

    صورت های گلابی شکل
    افرادی که دارای صورت گلابی شکل هستند، دارای چانه گرد و پیشانی نسبتا کوچکی می باشند. کلاه گیس مناسب برای این نوع چهره، کلاه گیسی است که باعث متعادل کردن ظاهر پهن چانه شود. برای مثال مدل موهای کوتاه و زاویه دار و یا مدل هایی که دارای تاج های حجمی و باریک در اطراف صورت هستند برای این نوع افراد مناسب می ‎باشند.

    صورت های مربع شکل
    افراد دارای صورت های مربعی شکل دارای صورتی کوتاه و کوچک ، فک بزرگ، چانه و خط موی صاف هستند. کلاه گیس مناسب برای این نوع چهره ها، کلاه گیسی است که باعث کشیده تر و متعادل به نظر رسیدن چهره آن ها شود.

    صورت مربعی 

    اندازه
    تعیین اندازه صحیح کلاه گیس در هنگام خرید آن بسیار مهم است. انتخاب کلاه گیس بزرگ تر یا کوچک تر از اندازه سر باعث مصنوعی به نظر رسیدن، لغزش آن بر روی سر و یا سفت و سخت بودن آن خواهد شد.

    برای انتخاب اندازه صحیح باید موهای خود را از خط رویش مو در پیشانی، پشت گوش و اطراف نوک گردن اندازه گیری کنید و سپس باید از خط مو تا خط رویش مو در پشت گردن و در آخر فاصله بین دو گوش را اندازه گیری کنید که این اندازه گیری ها به شما در انتخاب کلاه گیس مناسب کمک زیادی خواهد کرد.

    https://elanza.com/mag/homemade-compact-powder/

    جنس و کیفیت ساخت کلاه گیس
    بسیاری از افراد به اشتباه فکر می ‎کنند که کیفیت ساخت کلاه گیس بی اهمیت است اما با این حال ساخت کلاه یک عامل بسیار مهم در هنگام انتخاب کلاه گیس طبیعی است. کلاه گیسی که از ساخت ضعیفی برخوردار است، حتی اگر دارای سایز و شکل مناسبی باشد، باز هم مصنوعی به نظر خواهد رسید، در حالی که کلاه گیسی که دارای ساخت با کیفیتی است، کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید و این امر نشان دهنده اهمیت کیفیت ساخت کلاه گیس می ‎باشد.

    ساخت کلاه گیس

    کلاه گیس های سنتی
    کلاه گیس های سنتی معمولا از الیاف مصنوعی و توسط دستگاه ساخته شده اند. در ساخت این نوع کلاه گیس ها همه الیاف در یک جهت کاشته شده و در آن از تکنیک های شبیه سازی مو طبیعی استفاده می ‎شود. این کلاه گیس ها قابل جا به جایی نبوده و مناسب افرادی هستند که تمایل به استفاده دائمی از کلاه گیس را دارند.

    کلاه گیس های باز
    این کلاه گیس ها در مقایسه با کلاه گیس های سنتی سبک ترهستند و در آن ها از تعداد الیاف کمتری استفاده شده است و این امر امکان جریان پیدا کردن هوا را به داخل کلاه گیس فراهم کرده و به خنک نگه داشتن سر کمک می ‎کند. الیاف این نوع کلاه گیس ها با چسب به یکدیگر متصل شده و نصب این کلاه آن ها نیازمند استفاده از چسب یا گیره نبوده و می ‎توان به راحتی اندازه آن را کم و زیاد کرد.

    کلاه گیس های مونوفیلامنت دستی
    ساخت کلاه گیس های مونوفیلامنت با ساخت کلاه گیس های سنتی و باز متفاوت است. این نوع کلاه گیس ها از طبیعی ترین انواع کلاه گیس ها هستند و روند ساخت آن ها کاملا دستی است.

    برای ساخت این کلاه گیس ها رشته های مو از کلاه عبور کره و گره زده می ‎شوند. به دلیل ساخت و ساز فشرده، پر دردسر و زمان بر این نوع کلاه گیس ها ، آن ها از سایر انواع کلاه گیس ها گران قیمت تر هستند.

    https://namnak.com/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87.p64381

    برای کاهش هزینه خرید کلاه گیس می‎ توانید یک کلاه گیس نیمه مونوفیلامنت خریداری کنید. قسمت دستی آن معمولا در قسمت بالای سر یا تاج و حاشیه قرار دارد و می ‎توان در این قسمت سبک های مختلفی ایجاد کرد. افرادی که دارای حساسیت به مواد سازنده این نوع کلاه گیس ها هستند، می‎ توانند کلاه گیس دو لایه خریداری کنند تا از بروز سوزش در پوست سر آن ها جلوگیری شود.

    کلاه گیس

    کلاه گیس های توری
    کلاه گیس توری به فرد این امکان را می ‎دهد تا حالت و سبک کلاه گیس را در جلو سر خود تغییر دهد. در این حالت فرق سر مشخص خواهد شد. این نوع از انواع کلاه گیس ها در مقایسه با انواع دیگر آن ها گران تر بوده و دارای ظاهر طبیعی تری نیز است.

    این نوع کلاه گیس ها به دلیل ایجاد ظاهری طبیعی در پوست سر، از محبوبیت بالایی برخوردارند. توجه به نکات ارائه شده در این بخش از دنیای مد نمناک، به انتخاب کلاه گیسی مناسب و طبیعی به شما کمک خواهد کرد.

    چند نکته کوتاه ولی مهم برای خرید کلاه گیس مناسب
    حساسیت کلاه گیس های طبیعی نسبت به نوع مصنوعی بیشتر است
    کلاه گیس های طبیعی نسبت به نوع مصنوعی مراقبت های بیشتری را نیاز دارد.
    قیمت کلاه گیس های مصنوعی نسبت به نوع طبیعی کمتر است.
    هنگام خرید کلاه گیس بایستی به اندازه کلاه زیرین و بافت توری آن دقت کنید تا موها و پوست سرتان حین استفاده آسیبی نبینند.

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87.p64381

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 29 / 1 / 1400 - 22:54
    بازدید : 273
    برچسب‌ها :

    یکی از آیتم های مهم زیبایی و آرایش, آرایش لب است. اگر می خواهید آرایش لبی زیبا داشته باشید به این نکات دقت کنید.

    1 -  بعد از آماده سازی صورت و لب ها، روی لب ها را با کرم پودر صورت کمی پوشش می دهیم.با این کار، آرایش لب ها ماندگارتر می شود.

    https://elanza.com/mag/male-face-makeup/

    2 - با مداد لب، روی خط لب ها را می کشیم.اگر دوست دارید لب ها برجسته تر نشان داده شوند، اول بالای لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب می کشیم و این خط را به دو طرف لب و این بار روی خط طبیعی لب ، به سمت دو گوشه لب ادامه داده و بعد خط لب پایین را می کشیم.اگر لب پایین را کمی به طرف داخل بکشید، لب پایین هم پرتر به نظر خواهد رسید.

    3 - با همان مداد لب روی لب ها ، بخصوص اطراف خط لب را پر می کنیم.این روش باعث می شود خطی که کمی بیرون از لب ها کشیده اید، با انعکاس نور دیده نشود و لب ها کاملا پر و طبیعی به نظر برسند.

    4 - با کمک برس ،رژ لب را خیلی تمیز و عالی می کشیم.

    https://elanza.com/mag/blush-training-round-face/

    5 - با پودر یا پنکک، و ابر کمی روی لب ها به آرامی ضربه می زنیم.

    6 - می توانید برای زیباتر شدن لب ها، یک دستمال کاغذی را بین لب ها گذاشته و لب ها کمی به هم بفشارید.با اینکار ، رژ اضافه روی دستمال منتقل شده و رژ لبی کاملا صاف خواهید داشت.اینکار برای افرادی که رژ لب های ترکیبی استفاده می کنند، عالی است.

    7 - حالا دوباره رژ لب را به صورت ضربه ای روی لب ها زده و در صورت تمایل، وسط لب ها را برق لب بزنید.

    8 - در آخر دور لب ها را با برس باریک و کمی کرم پدر کاملا صاف کنید.با اینکار آرایش لب های تان بسیار زیباتر خواهند شد.

    تکنیک های رژ لب مات زدن
    رژ لب های براق امروزه دیگر طرفدار ندارند و رژ لب های مات جای آن ها را گرفته است, این ترند جدید بین خانم ها بسیار محبوب است و از آن به خوبی استقبال میکنند. رژ لب های مات در انواع تیره و روشن وجود دارند که که انتخاب آن ها سلیقه ای است, استفاده از رژ لب های مات یک سری تکنیک و ترفند دارد که با دانستن آن ها میتوانید به صورت حرفه ای رژ لب مات بزنید.

    رژ لب مات

    آموزش زدن رژ لب مات
    کانسیلر بزنید

    اگر لب های تیره ای دارید و میخواهید رژلب روشن بزنید بهتر است اول تیرگی لب ها را کمی برطرف کنید, برای این کار با استفاده از کانسیلر رنگ لب ها را کمی خنثی کنید تا رژ لب روی لب هایتان زیباتر نمایان شود.

    خط لب بکشید

    اگر میخواهید لب هایتان کمی بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه کند باید با خط لب فرم دل خواه تان را بکشید و سپس با رژ لب های مات داخل آن را پر کنید. حواس تان باشد خط لبی که استفاده میکنید باید همرنگ رژ لب تان باشد.

    رژ لب مات

    رژ لب مات قرمز رنگ
    هایلایتر بزنید

    برای اینکه لب ها کمی قلوه ای تر به نظر برسند باید از هایلایتر استفاده کنید, هایلایتر را وسط لب پایینی فقط بزنید تا لب های کوچک تان حالت برجستگی به خود بگیرند.

    https://elanza.com/mag/best-day-night-cream/

    انتخاب رنگ رژ لب

    اگر لب های نازکی دارید بهترین انتخاب برای شما رژ لب های مات هستند, برای اینکه لب هایتان کمی برجسته تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن برای رژلب تان انتخاب کنید.

    تثبیت کننده رژ لب

    برای اینکه رژ لب تان ماندگاری بیشتری داشته باشد و ساعات طولانی روی لب تان بماند باید از تثبیت کننده های مات برای رژ لب استفاده کنید , با این کار میتوانید به راحتی نوشیدنی بخورید و نگران پاک شدن رژ لب تان نباشید.

    5کرم خانگی برای کاهش خط لبخند
    این روزها یکی از محتویات قفسه ی محصولات زیبایی خانم ها را کرم خط خنده به خود اختصاص داده است چرا که این خط گاها از سنین بسیار پایین نیز روی پوست ظاهر می شود پس باید برای رفع آن چاره ای اندیشید . خط لبخند خطوط سطحی است که در سراسر صورت وجود دارد این خطوط در اثر حرکات مکرر ماهیچه های صورت ایجاد میشود از طرفی وقتی سطح کلاژن و الاستین کاهش یابد خطوط نمایان می شود اما مواد موجود در برخی کرمهای مخصوص در جوانسازی و سفتی پوست خیلی موثر است ، به خصوص کرم هایی که به صورت گیاهی و خانگی خودتان می توانید با دستورالعمل های این بخش از سلامت نمناک تهیه کنید.
    برخی ها ترجیح می دهند با آرایش خطوط را پوشش دهند که بسیار مضر است اما در کنار محصولات شیمیایی گران کرم های خانگی وجود دارد که حاوی مواد طبیعی هستند و چین و چروک را کاهش می دهدبرای کسب نتیجه بهتراین کرم ها را درشب استفاده کنید چراکه مواد موجود در این کرم ها هنگام استراحت بهتر عمل میکند.
    دستور ساخت کرم طبیعی پرکننده خط خنده در خانه 
    کرم خط خنده

    طرز ساخت کرم خانگی و طبیعی برای رفع خط خنده
    کرم خط خنده هویج و ماست عسل
    این کرم حاوی ویتامین ، بتاکارتن و اسید لاکتیک است و راه حل مناسبی برای مبارزه با سالخوردگی بشمار میرود این مواد مغذی بافت پوست را بهبود و کلاژن و الاستین را بالا میبرد، 
    مواد لازم :
    1عدد هویج
    5 قاشق ماست طبیعی
    دستور تهیه:
    هویج را پوست کنده و تکه تکه کنید بعدآن را در مخلوط کن با ماست و آبلیمو ترکیب و سعی کنید کرم یکدستی داشته باشید.
    نحوه مصرف کرم پرکننده خط خنده
    بعد از اینکه آرایش را پاک کردید روی خط لبخند و قسمتهای حساس پوست این کرم را بمالید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید این کار را شبها قبل از خواب انجام دهید تا اثر بهتری داشته باشد.
    کرم خیار و آلوئه ورا مخصوص رفع خط خنده و جوانسازی پوست 
    خیار تازه ، آلوئه ورا و روغن نارگیل فرمول بسیار خوبی در کاهش چین و چروک ها و تغذیه پوست است ؛ این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان ، آب و فیبر طبیعی است و درخنثی کردن تاثیرات منفی و سموم و اشعه خورشید تاثیر بسیار دارد .
    مواد لازم برای تهیه این کرم :
    نصف خیار
    5 ق آلوئه ورا
    2ق روغن نارگیل نیاز دارید.
    دستور تهیه :
    خیار را پوست کنده و آن را با ژل آلوورا و روغن نارگیل ترکیب کنید این کرم را روی پوست بمالید و 40 دقیقه بعد بشویید؛ برای نتیجه ی بهتر این کار را سه بار در هفته انجام دهید.
    کرم خط خنده با جعفری ، عسل و لیمو خانگی 
    کرم خط خنده

    با جعفری کرم پرکننده قوی خط خنده درست کنید
    ماسک شبانه جعفری در کاهش لک و چروک بسیار موثر است چون حاوی فیتوکیمیکال و اسیدهای ارگانیک می باشد و به همین دلیل سطح پ هاش پوست را تنظیم و کلاژن پوست را تأمین می کند .
    مواد لازم :
    سه شاخه جعفری
    5 قاشق عسل
    2 قاشق آبلیمو
    دستور تهیه:
    برگ های جعفری را با عسل و آبلیمو ترکیب کرده و روی موضع مورد نظربمالید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید این کار را دو روز در میان انجام دهید ، به خاطر داشته باشید شبها باید از این ماسک استفاده کنید.
    بهترین کرم پرکننده خط خنده با  عسل و سفیده تخم مرغ
    این کرم طبیعی خطوط صورت را کاهش و نشانه های سالخوردگی رامحو می کنند. این ترکیب سلول ها را مرطوب و محرک تولید بافت های پوست است که در اثر تابش آفتاب آسیب می بیند ؛ مواد لازم برای تهیه این کرم طبیعی ضد چروک اطراف لب :
    2 ق عسل
    1عدد سفیده تخم مرغ
    دستور تهیه:
    سفیده تخم مرغ و عسل را ترکیب و خوب به هم بزنید
    صورت را تمیز کنید ماسک را روی آن بمالید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید، این کار حداقل 3 بار در هفته انجام دهید.
    کرم خط خنده طبیعی و گیاهی با روغن آووکادو و پاپیا
    این کرم حاوی ویتامین ایی انزبم واسیدهای چرب است موادمغذی پوست راحفظ وخطوط لبخند راکاهش میدهد ؛ برای ساخت این کرم :
    2تکه پاپیا
    یک قاشق آرد جو
    3 قاشق روغن آواکاد
    دستور تهیه :
    همه این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر کرمی به دست آید کرم را روی صورت بمالید و 40 دقیقه بعد بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته انجام دهید.

     

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D8%AA-.p68599

     

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 29 / 1 / 1400 - 0:32
    بازدید : 399

    شاید اکثر شما به این موضوع توجه کرده باشید که رژ لب مدت زیادی روی لب‌هایتان دوام نمی‌آورد، مخصوصا زمانی که چیزی می‌نوشید یا می‌خورید. در این راهنما می‌توانید نکاتی درباره رژ لب و درباره اینکه چطور دوام آنرا زیاد کنید بیابید.

    چند نکته مهم در مورد رژ لب 

    همه خانم‌ها عاشق استفاده از رژ لب هستند. رژ لب به تنهایی توانایی رنگ و رو دادن به چهره ی شما را دارد. رژ لب باید به درستی استفاده شود و باید رنگ مناسبی هم داشته باشد. شاید اکثر شما به این موضوع توجه کرده باشید که رژ لب مدت زیادی روی لب‌هایتان دوام نمی‌آورد، مخصوصا زمانی که چیزی می‌نوشید یا می‌خورید. در این راهنما می‌توانید نکاتی درباره رژ لب و درباره اینکه چطور دوام آنرا زیاد کنید بیابید.

    https://elanza.com/mag/good-brand-blush-palette/

    _ رژ لب‌هایتان را در یخچال نگهداری کنید تا عمرشان طولانی‌تر شود. این کار، همچنین باعث از بین رفتن باکتری های آن نیز خواهد شد.

     

    _ زمانی که می‌خواهید رژ لب بخرید، هرگز تستر را بر روی لب‌هایتان استفاده نکنید. این کار بسیار غیر بهداشتی است. می‌توانید رژ را روی نوک انگشتانتان تست کنید. نوک انگشتان انتخاب بهتری از پشت دستتان است، چرا که بافتی شبیه تر به لب دارد.

     

    _ از خط لبتان بعنوان زمینه‌ای برای رژ لب استفاده کنید. با این کار مطمئن باشید که دوام رژ لب روی لب‌هایتان بیشتر خواهد شد. زمانی که از رژ لب روشن استفاده می‌کنید، از خط لب بی‌رنگ یا همرنگ با لبتان استفاده کرده، سپس رژ لب را روی آن بزنید.

     

    ماندگاری رژ لب

    از خط لبتان بعنوان زمینه‌ای برای رژ لب استفاده کنید‎

     

    _ هر زمانی که از رژ لب استفاده می‌کنید، خط لب نیز بکشید. بدون آن لب شما برجسته و شاخص نخواهد شد و بنظر خواهد رسید رژ لبتان محو شده است.

     

    _ برای اینکه رژ لب به دندان هایتان نمالد، پس از اینکه رژ لب را به لب‌هایتان مالیدید، انگشت اشاره خود را در دهانتان فرو برده و خارج کنید. رژ اضافه، به دستانتان مالیده خواهد شد.

     

    _ رژ لب را می‌توانید بعنوان رژ گونه نیز استفاده کنید! اما هیچ گاه رژ گونه را به جای رژ لب به کار نبرید.

     

    _ ابتدا خط لب بکشید. اگر ابتدا رژ لب بزنید و سپس سعی کنید که خط لب بکشید، قادر نخواهید بود تا خط طبیعی لب خود را پیدا کنید.

     

    _ خانم‌های مسن، باید از برق لب و رژ لب‌های مات پرهیز کرده و از رژ لب‌های کرمی استفاده کنند.
    پیشنهاد ویژه
    بادکنک آرایی,سفارش فینگرفود در تهران,آموزش فینگرفود کاهش وزن سریع با ترفندهای طلاییافزایش قدروش های افزایش قد با مشاوره رایگانخرید ماسک,ماسک سلامت,ماسک پارچه ایاین ماسک زنانه پلنگی روهمین الان سفارش بده

     

    _ اگر شما رنگی از رژ لب‌هایتان را دوست نداشتید، آنرا دور نیندازید. کافیست تا آنرا با رنگ دیگری ترکیب کرده تا سایه ی مورد علاقه ی خودتان را بسازید.

     

    _ اگر لب‌های پری دارید، می‌توانید خط لبتان را کمی بیرون تر از خط طبیعی لب بکشید.

     

    _ برای اینکه برق لب، دوام بیشتری پیدا کند، ابتدا تمام لبتان را با خط لب پر کنید، سپس روی آن برق لب بزنید.

    _ اگر رژ لبتان شکسته، کبریتی زیر قطعه ی شکسته روشن کنید، زمانی که کمی آب شد، آن را روی قطعه ی اصلی بگزارید. سپس رژ لب را به پایین بچرخانید و حداقل برای ۵ دقیقه آنرا در یخچال بگزارید.

     

    _ سعی کنید از رژ لب‌هایی با سایه‌های رنگی نارنجی و قهوه ای استفاده نکنید، در آن صورت دندان‌های شما زرد به نظر خواهند رسید!

     

    _ وقتی رژ لب مورد علاقه تان تمام شد، می‌توانید باقی‌مانده ی آنرا با چیزی مثل خلال دندان خراشیده و خارج کنید، و آن را با برق لب یا وازلین مخلوط نمایید و استفاده کنید.

    5کرم خانگی برای کاهش خط لبخند
    این روزها یکی از محتویات قفسه ی محصولات زیبایی خانم ها را کرم خط خنده به خود اختصاص داده است چرا که این خط گاها از سنین بسیار پایین نیز روی پوست ظاهر می شود پس باید برای رفع آن چاره ای اندیشید . خط لبخند خطوط سطحی است که در سراسر صورت وجود دارد این خطوط در اثر حرکات مکرر ماهیچه های صورت ایجاد میشود از طرفی وقتی سطح کلاژن و الاستین کاهش یابد خطوط نمایان می شود اما مواد موجود در برخی کرمهای مخصوص در جوانسازی و سفتی پوست خیلی موثر است ، به خصوص کرم هایی که به صورت گیاهی و خانگی خودتان می توانید با دستورالعمل های این بخش از سلامت نمناک تهیه کنید.
    برخی ها ترجیح می دهند با آرایش خطوط را پوشش دهند که بسیار مضر است اما در کنار محصولات شیمیایی گران کرم های خانگی وجود دارد که حاوی مواد طبیعی هستند و چین و چروک را کاهش می دهدبرای کسب نتیجه بهتراین کرم ها را درشب استفاده کنید چراکه مواد موجود در این کرم ها هنگام استراحت بهتر عمل میکند.
    دستور ساخت کرم طبیعی پرکننده خط خنده در خانه 
    کرم خط خنده

    طرز ساخت کرم خانگی و طبیعی برای رفع خط خنده
    کرم خط خنده هویج و ماست عسل
    این کرم حاوی ویتامین ، بتاکارتن و اسید لاکتیک است و راه حل مناسبی برای مبارزه با سالخوردگی بشمار میرود این مواد مغذی بافت پوست را بهبود و کلاژن و الاستین را بالا میبرد، 
    مواد لازم :
    1عدد هویج
    5 قاشق ماست طبیعی
    دستور تهیه:
    هویج را پوست کنده و تکه تکه کنید بعدآن را در مخلوط کن با ماست و آبلیمو ترکیب و سعی کنید کرم یکدستی داشته باشید.
    نحوه مصرف کرم پرکننده خط خنده
    بعد از اینکه آرایش را پاک کردید روی خط لبخند و قسمتهای حساس پوست این کرم را بمالید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید این کار را شبها قبل از خواب انجام دهید تا اثر بهتری داشته باشد.
    کرم خیار و آلوئه ورا مخصوص رفع خط خنده و جوانسازی پوست 
    خیار تازه ، آلوئه ورا و روغن نارگیل فرمول بسیار خوبی در کاهش چین و چروک ها و تغذیه پوست است ؛ این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان ، آب و فیبر طبیعی است و درخنثی کردن تاثیرات منفی و سموم و اشعه خورشید تاثیر بسیار دارد .


    مواد لازم برای تهیه این کرم :
    نصف خیار
    5 ق آلوئه ورا
    2ق روغن نارگیل نیاز دارید.
    دستور تهیه :
    خیار را پوست کنده و آن را با ژل آلوورا و روغن نارگیل ترکیب کنید این کرم را روی پوست بمالید و 40 دقیقه بعد بشویید؛ برای نتیجه ی بهتر این کار را سه بار در هفته انجام دهید.
    کرم خط خنده با جعفری ، عسل و لیمو خانگی 
    کرم خط خنده

    https://elanza.com/mag/category/mode-and-fashion/

    با جعفری کرم پرکننده قوی خط خنده درست کنید
    ماسک شبانه جعفری در کاهش لک و چروک بسیار موثر است چون حاوی فیتوکیمیکال و اسیدهای ارگانیک می باشد و به همین دلیل سطح پ هاش پوست را تنظیم و کلاژن پوست را تأمین می کند .
    مواد لازم :
    سه شاخه جعفری
    5 قاشق عسل
    2 قاشق آبلیمو
    دستور تهیه:
    برگ های جعفری را با عسل و آبلیمو ترکیب کرده و روی موضع مورد نظربمالید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید این کار را دو روز در میان انجام دهید ، به خاطر داشته باشید شبها باید از این ماسک استفاده کنید.
    بهترین کرم پرکننده خط خنده با  عسل و سفیده تخم مرغ
    این کرم طبیعی خطوط صورت را کاهش و نشانه های سالخوردگی رامحو می کنند. این ترکیب سلول ها را مرطوب و محرک تولید بافت های پوست است که در اثر تابش آفتاب آسیب می بیند ؛ مواد لازم برای تهیه این کرم طبیعی ضد چروک اطراف لب :
    2 ق عسل
    1عدد سفیده تخم مرغ
    دستور تهیه:
    سفیده تخم مرغ و عسل را ترکیب و خوب به هم بزنید
    صورت را تمیز کنید ماسک را روی آن بمالید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید، این کار حداقل 3 بار در هفته انجام دهید.
    کرم خط خنده طبیعی و گیاهی با روغن آووکادو و پاپیا

    https://elanza.com/mag/best-brand-eyeliner/
    این کرم حاوی ویتامین ایی انزبم واسیدهای چرب است موادمغذی پوست راحفظ وخطوط لبخند راکاهش میدهد ؛ برای ساخت این کرم :
    2تکه پاپیا
    یک قاشق آرد جو
    3 قاشق روغن آواکاد
    دستور تهیه :
    همه این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر کرمی به دست آید کرم را روی صورت بمالید و 40 دقیقه بعد بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته انجام دهید.

     

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/makeup5-lasting-lipstick.html

     

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 29 / 1 / 1400 - 0:32
    بازدید : 325

    برای چاق شدن صورت روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت استفاده از ماسک خاک رس است که همه علاوه بر چاق شدن صورت می توانند از آن برای بهترین ریمل های سال ۲۰۲۱ کدامند؟ افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده کنند.

    نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و چاق شدن صورت استفاده می کنند . در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک انواع ماسک تهیه شده از گل رس برای چاقی صورت را آورده ایم.

    نوع خاک رس باید با نوع پوست مطابقت داشته باشد
    هر نوع از خاک رس دارای خواص مختلفی است و برای نوعی از پوست مفید است زیرا خاک رس مختلف واکنش های متفاوتی در پوست ایجاد می کند. شما می توانید نوع پوست خود را در نظر بگیرید و از خاک رس برای زیبایی صورت و چاق شدن آن استفاده کنید.

    خاک رس سفید مخصوص پوست های معمولی

    برای تهیه ماسک مناسب برای پوست های معمولی از خاک رس سفید که به عنوان خاک چینی و خاک رس رز نیز شناخته می شود و سرشار از کلسیم، منیزیم، سیلیکا و روی است ، می توانید استفاده نمایید.

    خاک رس فولر نیز یکی از انواع خاک رس برای پوست های معمولی است که پوست را شفاف می کند و انواع ناخالصی های پوست را از بین می برد. خاک رس با جذب روغن اضافی پوست و تحریک سیستم لنفاوی موجب زیبایی پوست خواهد شد.

    خاک رس قرمز مخصوص پوست های حساس

    افراد دارای پوست حساس می توانند از ماسک خاک رس قرمز که ملایم تر است و دارای مواد معدنی بالا ، سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است و از سوزش پوست جلوگیری می کند ، استفاده کنند. خاک رس، سبب پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست می شود و برای پوست های حساس مناسب است.

    ماسک خاک رس

    خاک بنتونیت (خاک رس بنتونیت کلسیم) چیست و چگونه کار می کند؟
    خاک رس بنتونیت (خاک رس بنتونیت کلسیم) یک خاک رس درمانی است که دارای مواد معدنی مختلفی می باشد و خواص مفیدی برای پوست و بدن دارد . خاک رس بنتونیت از خاکستر آتشفشانی قدیمی تشکیل شده است و حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن، سدیم و آلومینا است. بنتونیت خاک رس ماسک زیبایی بسیار عالی برای پوست چرب مستعد آکنه است.

    خاک رس بنتونیت کلسیم به تمیز کردن، طراوت و قرص پرفکت لایف آن چیست؟ بهبود تونیسیته پوست کمک می کند و بدن شما از شر سموم خلاص می کند. برای استفاده از خاک بنتونیت ، پودر خاک رس را با آب مخلوط می کنند تا خمیری ایجاد شود و بر روی پوست استفاده می کنند.

    برای درست کردن ماسک خاک رس بنتونیت می توانید این خاک را با آب و کمی گلاب مخلوط کنید . خاک رس بنتونیت به دلیل محتوای آهن بالای آن قهوه ای است.

    ماسک گل رس و گلاب
    مواد لازم:

    خاک رس نرم شده یک قاشق غذاخوری
    گلاب یک قاشق مربا خوری
    طرز تهیه گل رس و گلاب:

    افراد دارای پوست حساس و نازک برای تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت و پرتر به نظر رسیدن صورت شان می توانند ، یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنند و به صورت خمیر درآورند و از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنند.

    سپس 15 دقیقه این ماسک را روی پوست کل صورت بگذارند و اجازه دهند این ماسک خشک شود . سپس پوست خود را با آب خنک بشویند و از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنند.

    ماسک خاک بنتونیت

    ماسک خاک رس و بلغور برای چاق شدن صورت
    مواد لازم:

    بنتونیت خاک رس
    بلغور جو دوسر
    اب
    اسانس درخت چای
    کاسه غیر فلزی
    طرز تهیه ماسک خاک رس برای چاقی صورت:

    ابتدا در کاسه غیر فلزی ، 1 قاشق بنتونیت خاک رس بریزید.
    به خاک رس یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را بیافزایید. بلغور جو دوسر دارای خواص تسکین دهنده و ضد التهاب پوست است که سبب از بین بردن سلولهای مرده پوست می شود.
    به ترکیب چند قاشق چای خوری آب اضافه کنید.
    سپس به آن 2 تا 4 قطره از اسانس درخت چای بیافزایید و همه مواد را با هم مخلوط کرده تا خمیر صاف و یکدستی تهیه شود. روغن درخت چای سبب می شود باکتری های آکنه زا از بین بروند.
    این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و پس از این مدت صورت خود را با آب سرد بشویید.
    می توانید یکی دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.
    ماسک خاک رس و چای سبز روش طبیعی برای چاقی صورت
    مواد لازم:

    بنتونیت خاک رس
    چای سبز
    ژل آلوئه ورا
    کاسه غیر فلزی
    طرز تهیه ماسک خاک رس و چای سبز :

    در یک کاسه 2 قاشق غذا خوری بنتونیت خاک رس بریزید.
    سپس چای سبزرا دم کنید و چند قاشق غذاخوری چای سبز تازه دم را به خاک رس اضافه کنید.
    نصف قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا را به ترکیب بیافزایید.
    ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند تا خشک شود سپس صورتتان را آب ولرم بشوئید.
    می توانید یکی دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.
    این ماسک حاوی تانن وآنتی اکسیدان قوی است و برای درمان آکنه استفاده می شود. برای درخشان و جوان سازی پوست ، تسکین پوست و کاهش التهاب ، روشن شدن پوست و چاقی صورت می توانید از این ماسک استفاده نمایید.
    نکته :

    از ظروف غیر فلزی مانند پلاستیک، شیشه، چوب و سرامیک استفاده کنید زیرا ظروف فلزی سبب کاهش تاثیر ماسک می شوند.

    خاک رس برای صورت

    فواید مختلف ماسک خاک رس برای صورت
    خاک رس موجب تحریک گردش خون می شود.
    خاک رس موجب از بین رفتن سموم پوستی و تصفیه کردن بافت های پوست می شود.
    خاک رس لکه های پوستی را از بین می برد.
    ماسک خاک رس پوست را روشن می کند.
    خاک رس سرشار از املاح معدنی است و برای زیبایی پوست بسیار مفید می باشد.
    استفاده از خاک رس پوست را نرم و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند.
    بلغور جو دوسر را در یک مخلوط کن، یا آسیاب پودر کنید.
    خاک رس یکی از بهترین شیوه ها برای چاق شدن صورت است.
    سخن آخر :

    در مطالب قبلی نمناک تمام راههای “چاق شدن صورت” را آورده ایم ، بهتر است این روش ها را نیز امتحان کنید تا صورت تان زیباتر و پرتر به نظر برسد . در کنار این روش ها هیچگاه نوشیدن آب و مصرف مواد غذایی و میوه را نیز فراموش نکنید.

    زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک صورت میوه هایی همچون کیوی، پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد. در ادامه شما را با  انواع ماسک میوه آشنا میکنیم.
    انواع ماسک صورت برای شادابی پوست

    در میان میوه های زمستانی کیوی - پرتقال و خرمالو و سیب دوستان پوست هستند و در واقع زیبایی و جوانسازی پوست را در هوای سرد به خوبی انجام می دهند. با ماسک کیوی اغاز می کنیم که به جرات یکی از بهترین میوه ها برای زیبایی و مرطوب سازی پوست در فصل سرما است.

     

    برای استفاده از ماسک زیبایی بر روی پوست صورت ضروری است که قبلا تمام آرایش به وسیله پنبه و محلول پاک کننده آرایش از روی صورت پاک گردد. سپس صورت خود را شستشو داده، آبکشی و خشک کنید. در انتها برای شادابی و آماده سازی نهایی پوست برای ماسک زیبایی با پنبه ای آغشته به گلاب طبیعی صورت خود را ماساژ بدهید و از هرگونه گرد و غبار و چربی پاک کنید.

     

    ماسک صورت برای پوست‌های چرب

    اگر پوست چربی دارید بهتر است حتما از این ماسک صورت استفاده کنید. یک کیوی پوست گرفته، یک قاشق غذاخوری ماست، کمی پرتقال، یک قاشق غذاخوری روغن بادام و کمی عسل را با هم مخلوط کنید.

     

    در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و چند قطره روغن زیتون هم به آن اضافه کنید. این مواد را در همزن بریزید تا به خوبی با هم مخلوط شوند و به حالت کرم دربیایند. مواد را روی تمامی پوست- به‌خصوص قسمت‌های چرب- ماساژ دهید و پس از چند دقیقه صورت‌تان را بشویید.

     

    ماسک کیوی برای انواع پوست

    کیوی سرشار از ویتامین C است و به همین دلیل شما با ترکیب ساده‌ای می‌توانید پوست‌تان را تغذیه کنید. نصف یک موز را با یک عدد کیوی پوست‌کنده مخلوط کنید و در آخر دو قاشق غذاخوری ماست در مواد بریزید. این ماسک صورت خانگی را به مدت 20 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید و پس از آن صورت‌تان را با آب گرم شست‌وشو دهید.

     

    همچنین می توانید یک عدد کیوی, دو قاشق غذاخوری ماست ساده, یک قاشق غذاخوری آب پرتقال, یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک فنجان هویج له شده را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری بدست آید. ماسک را روی صورت قرار دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود؛ سپس با آب سرد آبکشی کنید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    انواع ماسک صورت

     

    ماسک میوه کیوی برای آبرسانی به پوست 
    پیشنهاد ویژه
    جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتلایک،کامنت وفالوور آنی و با کیفیتجذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتافزایش دنبال کنندگان اینستاگرام/تضمینیطراحی تراس,اجرای روف گاردن,خرید آلاچیقاجرای مدرن ترین طراحی های روف گاردن

    در هوای سرد همیشه احتمال خشکی پوست وجود دارد، رژ لب مایع بهتره یا جامد؟ خصوصا اگر محل زندگیتان آب و هوای خشکی دارد.برای تهیه این ماسک صورت باید یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خوبی مخلوط کنید. اگر از فصل تابستان چند توت فرنگی فریز شده دارید، آنها را هم به این مخلوط اضافه کنید. در صورتی که احساس کردید مایع شما بیش از اندازه رقیق شده، کمی آرد جو به آن اضافه کنید و ماسک خمیری را 10 دقیقه روی پوست‌تان بگذارید. میوه‌ها کارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آب‌رسانی شده است. 

     

    ماسک صورت برای شفافیت پوست

    برای تهیه این ماسک صورت کافی است یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و با چند ورق لیموی تازه و یا چند قاشق آبلیمو طبیعی مخلوط کنید. ماسک را 10 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید، سپس آن را با آب ولرم شست‌وشو دهید. در آخر می توانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ژ دهید.  این ماسک صورت برای شفافیت پوست و از بین بردن لکه های قدیمی روی پوست تان بسیار موثر است.

     

    ماسک صورت برای روشن شدن پوست

    ماسک کیوی برای روشن شدن پوست های تیره نبز به کار میرود. کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوستتان ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه بشویید.

     

    ماسک صورت برای پوست خشک

    طرز تهیه ماسک کیوی برای پوست های خشک، یک قاشق غذاخوری آب کیوی, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید. پس از 15 دقیقه ماسک را توسط یک اسفنج پاک کنید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    ماسک میوه

     

    ماسک خرمالو برای پوست های خشک

     یک قاشق غذاخوری کته بدون نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین، به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید. این مواد را روی پوست‌تان به مدت 10 دقیقه قرار دهید. پوست شما با این ماسک میوه خیلی زود به لطافت می‌رسد.

     

    ماسک صورت خرمالو روشن‌کننده پوست 

    برای روشن تر شدن پوست صورتتان باید دو عدد خرمالو را با یک هویج رنده شده مخلوط کنید و روی پوست‌تان بمالید. 15 دقیقه صبر داشته باشید تا این میوه خوش‌رنگ اثر خود را روی پوست‌تان بگذارد، بعد از آن پوست‌تان را به آرامی با آب سرد بشویید. 

     

    ماسک خرمالو نرم‌کننده و براق‌کننده پوست 

    برای تهیه یک ماسک صورت عالی برای نرمی پوست صورت کافیست تنها یک عدد خرمالوی نرم را به حالت پوره در آورید و به آن کمی آرد جو یا غلات دیگر اضافه کنید تا ماسک شما به حالت خمیری در بیاید. به کمک یک قلم‌مو می‌توانید ماسک را روی پوست‌تان پخش کنید. 10 تا 15 دقیقه این ماسک را ‌روی پوست‌تان بگذارید، بعد از آن می‌توانید به کمک یک حوله نرم و آب گرم صورت‌تان را بشویید تا مواد به خوبی پاک شوند. بعد از این کار حتما پوست‌تان به چند سال قبل برگشته است. 

     

    ماسک پرتقال برای پوست‌های چرب

    برای تهیه این ماسک صورت باید یک پرتقال را نصف کرده و یک برش آن را آب بگیرید. سفیده یک تخم‌مرغ را خوب به هم بزنید و به همراه یک قاشق غذاخوری آرد ذرت، به آب پرتقال اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی پوست قرار دهید. پس از ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.

     

    گوشت پرتقال را با یک سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید و روی پوست خود قرار دهید. پس از 20 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید.

     

    ماسک صورت با پرتقال برای پوست‌های خشک

    برای برطرف کردن خشکی پوست صورت که عاملی در پیری و چروک شدن پوست است از پرتقال کمک بگیرید . برای تهیه این ماسک صورت باید پوست پرتقال را خشک و آسیاب کنید تا به  صورت گرد درآید. دو قاشق چایخوری پنیر دلمه شده پرچرب، روغن تخم کتان، یک قاشق چایخوری روغن کبد ماهی و یک قاشق غذاخوری چای پررنگ گرم را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس گرد پرتقال را به مواد اضافه کنید تا خمیری سفت به دست بیاورید. ماسک به دست‌ آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    بهترین ماسک های میوه ای

     

    ماسک صورت برای پاکیزگی پوست

    یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با دو قاشق غذاخوری آب پرتقال مخلوط کنید. سپس جوی له شده را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و به عنوان ماسک استفاده کنید. پس از 10 دقیقه آن را با پارچه پشمی‌مرطوب شده با آب سرد پاک کنید.

     

    ماسک سیب برای پاکسازی پوست

    نصف سیب را رنده کرده و با یک قاشق چایخوری ماست و یک قاشق چایخوری آرد جو دوسر و ۲ قاشق آبلیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوست تان بمالید. این ماسک همانند پیلینگ عمل می‌کند و به پاکسازی پوست می‌پردازد. برای نتیجه مطلوب هفته‌ای یکبار از آن استفاده کنید.

    ماسک سیب و ماست مرطوب کننده

    اگر تا کنون برای پوست خود از این ماسک استفاده نکرده اید پوست خود را از موهبتی بزرگ محروم ساخته اید. این ماسک یک مرطوب کننده فوق العاده است. پس از استفاده از این ماسک پوست بسیار سالم و شاداب بنظر می رسد. ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.

     

    برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .

     

    - نصف یک سیب

    - یک قاشق غذا خوری ماست

    - یک قاشق غذا خوری روغن زیتون

     

    نصف سیب را پوست کنده و رنده کنید و ماست و روغن زیتون را به آن اضافه کنید .( ماست باید طبیعی و بدون شکر باشد ) حال مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از آن را روی پوست صورت خود قرار دهید . اگر رنگ سیب تیره شد هیچ چیز بدی اتفاق نخواهد افتاد فقط اگر دوست دارید زیبایی ظاهری این ماسک حفظ شود باید سریعاً آن را استفاده کنید و یا چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید.بالاخره بعد از 15 دقیقه این ماسک رو با آب ولرم از روی پوست خود بشویید.

     

    فراموش نکنید نصف دیگر سیب را بخورید تا زیبایی از درون شما هم آغاز شود. بقولی اگر روزی یک سیب بخورید پزشک شما بیکار خواهد شد . توصیه می کنم از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید .

     

     

    ماسک سرکه سیب و زرده تخم مرغ برای پوست خشک

    - سرکه سیب

    - زرده تخم مرغ

    - روغن بادام یا روغن آفتابگردان یا روغن زیتون

     

    به کسانی که پوست خشک دارند. توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستتان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تامین می کند.

     

    برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطر روغن بادام یا زیتون یا  آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی  آب یا پنبه  آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/cuticle/face-mask-beautiful.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 29 / 1 / 1400 - 0:33
    بازدید : 329
    برچسب‌ها : ماسک,

    برای چاق شدن صورت روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت استفاده از ماسک خاک رس است که همه علاوه بر چاق شدن صورت می توانند از آن برای بهترین ریمل های سال ۲۰۲۱ کدامند؟ افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده کنند.

    نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و چاق شدن صورت استفاده می کنند . در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک انواع ماسک تهیه شده از گل رس برای چاقی صورت را آورده ایم.

    نوع خاک رس باید با نوع پوست مطابقت داشته باشد
    هر نوع از خاک رس دارای خواص مختلفی است و برای نوعی از پوست مفید است زیرا خاک رس مختلف واکنش های متفاوتی در پوست ایجاد می کند. شما می توانید نوع پوست خود را در نظر بگیرید و از خاک رس برای زیبایی صورت و چاق شدن آن استفاده کنید.

    خاک رس سفید مخصوص پوست های معمولی

    برای تهیه ماسک مناسب برای پوست های معمولی از خاک رس سفید که به عنوان خاک چینی و خاک رس رز نیز شناخته می شود و سرشار از کلسیم، منیزیم، سیلیکا و روی است ، می توانید استفاده نمایید.

    خاک رس فولر نیز یکی از انواع خاک رس برای پوست های معمولی است که پوست را شفاف می کند و انواع ناخالصی های پوست را از بین می برد. خاک رس با جذب روغن اضافی پوست و تحریک سیستم لنفاوی موجب زیبایی پوست خواهد شد.

    خاک رس قرمز مخصوص پوست های حساس

    افراد دارای پوست حساس می توانند از ماسک خاک رس قرمز که ملایم تر است و دارای مواد معدنی بالا ، سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است و از سوزش پوست جلوگیری می کند ، استفاده کنند. خاک رس، سبب پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست می شود و برای پوست های حساس مناسب است.

    ماسک خاک رس

    خاک بنتونیت (خاک رس بنتونیت کلسیم) چیست و چگونه کار می کند؟
    خاک رس بنتونیت (خاک رس بنتونیت کلسیم) یک خاک رس درمانی است که دارای مواد معدنی مختلفی می باشد و خواص مفیدی برای پوست و بدن دارد . خاک رس بنتونیت از خاکستر آتشفشانی قدیمی تشکیل شده است و حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن، سدیم و آلومینا است. بنتونیت خاک رس ماسک زیبایی بسیار عالی برای پوست چرب مستعد آکنه است.

    خاک رس بنتونیت کلسیم به تمیز کردن، طراوت و قرص پرفکت لایف آن چیست؟ بهبود تونیسیته پوست کمک می کند و بدن شما از شر سموم خلاص می کند. برای استفاده از خاک بنتونیت ، پودر خاک رس را با آب مخلوط می کنند تا خمیری ایجاد شود و بر روی پوست استفاده می کنند.

    برای درست کردن ماسک خاک رس بنتونیت می توانید این خاک را با آب و کمی گلاب مخلوط کنید . خاک رس بنتونیت به دلیل محتوای آهن بالای آن قهوه ای است.

    ماسک گل رس و گلاب
    مواد لازم:

    خاک رس نرم شده یک قاشق غذاخوری
    گلاب یک قاشق مربا خوری
    طرز تهیه گل رس و گلاب:

    افراد دارای پوست حساس و نازک برای تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت و پرتر به نظر رسیدن صورت شان می توانند ، یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنند و به صورت خمیر درآورند و از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنند.

    سپس 15 دقیقه این ماسک را روی پوست کل صورت بگذارند و اجازه دهند این ماسک خشک شود . سپس پوست خود را با آب خنک بشویند و از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنند.

    ماسک خاک بنتونیت

    ماسک خاک رس و بلغور برای چاق شدن صورت
    مواد لازم:

    بنتونیت خاک رس
    بلغور جو دوسر
    اب
    اسانس درخت چای
    کاسه غیر فلزی
    طرز تهیه ماسک خاک رس برای چاقی صورت:

    ابتدا در کاسه غیر فلزی ، 1 قاشق بنتونیت خاک رس بریزید.
    به خاک رس یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را بیافزایید. بلغور جو دوسر دارای خواص تسکین دهنده و ضد التهاب پوست است که سبب از بین بردن سلولهای مرده پوست می شود.
    به ترکیب چند قاشق چای خوری آب اضافه کنید.
    سپس به آن 2 تا 4 قطره از اسانس درخت چای بیافزایید و همه مواد را با هم مخلوط کرده تا خمیر صاف و یکدستی تهیه شود. روغن درخت چای سبب می شود باکتری های آکنه زا از بین بروند.
    این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و پس از این مدت صورت خود را با آب سرد بشویید.
    می توانید یکی دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.
    ماسک خاک رس و چای سبز روش طبیعی برای چاقی صورت
    مواد لازم:

    بنتونیت خاک رس
    چای سبز
    ژل آلوئه ورا
    کاسه غیر فلزی
    طرز تهیه ماسک خاک رس و چای سبز :

    در یک کاسه 2 قاشق غذا خوری بنتونیت خاک رس بریزید.
    سپس چای سبزرا دم کنید و چند قاشق غذاخوری چای سبز تازه دم را به خاک رس اضافه کنید.
    نصف قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا را به ترکیب بیافزایید.
    ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند تا خشک شود سپس صورتتان را آب ولرم بشوئید.
    می توانید یکی دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.
    این ماسک حاوی تانن وآنتی اکسیدان قوی است و برای درمان آکنه استفاده می شود. برای درخشان و جوان سازی پوست ، تسکین پوست و کاهش التهاب ، روشن شدن پوست و چاقی صورت می توانید از این ماسک استفاده نمایید.
    نکته :

    از ظروف غیر فلزی مانند پلاستیک، شیشه، چوب و سرامیک استفاده کنید زیرا ظروف فلزی سبب کاهش تاثیر ماسک می شوند.

    خاک رس برای صورت

    فواید مختلف ماسک خاک رس برای صورت
    خاک رس موجب تحریک گردش خون می شود.
    خاک رس موجب از بین رفتن سموم پوستی و تصفیه کردن بافت های پوست می شود.
    خاک رس لکه های پوستی را از بین می برد.
    ماسک خاک رس پوست را روشن می کند.
    خاک رس سرشار از املاح معدنی است و برای زیبایی پوست بسیار مفید می باشد.
    استفاده از خاک رس پوست را نرم و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند.
    بلغور جو دوسر را در یک مخلوط کن، یا آسیاب پودر کنید.
    خاک رس یکی از بهترین شیوه ها برای چاق شدن صورت است.
    سخن آخر :

    در مطالب قبلی نمناک تمام راههای “چاق شدن صورت” را آورده ایم ، بهتر است این روش ها را نیز امتحان کنید تا صورت تان زیباتر و پرتر به نظر برسد . در کنار این روش ها هیچگاه نوشیدن آب و مصرف مواد غذایی و میوه را نیز فراموش نکنید.

    زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک صورت میوه هایی همچون کیوی، پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد. در ادامه شما را با  انواع ماسک میوه آشنا میکنیم.
    انواع ماسک صورت برای شادابی پوست

    در میان میوه های زمستانی کیوی - پرتقال و خرمالو و سیب دوستان پوست هستند و در واقع زیبایی و جوانسازی پوست را در هوای سرد به خوبی انجام می دهند. با ماسک کیوی اغاز می کنیم که به جرات یکی از بهترین میوه ها برای زیبایی و مرطوب سازی پوست در فصل سرما است.

     

    برای استفاده از ماسک زیبایی بر روی پوست صورت ضروری است که قبلا تمام آرایش به وسیله پنبه و محلول پاک کننده آرایش از روی صورت پاک گردد. سپس صورت خود را شستشو داده، آبکشی و خشک کنید. در انتها برای شادابی و آماده سازی نهایی پوست برای ماسک زیبایی با پنبه ای آغشته به گلاب طبیعی صورت خود را ماساژ بدهید و از هرگونه گرد و غبار و چربی پاک کنید.

     

    ماسک صورت برای پوست‌های چرب

    اگر پوست چربی دارید بهتر است حتما از این ماسک صورت استفاده کنید. یک کیوی پوست گرفته، یک قاشق غذاخوری ماست، کمی پرتقال، یک قاشق غذاخوری روغن بادام و کمی عسل را با هم مخلوط کنید.

     

    در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و چند قطره روغن زیتون هم به آن اضافه کنید. این مواد را در همزن بریزید تا به خوبی با هم مخلوط شوند و به حالت کرم دربیایند. مواد را روی تمامی پوست- به‌خصوص قسمت‌های چرب- ماساژ دهید و پس از چند دقیقه صورت‌تان را بشویید.

     

    ماسک کیوی برای انواع پوست

    کیوی سرشار از ویتامین C است و به همین دلیل شما با ترکیب ساده‌ای می‌توانید پوست‌تان را تغذیه کنید. نصف یک موز را با یک عدد کیوی پوست‌کنده مخلوط کنید و در آخر دو قاشق غذاخوری ماست در مواد بریزید. این ماسک صورت خانگی را به مدت 20 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید و پس از آن صورت‌تان را با آب گرم شست‌وشو دهید.

     

    همچنین می توانید یک عدد کیوی, دو قاشق غذاخوری ماست ساده, یک قاشق غذاخوری آب پرتقال, یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک فنجان هویج له شده را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری بدست آید. ماسک را روی صورت قرار دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود؛ سپس با آب سرد آبکشی کنید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    انواع ماسک صورت

     

    ماسک میوه کیوی برای آبرسانی به پوست 
    پیشنهاد ویژه
    جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتلایک،کامنت وفالوور آنی و با کیفیتجذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتافزایش دنبال کنندگان اینستاگرام/تضمینیطراحی تراس,اجرای روف گاردن,خرید آلاچیقاجرای مدرن ترین طراحی های روف گاردن

    در هوای سرد همیشه احتمال خشکی پوست وجود دارد، رژ لب مایع بهتره یا جامد؟ خصوصا اگر محل زندگیتان آب و هوای خشکی دارد.برای تهیه این ماسک صورت باید یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خوبی مخلوط کنید. اگر از فصل تابستان چند توت فرنگی فریز شده دارید، آنها را هم به این مخلوط اضافه کنید. در صورتی که احساس کردید مایع شما بیش از اندازه رقیق شده، کمی آرد جو به آن اضافه کنید و ماسک خمیری را 10 دقیقه روی پوست‌تان بگذارید. میوه‌ها کارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آب‌رسانی شده است. 

     

    ماسک صورت برای شفافیت پوست

    برای تهیه این ماسک صورت کافی است یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و با چند ورق لیموی تازه و یا چند قاشق آبلیمو طبیعی مخلوط کنید. ماسک را 10 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید، سپس آن را با آب ولرم شست‌وشو دهید. در آخر می توانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ژ دهید.  این ماسک صورت برای شفافیت پوست و از بین بردن لکه های قدیمی روی پوست تان بسیار موثر است.

     

    ماسک صورت برای روشن شدن پوست

    ماسک کیوی برای روشن شدن پوست های تیره نبز به کار میرود. کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوستتان ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه بشویید.

     

    ماسک صورت برای پوست خشک

    طرز تهیه ماسک کیوی برای پوست های خشک، یک قاشق غذاخوری آب کیوی, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید. پس از 15 دقیقه ماسک را توسط یک اسفنج پاک کنید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    ماسک میوه

     

    ماسک خرمالو برای پوست های خشک

     یک قاشق غذاخوری کته بدون نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین، به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید. این مواد را روی پوست‌تان به مدت 10 دقیقه قرار دهید. پوست شما با این ماسک میوه خیلی زود به لطافت می‌رسد.

     

    ماسک صورت خرمالو روشن‌کننده پوست 

    برای روشن تر شدن پوست صورتتان باید دو عدد خرمالو را با یک هویج رنده شده مخلوط کنید و روی پوست‌تان بمالید. 15 دقیقه صبر داشته باشید تا این میوه خوش‌رنگ اثر خود را روی پوست‌تان بگذارد، بعد از آن پوست‌تان را به آرامی با آب سرد بشویید. 

     

    ماسک خرمالو نرم‌کننده و براق‌کننده پوست 

    برای تهیه یک ماسک صورت عالی برای نرمی پوست صورت کافیست تنها یک عدد خرمالوی نرم را به حالت پوره در آورید و به آن کمی آرد جو یا غلات دیگر اضافه کنید تا ماسک شما به حالت خمیری در بیاید. به کمک یک قلم‌مو می‌توانید ماسک را روی پوست‌تان پخش کنید. 10 تا 15 دقیقه این ماسک را ‌روی پوست‌تان بگذارید، بعد از آن می‌توانید به کمک یک حوله نرم و آب گرم صورت‌تان را بشویید تا مواد به خوبی پاک شوند. بعد از این کار حتما پوست‌تان به چند سال قبل برگشته است. 

     

    ماسک پرتقال برای پوست‌های چرب

    برای تهیه این ماسک صورت باید یک پرتقال را نصف کرده و یک برش آن را آب بگیرید. سفیده یک تخم‌مرغ را خوب به هم بزنید و به همراه یک قاشق غذاخوری آرد ذرت، به آب پرتقال اضافه کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید و روی پوست قرار دهید. پس از ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.

     

    گوشت پرتقال را با یک سفیده تخم‌مرغ مخلوط کنید و روی پوست خود قرار دهید. پس از 20 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید.

     

    ماسک صورت با پرتقال برای پوست‌های خشک

    برای برطرف کردن خشکی پوست صورت که عاملی در پیری و چروک شدن پوست است از پرتقال کمک بگیرید . برای تهیه این ماسک صورت باید پوست پرتقال را خشک و آسیاب کنید تا به  صورت گرد درآید. دو قاشق چایخوری پنیر دلمه شده پرچرب، روغن تخم کتان، یک قاشق چایخوری روغن کبد ماهی و یک قاشق غذاخوری چای پررنگ گرم را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس گرد پرتقال را به مواد اضافه کنید تا خمیری سفت به دست بیاورید. ماسک به دست‌ آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.

     

    ماسک صورت, ماسک میوه, انواع ماسک صورت
    بهترین ماسک های میوه ای

     

    ماسک صورت برای پاکیزگی پوست

    یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با دو قاشق غذاخوری آب پرتقال مخلوط کنید. سپس جوی له شده را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و به عنوان ماسک استفاده کنید. پس از 10 دقیقه آن را با پارچه پشمی‌مرطوب شده با آب سرد پاک کنید.

     

    ماسک سیب برای پاکسازی پوست

    نصف سیب را رنده کرده و با یک قاشق چایخوری ماست و یک قاشق چایخوری آرد جو دوسر و ۲ قاشق آبلیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوست تان بمالید. این ماسک همانند پیلینگ عمل می‌کند و به پاکسازی پوست می‌پردازد. برای نتیجه مطلوب هفته‌ای یکبار از آن استفاده کنید.

    ماسک سیب و ماست مرطوب کننده

    اگر تا کنون برای پوست خود از این ماسک استفاده نکرده اید پوست خود را از موهبتی بزرگ محروم ساخته اید. این ماسک یک مرطوب کننده فوق العاده است. پس از استفاده از این ماسک پوست بسیار سالم و شاداب بنظر می رسد. ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.

     

    برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .

     

    - نصف یک سیب

    - یک قاشق غذا خوری ماست

    - یک قاشق غذا خوری روغن زیتون

     

    نصف سیب را پوست کنده و رنده کنید و ماست و روغن زیتون را به آن اضافه کنید .( ماست باید طبیعی و بدون شکر باشد ) حال مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از آن را روی پوست صورت خود قرار دهید . اگر رنگ سیب تیره شد هیچ چیز بدی اتفاق نخواهد افتاد فقط اگر دوست دارید زیبایی ظاهری این ماسک حفظ شود باید سریعاً آن را استفاده کنید و یا چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید.بالاخره بعد از 15 دقیقه این ماسک رو با آب ولرم از روی پوست خود بشویید.

     

    فراموش نکنید نصف دیگر سیب را بخورید تا زیبایی از درون شما هم آغاز شود. بقولی اگر روزی یک سیب بخورید پزشک شما بیکار خواهد شد . توصیه می کنم از این ماسک هفته ای یک بار استفاده کنید .

     

     

    ماسک سرکه سیب و زرده تخم مرغ برای پوست خشک

    - سرکه سیب

    - زرده تخم مرغ

    - روغن بادام یا روغن آفتابگردان یا روغن زیتون

     

    به کسانی که پوست خشک دارند. توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستتان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تامین می کند.

     

    برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطر روغن بادام یا زیتون یا  آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی  آب یا پنبه  آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/cuticle/face-mask-beautiful.html

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 25 / 1 / 1400 - 18:48
    بازدید : 314
    برچسب‌ها :

    لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است بهترین مارک ست براش آرایشی  که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند. آیا شما راهی برای این مشکل شایع یافته اید ؟ با ما در این بخش از سلامت نمناک همراه باشید تا با راههای طبیعی چاق شدن صورت آشنا شوید و بدون اینکه از روش های تزریقی و دارویی پرخطر استفاده کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید.


    زغال اخته برای چاقی صورت:
    دانه های زغال اخته را پودر کنید و 1 قاشق چای خوری از این پودر با کمی آب برای تهیه یک خمیر سفت مخلوط کنید.
    آن را روی گونه های خود بزنید و پس از حدود 10 دقیقه، آن را با آب سرد شستشو دهید.
    ماسک عسل برای چاقی صورت:
    شما همچنین می توانید ماسک عسل را در خانه خود تهیه کنید. برای انجام این کار، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:
    1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) عسل با 1 قاشق چای خوری (5 میلی لیتر) پاپایا خرد شده، مخلوط و به گونه های خود بزنید و آرام ماساژ دهید. پس از حدود 10 دقیقه، صورت خود را با آب گرم شستشو دهید. شما می توانید این کار را 2-3 بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید.
     ماسک چاقی صورت 
     ماسک های مناسب چاق کننده صورت 
    ماسک چاق کننده صورت با سیب زمینی و گلاب
    برای آماده کردن این ماسک ابتدا سیب زمینی را رنده ریز کنید و سپس گلاب را به آن اضافه کنید در اندازه ای که حالت خمیری پیدا کند و خیلی شل نشود.
    اگر پوست شما چرب است چند قطره آبلیمو اضافه کنید و اگر پوست چطور چسب مژه مصنوعی را پاک کنیم؟ خشک دارید کمی عسل به مواد اضافه کنید و کامل مخلوط کنید.
    صورت خود را خوب بشوییدو ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده صورت را با آب سرد بشویید.
    **میتوانید بعد از اصلاح پوست از این ماسک استفاده کنید.
    سیب برای چاقی صورت:
    برای ایجاد یک مخلوط سفت، 1/2 سیب را له کنید و به آرامی به گونه های خود بزنید و اجازه دهید 40 تا 60 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشورید.
    این کار را هر روز انجام دهید.
    راه دیگر برای استفاده از سیب ها این است آب سیب بنوشید. سه برش سیب، سه برش کوچک هویج و 125 میلی لیتر (1/2 فنجان) آب لیمو، آب اینها را بگیرید و صاف کنید.
    سپس، هر روز صبح، آب آن را بنوشید تا متوجه نتایجش شوید چاق شدن صورت تان را شاهد باشید.
    پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و هویج همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به احیا و تقویت پوست کمک کند.
    سیب برای چاقی صورت 
     چاقی صورت با استفاده از سیب 
    آلوئه ورا برای چاقی صورت:
    یکی از این موارد در این لیست برای داشتن گونه های برجسته و صورت پر ، استفاده از آلوئه ورا است.آلوئه ورا به مدت طولانی به عنوان دارویی گیاهی برای پوست شناخته شده است و این گیاه کمک می کند تا التهاب را کاهش دهد و الاستیک پوست را تقویت کند بنابراین، ژل آلوئه ورا را به صورت و گونه هایتان بزنید و به آرامی با حرکات دایره ای بمالید ؛ اجازه دهید حدود 30 تا 60 دقیقه بماند و بعد بشورید.
    این کار را هر روز تکرار کنید این نه تنها به شما کمک می کند تا به سرعت گونه های شما برجسته شود، بلکه پوست را زیبا تر و نرم تر از قبل می سازد. به طور جایگزین، شما می توانید 250 میلی لیتر آب آلوئه را هر روز صبح بنوشید.
    مطمئن شوید که فقط آب آلوئه ورا خالص را می نوشید.
    ماسک گلیسیرین و گلاب 
    محلول گلیسیرین و گلاب هم راه حلی خوبی هستند. گلیسیرین و گلاب به پوست کمک می کند و پوست روی گونه های شما تغذیه می کند. گلیسیرین آب را به پوست می رساند و میزان سلول های مرده بدن را تنظیم می کند.
    گلاب می تواند پوست تحریک شده را خنثی و آرام کند و آب را برای پوست خشک فراهم کند، همچنین دارای خاصیت ضد عفونی کننده ملایمی است، و پوست روی گونه هایتان پاک و سالم تر می کند بدون خشک شدن پوست و یا تحریک پوست. شما می توانید آنها را با نسبت 1:1 مخلوط کنید و این مخلوط را به پوست خود روزانه بمالید. شما باید از این محلول در شب استفاده کنید، قبل از رفتن به خواب. اگر در طول روز استفاده شود، شما باید از کرم ضد آفتاب برای پوست استفاده کنید، در حالی که پوست شما را از تماس با نور خورشید محافظت می کند.
     چگونه صورت را چاق کنیم 
    ماسک هایی مناسب برای چاقی صورت 
    کره برای چاق کردن صورت:
    من مطمئن هستم که ممکن است هرگز فکر نکنید که استفاده از کره می تواند صورت و گونه های شما را چاق کند، اما بله درست است! این یکی از بهترین روش های اصلاح خانگی است که می توانید دنبال کنید.
    با مخلوط کردن کره و شکر، خمیری تهیه کنید.
    آنها را روی گونه هایتان بزنید بهترین نکته در مورد این روش این است که به غیر از نرم کردن پوست شما، پوششی را رویش می کشد و از آن محافظت می کند.
    پس از استفاده بر روی صورتتان، حتما آنها را با آب گرم شستشو دهید.
    روغن زیتون مناسب برای چاقی صورت:
    روغن زیتون یک روش اصلاح شده برای داشتن گونه های برجسته و صورت چاق است چرا که چربی های سالمی دارد که در حفظ پوست سالم و نرم کمک می کند. روغن زیتون به خوبی به عنوان یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک عمل می کند و از این رو پوست نرمی را تضمین می کند.
    حتما حداقل یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص را روزانه مصرف کنید.
    به آرامی آنها را روی صورت خود ماساژ دهید ، برای مدت 5-10 دقیقه و بعد با آب گرم بشورید.
     روش های چاقی صورت 
    چاقی صورت با روغن زیتون 
    شیر برای چاق شدن صورت:
    البته شیر بدون شک بهترین رژیم غذایی برای افراد در تمام گروههای سنی است. شیر غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است که قادر به برآورده ساختن نیازهای غذایی روزانه ما می باشد. ثابت شده است که شما می توانید گونه های شگفت انگیزی با مصرف 1 لیوان شیر ،دو بار در روز به مدت 3 ماه داشته باشید.

    ماسک صورت یکی از چیزهایی است که می توانید به راحتی در منزل تان درست کنید. در ادامه با چند نوع ماسک طبیعی و خانگی آشنا خواهید شد که همگی تشکیل شده از میوه‌های بهاری هستند و در نتیجه برای استفاده در این فصل بسیار مناسب هستند.

     

     3 ماسک صورت خانگی که در فصل بهار می توانید استفاده کنید

    هوای فصل زمستان با پوست ما مهربان نیست. با ‌بر خورد برف و تگرگ به پوست حساس گونه‌ها و پیشانی پوست دچار ساییدگی‌های سطحی و حتی گاهی شدید می‌شود. حتی سیستم‌های گرمایشی داخل منزل هم موجب خشک، پوسته‌پوسته شدن و ایجاد خارش در پوست ما خواهد شد. اما خوشبختانه با شروع فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا می‌توانیم تنها با ایجاد کمی تغییر در روش‌های مراقبت از پوست خود شرایط بسیار مطلوب‌تری برای پوست‌ صورت‌مان ایجاد کنیم. به همین منظور در ادامه با چند نوع ماسک طبیعی و خانگی آشنا خواهید شد که همگی تشکیل شده از میوه‌های بهاری هستند و در نتیجه برای استفاده در این فصل بسیار مناسب هستند.

      

    _ ماسک صورت آووکادو و عسل برای پوست‌های خشک

    این یک ماسک عالی برای پوست‌های خشک است. به طور کلی آوو‌کادو و روغن نارگیل ۲ مرطوب‌کننده عالی و طبیعی برای پوست‌های خشک محسوب می‌شوند. علاوه بر این عسل خاصیت ترمیم‌کنندگی بسیاری موثری برای پوست ما دارد.

     

    مواد لازم

    آووکادو کاملا رسیده : نصف ۱ عدد

    عسل : ۲ قاشق غذا‌خوری

    روغن نارگیل : نصف قاشق چای‌خوری

     

    طرز تهیه

    با کمک یک قاشق غذا‌خوری، گوشت داخل آووکادو را خارج کنید. سپس با استفاده از یک چنگال آن را کاملا له، نرم و خامه‌ای شکل کنید. در ادامه سایر مواد را به آن اضافه کنید و بعد از اینکه خوب هم زدید آن را روی صورت خود بمالید. دقت داشته باشید ماسک با ناحیه اطراف چشم‌تان برخورد نداشته باشد. بگذارید ماسک برای مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان بماند. بعد از سپری شدن مدت زمان لازم آن را با ۱ دستمال نرم از روی صورت‌تان پاک کنید و پوست خود را با آب‌ولرم آبکشی کنید. 

      

    _ ماسک صورت قهوه موکا، ضد پُف و سم‌زدای پوست

    کافئین موجود در قهوه آسیاب شده این نوشیدنی خوش‌طعم باعث کاهش تورم و پف صورت خواهد شد. هم‌زمان آنتی‌اکسیدان موجود در کاکائو باعث پیش‌گیری و کاهش اثرات پیری در بدن و پوست ما خواهد شد. 

     

    مواد لازم

    قهوه تازه آسیاب شده

    پودر کاکائو خالص

    عسل : ۱ قاشق ‌غذاخوری

    ماست یا خامه ترش : ۳ قاشق ‌غذا‌خوری

     

    طرز تهیه
    پیشنهاد ویژه
    مشاوره خانواده,مشاوره قبل از ازدواج,درمان افسردگیصحبت های دونفره مراسم خواستگاریماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک 3لایه یحیی با کیفیت عالیماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه100عدد ماسک 3 لایه رو با تخفیف ویژه بخر!

    تمامی مواد را با هم مخلوط کنید و کم‌کم روی پوست خود بمالید و بگذارید برای مدت زمان ۱۰ دقیقه روی صورت‌تان بماند. توجه داشته باشید هنگام شستشو، صورت خود را به آرامی ماساژ دهید تا مقداری لایه‌برداری پوست هم انجام شود. 

      

    _ ماسک صورت توت‌ فرنگی و لیمو برای شفاف سازی پوست‌های چرب

    این ماسک مانند یک اسموتی خوش‌طعم و مزه برای پوست‌تان عمل می‌کند. توت‌فرنگی حاوی اسید سالیسیلیک است که برای رفع آکنه‌های پوستی کمک قابل توجهی خواهد بود. 

     

    مواد لازم

    توت‌ف رنگی له شده : یک‌ چهارم فنجان

    آب لیمو : ۲ قاشق غذا‌خوری

    ماست : ۱ قاشق غذا‌خوری

    عسل : ۱ قاشق غذا‌خوری 

    طرز تهیه

    تمامی مواد را با هم ترکیب کنید ( توجه داشته باشید برای ترکیب این مواد نباید از مخلوط‌کن استفاده کنید) ترکیبات درون  این ماسک باید قابل تفکیک باشند و آبکی نباشند. چگونه ماسک جوش شیرین و گلاب بسازیم؟ ماسک را برای مدت زمان ۸ تا ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید و بعد آن را با حوله نرم و تمیز پاک کنید و با آب سرد آبکشی کنید و مجددا پوست‌تان را خشک کنید.

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/cuticle/greasy6-dusted-skin.html

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 25 / 1 / 1400 - 18:41
    بازدید : 289

    ماسک موی حاوی روغن نارگیل دارای خاصیت نرم کنندگی و حجم دهندگی مجله فروشگاه اینترنتی الانزا است.فواید روغن نارگیل به قدری چشمگیر و فراوان است که بعد از اتمام این مقاله ضرورت استفاده از آن را درک خواهید کرد . روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب لائوریک است که به دلیل ریز بودن کاملاً به درون بافت مو نفوذ می کنند و همچنین دارای آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد قارچ است که به مبارزه با شوره سر نیز کمک خواهد کرد . در این قسمت از سری ماسک های گیاهی در بخش سلامت نمناک طرز تهیه چند ماسک خانگی حاوی روغن نارگیل را برایتان شرح خواهیم داد ، با ما همراه باشید. 

    1- ماسک موی روغن نارگیل
    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل خالص فرآوری نشده
    1 قاشق غذاخوری عسل
    1 عدد تخم مرغ
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    ابتدا روغن نارگیل را گرم کنید زیرا زمانی که این روغن را زیر 76 درجه سانتی گراد نگهدارید، جامد خواهد شد و مخلوط کردن آن با سایر مواد دشوار می شود. بنابر این روغن را به مدت چند ثانیه روی اجاق گاز یا مایکروویو حرارت دهید.

    همچنین می توانید روغن جامد را درون مخلوط کن بریزید تا زمانی که به شکل ذرات بسیار ریز، غلیظ و کرم مانند در آید که استفاده از آن آسان باشد و بعد متناسب با جنس موهایتان زرده یا سفیده تخم مرغ را اضافه کنید ( اگر موهای خشک دارید باید فقط از زرده و اگر موهای چربی دارید، فقط از سفیده و اگر موهای نرمال و معمولی دارید، هم از زرده و سفیده تخم مرغ استفاده کنید ) و در نهایت عسل را به مخلوط اضافه کنید، به خوبی هم بزنید تا ترکیبی یکدست حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را از ریشه تا ساقه موهایتان اعمال کنید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم و شامپو شستشو دهید و از آن جایی که خود ماسک خاصیت مرطوب کنندگی دارد، نیازی به استفاده از نرم کننده نخواهد بود.

    این ماسک را در هفته ای دو بار تکرار کنید و شاهد درخشانی و ابریشمی شدن مو هایتان باشید. 

    نکته:

    اگر به اندازه کافی وقت برای تهیه این ماسک ندارید ، روغن نارگیل را به تنهایی بهترین مارک صابون لیفت ابرو چیست؟  به موهایتان اعمال کنید. 

    2. ماسک مو روغن نارگیل برای رفع مشکلات مو
    این ماسک دارای خواص تقویت کنندگی و بازسازی دوباره پروتئین و ترمیم بافت های آسیب دیده است.

    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب شده
    1 قاشق غذاخوری سرکه سیب 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    ابتدا روغن نارگیل و سرکه را با هم مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید تا زمانی که ترکیبی یکدست حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را روی موهایتان اعمال کنید و بعد از 15 تا 20 دقیقه با آب ولرم و شامپو و نرم کننده معمولی خود شستشو دهید. 

    سرکه سیب

    3. ماسک مرطوب کننده روغن نارگیل
    چربی های موجود در این ماسک برای موهای خشک عالی هستند و خاصیت مرطوب و نرم کنندگی دارند. 

    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب شده
    1 قاشق غذاخوری روغن آووکادو 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    ابتدا روغن ها را با یکدیگر مخلوط نمایید و بعد روی موهای مرطوب یا خشک اعمال کنید و بعد از 15 تا 20 دقیقه شستشو دهید و اگر موهای چربی دارید مجددا از شامپو هم استفاده کنید تا روغن اضافی روی موهایتان باقی نماند. 

    4. ماسک روغن نارگیل برای درخشندگی مو: 
    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب شده
    1 عدد تخم مرغ
    یک دوم آووکادو رسیده 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    ابتدا آووکادو را به خوبی له کنید و با تخم مرغ و روغن مخلوط نمایید تا زمانی که ترکیبی یکدست حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را روی موهای مرطوب یا خشک خود اعمال کنید و بعد از 15 تا 20 دقیقه شستشو دهید. 

     تخم مرغ
    5. ماسک مو برای نرم کنندگی عمیق:
    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
    2 قاشق غذاخوری عسل
    1 قاشق غذاخوری سرکه سیب 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    ابتدا عسل و روغن نارگیل را روی حرارت قرار دهید و سپس سرکه را به آن بیفزایید، به خوبی هم بزنید تا زمانی که ترکیبی یکدست حاصل شود و ماسک بدست آمده را با استفاده از برس رنگ روی موهایتان اعمال کنید و بعد از 15 تا 20 دقیقه با آب و شامپوی ملایم شستشو دهید. 

    نکته:

    اگر موهای خشکی دارید، کلاه رنگ بگذارید و بعد از یک ساعت یا بیشتر ماسک را شستشو دهید. 

    6. ماسک ترمیم کننده و تغذیه کننده:
    این ماسک موها را تقویت و احیا می کند و برای رشد و تغذیه رسانی عالی خواهد بود. 

    مواد لازم:

    1یک عدد آووکادو متوسط
    3 تا 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:

    ابتدا آووکادو را به خوبی له کنید و سپس با روغن نارگیل و آب گرم مخلوط نمایید و ماسک به دست آمده را روی پوست سرتان اعمال کنید و با نوک انگشتهایتان ماساژ دهید و از کلاه رنگ استفاده کنید و بعد از حدود 10 تا 25 دقیقه با آب ولرم و شامپو بدون سولفات شستشو دهید و آب اضافی موهایتان را بگیرید و سپس با حوله خشک کنید. 

     آووکادو 

    7. ماسک برای رشد مو:
    این ماسک برای رشد مو عالی است. دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد و رنگ موی سه صفر چیست؟ فولیکول های مو را سالم نگه می دارد و باعث افزایش و بهبود گردش خون در پوست سر خواهد شد. 

    مواد لازم:

    1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
    1 قاشق غذا ژل آلوئه ورا
    5 تا 7 قطره روغن رزماری 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید تا ماسکی یکدست حاصل شود و سپس آن را روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و از کلاه رنگ استفاده کنید و بعد از حدود 15 دقیقه با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو دهید.

    این ماسک را یکبار در هفته تکرار کنید تا بهترین نتایج را بگیرید. 

    روغن رزماری 

    8. کمک به درمان شوره سر:
    یکی از ماسک های فوق العاده این بخش از سلامت نمناک این ماسک است که باعث تغذیه و هیدراته شدن مو خواهد شد و همچنین با متعادل کردن سبوم در پوست سر، شوره را نیز درمان می کند. 

    مواد لازم:

    1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
    1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا 
    طرز تهیه و طریقه استفاده:
    روغن ها را ترکیب کنید به پوست سر و موهایتان اعمال نمایید و ماساژ دهید و این کار را برای چند دقیقه انجام دهید و از کلاه رنگ استفاده کنید و بعد از حدود 30 دقیقه با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو دهید و در آخر از نرم کننده استفاده کنید.

    نکته:

    اگر موهای چرب دارید، از اعمال نرم کننده صرف نظر کنید.

    با 5 روش طبیعی موهای تان را تقویت کنید. این مواد طبیعی برای تقویت موهای شما هستند.

    اگر موهایتان بلند و ضخیم باشند، خواه بخواهید موهایتان را ببندید یا آنکه آنها را باز بگذارید، در هر صورت ، همه مدل موها برای شما عالی به نظر خواهند رسید. در نتیجه بیشتر خانم ها به دنبال راهی برای مراقبت از موهایشان هستند.

    مطمئنا زیبایی و مدل مو به ظاهر کلی فرد کمک می کند و تاثیر گذار است. البته به این معنی نیست که شما لازم باشد پول بسیاری برای خرید محصولات گران قیمت یا انجام درمان های پر هزینه بدهید. در واقع روش های طبیعی بسیاری وجود دارند که می توانند به ضخیم شدن مو های شما کمک کنند. این روش های طبیعی بی خطر و ارزان تر هستند. در ادامه چند ترکیب طبیعی به شما برای داشتن مو هایی ضخیم تر و براق تر کمک کنند:
     
    تخم مرغ برای تقویت مو :
    تخم مرغ منبع بسیار عالی پروتئین می باشد که برای رشد موها ضروری است. کافی است یک یا دو تخم مرغ را شکسته و کاملا با هم مخلوط کنید و هم بزنید. سپس آن را بر روی موهای خود بمالید. پس از 10 تا 15 دقیقه سرتان را با آب ولرم بشورید. می توانید این کار را 2 تا 3 مرتبه در هفته تکرار کنید.

    روش دیگر این است که زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذا خوری روغن مویی که استفاده می کنید و دو قاشق غذا خوری آب، مخلوط کنید. هفته ای یک بار پوست سر خود را با استفاده از این ترکیب ماساژ دهید.

    تخم مرغ برای تقویت مو

    تخم مرغ برای تقویت مو

     

    آب پرتقال برای تقویت مو :
    آب پرتقال برای سر و مو ها بسیار مفید است. آب پرتقال به خلاص شدن از شوره و چربی پوست سر کمک می کند. شما می توانید مخلوطی از آب پرتقال و پوره سیب ( که با اندازه یکسان با یکدیگر مخلوط شده اند ) را یک مرتبه در هفته به مو های خود بزنید. این مخلوط را به مدت نیم ساعت بر روی سر نگه داشته و سپس آن را بشویید.

    روش دیگر این است که آب پرتقال و روغن زیتون با مقدار مساوی مخلوط کنید. این مخلوط را پیش از استفاده کمی گرم کرده و سپس بر روی مو های خود بمالید. آن را به مدت 30 دقیقه بر روی سر نگه داشته و سپس بشویید.

    همچنین می توان از خمیر پوست پرتقال برای تقویت مو ها نیز استفاده کرد.

    آب پرتقال برای تقویت مو

    آب پرتقال برای تقویت مو

     

    تخم کتان برای تقویت مو :
    تخم کتان منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 می باشد. تخم کتان برای درمان مشکلات مو از جمله موهای نازک و شکننده، بسیار موثر هستند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که سه قاشق تخم کتان را در آب به مدت پنچ روز خیس کنید و سپس محلول بدست آمده را مستقیما با استفاده از پنبه بر روی پوست سر خود بمالید. بگذارید این محلول به مدت 10 دقیقه بر روی سرتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

    علاوه بر آن می توانید تخم کتان آسیاب شده را برای افزایش رشد مو ها، به رژیم غذایی تان اضافه کنید.

    تخم کتان برای تقویت مو

    تخم کتان برای تقویت مو

     
    پیشنهاد ویژه
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهاز کجا ماسک بهداشتی و مطمئن بخریم؟جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائیجذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتخرید لایک ۱۰۰ % ایرانی به صورت واقعی

    آمله یا انگور هندی برای تقویت مو :
    انگور هندی یا آمله تاثیر شگفت انگیزی بر روی مو ها دارد. برای تهیه کردن یک معجون برای مو فقط کافی است که قاشق غذا خوری آمله خشک شده را در دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل بجوشانید و مخلوط بدست آمده را صاف کنید. سپس پوست سر خود را با این مخلوط ماساژ داده و پس از یک روز آن را بشویید.

    علاوه بر آن شما می تواند آب را همراه با پودر آمله یا آمله خشک جوش بجوشانید و آن را بر روی موهای خود بمالید و پس از آن با آب بشویید. خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد التهاب و ضد ریزش مو آمله، موهای شما را ضخیم و پر پشت می کند.

    انگور هندی برای تقویت مو

    آمله یا انگور هندی برای تقویت مو

     

    آووکادو برای تقویت مو :
    آووکادو منبع غنی از ویتامین های آ، ب و ای است. به علاوه آوکادو برای مرطوب کردن مو ها به طور طبیعی بسیار مناسب است. ماساژ دادن پوست سر با پوره مخلوط موز و آوکادو می تواند به رشد و ضخیم شدن مو ها کمک کند. مخلوط تهیه شده را به مدت 30 دقیقه بر روی سرتان بگذارید و سپس آن را به خوبی بشویید و از نرم کننده مناسب برای مو های خود استفاده کنید.

    بنابراین شما می توانید با استفاده از این محصولات طبیعی، مو های خود را محکم تر و ضخیم تر کرده و آن ها را سالم نگه دارید.

    آووکادو برای تقویت مو

    آووکادو برای تقویت مو


    منبع:سیمرغ
     


    رازهای زیبایی

    کراتینه چیست و چه مویی نیاز به کراتینه دارد ؟
    16 نکته کلی درباره مو
    7 افسانه اشتباه درباره مو که نمی‌دانستید!!
    اسپری مو و عوارض آن بر سلامتی
    تقویت موهای صورت, مژه، ابرو
    راه درمان وزوز شدن موها
    مطالب پیشنهادی,وبگردی
    بازی کن و تا 100% تخفیف بگیر! شانستو امتحان کن!

    بازی‌کن، تا 100% کد تخفیف بگیر و کلی خرید کن!

    با این روش موهای زائد شما برای همیشه از بین میرود

    اگر گرفتن رژیم برای شما سخت است با این روش سریع و راحت لاغر شوید

    دیگر نیازی به کاشت مو نیست!! با این روش موهای ریخته تان برمیگردد

    دیجی کالا استخدام میکند! این جا رزومه ارسال کنید!

    کالا ها و خدمات منتخب

    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    ماسک 3لایه یحیی با کیفیت عالی
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    ماسک N95 فیلتر دار با تکنولوژی نانو
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    از خودمان و دیگران محافظت کنیم|ماسک یحیی
    عسل طبیعی,درمان سرطان,خرید عسل
    پنکیک عسلی خوشمزه برای یه صبحانه عالی
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    ساده ترین روش جلوگیری از کرونا/ماسک 5لایه
    بادکنک آرایی,سفارش فینگرفود در تهران,آموزش فینگرفود 
    ایده های برگزاری جشن تولد
    فروشگاه تخصصی لوازم زناشویی
    ارسال محرمانه محصولات جنسی
    دستگاه جوجه کشی,کسب درآمد
    لذت نوشیدن آب سالم و گوارا
    تازه های آرایش و زیبایی
    (سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و...)
    سایر مطالب آرایش

    طرز استفاده جینسینگ برای مو, روغن جینسینگ برای مو, ماسک جینسینگ برای مو
    مزایای گیاه جینسینگ برای رشد و سلامتی مو
    جینکو بیلوبا, جینکو بیلوبا برای درمان ریزش مو
    جینکوبیلوبا برای درمان ریزش مو
    مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم
    مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟
    ریموور دایم تاتو, ریموور دایم تاتو چیست, ریموور تاتو
    ریموور دایم تاتو چیست و چگونه انجام می شود؟
    فن سازی مژه یعنی چی, انواع فن سازی مژه, سیلیکون فن سازی مژه
    فن سازی مژه چیست و انواع آن کدامند؟
    لیزر اربیوم فرکشنال, لیزر اربیوم, لیزر اربیوم چیست
    لیزر اربیوم فرکشنال چیست و چه کاربردی دارد؟
    موم دائم,روش استفاده از موم دائم,اپیلاسیون با موم دائم
    موم دائم چیست؟
    فیشیال صورت در منزل, مراحل فیشیال صورت در خانه, فیشیال صورت
    چگونه پوست صورت خود را در خانه پاکسازی کنیم؟ (فیشیال صورت)
    چشم آرایش کرده, مدل خط چشم, آرایش چشم تیره
    چطور مثل حرفه ای ها چشمها را آرایش تیره کنیم؟
    لیزر پوست صورت, لیزر پوست, عوارض لیزر پوست
    مراقبت های پس از لیزر پوست
    شینیون کاغذی,شینیون کاغذی جدید,آموزش شینیون کاغذی
    مدل های جدید شینیون کاغذی یا خطی را از دست ندهید
    روشن کردن مو ها با دارچین, راه های روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین, روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین
    روشن کردن مو ها با دارچین
    سایر مطالب آرایش
    شلف,نظم دهنده,استند
    انواع استند وشلف های رومیزی/ قیمت استثنایی
    خدمات حقوقی و ثبت ,وکالت
    مشاوره حقوقی دعاوی کارگر و کارفرما
    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    ماسک های سلامت با رویه ی قابل شستشو
    بادکنک آرایی,سفارش فینگرفود در تهران,آموزش فینگرفود 
    تشریفات مجالس ازصفر تا صد
    اخبار
    بازار
    فرهنگ و هنر
    سلامت
    گردشگری
    سرگرمی
    اسرار خانه داری
    دنیای مد
    آرایش و زیبایی
    روانشناسی
    زناشویی
    آشپزی و تغذیه
    کودکان و والدین
    مذهبی
    کامپیوتر و اینترنت
    علمی
    ورزش
    مجله خودرو
    آرایش و زیبایی
    ( مروری بر گذشته )

    طرز تهیه کرم سفید‌کننده پوست,در خانه کرم سفید کننده پوست آماده کنید ,کرم سفید کننده خانگی
    طرز تهیه کرم سفید‌کننده پوست خانگی
    ماسک تخم کتان,آموزش تهیه ماسک تخم کتان,ماسک صورت تخم کتان
    ماسک تخم کتان برای رفع چین و چروک پوست
    اسکراب بدن خانگی,طرز تهیه اسکراب بدن خانگی,اسکراب بدن
    اسکراب بدن خانگی
    آقایان خودتان موهایتان را کوتاه کنید, چگونه موهایمان را در خانه کوتاه کنیم
    مردان چگونه موهای خود را کوتاه کنند
    دئودورانت طبیعی, دئودورانت طبیعی بسازید, دئودورانت های طبیعی بهترین خوشبو کننده بدن
    10 دئودورانت طبیعی که می توانید در خانه درست کنید
    آشنایی با واریاسیون ها,واریاسیون برای زیباتر شدن رنگ مو
    در رنگ مو کاربرد واریاسیون ها چیست؟
    کک و مک, درمان کک و مک با لیزر
    درمان کک و مک با لیزر حقیقت دارد؟
    موهای فر, موهای فر را چگونه آرایش کنیم, مو فر و نحوه نگهداری از آن
    چگونه موهای فر را آرایش کنیم
    رفع ترک های پوستی,روش های موثر برای درمان ترک های پوستی,درمان های ترک های پوستی
    رفع ترک های پوستی با روش های طبیعی و پزشکی
    نحوه مراقبت از موهای دکلره شده,مراقبت از موهای دکلره شده
    مراقبت از موهای دکلره شده
    ماسکهای مخصوص پوستهای خشک,ماسکهای زیبایی مخصوص پوستهای خشک,درمان خشکی پوست
    ماسکهای زیبایی مخصوص پوستهای خشک
    کاشت ناخن,روش کاشت ناخن,کاشت قالب ناخن
    کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟
    آرایش چشم با سایه صورتی, آرایش چشم صورتی, سایه صورتی
    آرایش چشم صورتی
    دستگاه جوجه کشی,کسب درآمد
    لذت نوشیدن آب سالم و گوارا

    تیکبان
    بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

    شلف,نظم دهنده,استند
    شلف کنسول لوازم آرایش درب دار

    افزایش قد
    اصلاح زانوی پرانتزی

    تیکبان
    برای خرید بلیط اول اینجا سر بزن

    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    ماسک یحیی مقاوم در برابر کرونا

    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    فال حافظفال انبیاءاستخاره با قرآنفال روزانه
    سایر فال ها
    طالع بینی هندیفال چوبفال روز تولدتعبیر خوابسرویس هاقیمت خودرواطلاعات داروییقیمت طلا و سکهوضعیت آب و هواقیمت دلارشاخص بورسقیمت موبایلاوقات شرعیقیمت تبلتنهج البلاغهتیتر روزنامه هاصحیفه سجادیه
    تبلیغات آنلاین
    پـربیننده های آرایشتـازه ترین های زیبایی

    رنگ کردن مو, استفاده زیاد از رنگ مو, رنگ کردن مو در دوران بارداری
    این موقع موهایتان را رنگ نکنید
    درمان موخوره, موخوره, برطرف کردن موخوره
    خوره‌ای‌که به جان مو می‌افتد
    تقویت موها با عسل
    چگونه موهای خود را با عسل تقویت کنیم؟
    ماسک مو
    بهترین ماسک های مو برای فصل‌ گرم
    آشنایی با واریاسیون ها,واریاسیون برای زیباتر شدن رنگ مو
    در رنگ مو کاربرد واریاسیون ها چیست؟
    موی رنگ شده,زیبایی موی رنگ شده,سلامت موی رنگ شده
    رازهای سلامت و زیبایی موی رنگ شده را بدانید
    آموزش مدل مو, مدل مو, مو
    گالری تصاویر آموزش مدل مو های متفاوت
    درمان موخوره,موخوره
    موهایتان موخوره دارد؟
    روش کاشت مژه
    درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟
    مدل موی کوتاه
    مدل‌های موی کوتاه برای خانم ها در تابستان
    خواص نرم کننده مو, استفاده از نرم کننده مو, فواید نرم کننده برای مو, آیا نرم کننده مو باعث ریزش مو میشود
    چرا بايد از نرم کننده مو استفاده کرد؟
    از بین بردن موهای زائد,خواص روغن مورچه
    فواید روغن مورچه
    مژه‌هاي زيبا
    مژه‌هاي زيبا با مراقبت دقيق
    کرم موبر
    درباره کرم موبر چه می دانید؟
    موهای سفید ,ریزش موها
    مراقبت های ویژه برای موهایی که پیر شده اند
    آخرین اخبار ایران و جهان

    روزه‌داران ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
    توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به روزه‌داران
    رجزخوانی موبایل‌قاپ‌های حرفه‌ای کار دستشان داد
    مناطق آزاد مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند
    پوریا پورسرخ: خوشحالم که اولین تجربه اجرای من در یک مسابقه کاملاً ایرانی بود
    گل‌محمدی: انتظار میزبانی بهتری را داشتیم/ شرایط برای رسیدن به فینال سوم مهیاست
    ناسا تصاویری با کیفیت بالا از سحابی "نبولا" منتشر کرد
    رئیس نظام پزشکی: واکسن برکت با مشکل مواجه شده | ستاد اجرایی فرمان امام: خبر بروز مشکل در تولید واکسن «برکت» کذب است
    کسر 20 درصد از قرارداد 2 بازیکن استقلال به دلیل بی‌انضباطی
    استتار شگفت انگیز ماهی برای زنده ماندن
    دام صرافی‌های‌ آنلاین «جعلی» برای سرقت پول‌های دیجیتال/ مراقب کلاهبرداران مبادلات ارزی باشید!
    شاهکار تازه تلویزیون/ پخش تصاویر آرشیوی در حین بازی زنده به خاطر کمک داور زن
    سایر خبرهای داغ »
    تیکبانتبلیغات در بیتوته
    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    واکسن کرونا ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
    قیمت ۶۰ میلیونی واکسن کرونا در بازار آزاد! | بنیاد بیماری‌های نادر: واکسن کرونا به بیماران نادر نرسید
    ایران و اتحادیه اروپا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
    اتحادیه اروپا فرماندهان ارشد نظامی ایران را تحریم کرد
    حادثه نطنز ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
    آسوشیتدپرس: حادثه نطنز خرابکاری با هدف ضربه به مذاکرات وین است/نماینده مجلس: ایران وارد تله سیاسی اسرائیل نخواهد شد
    واکنش آژانس و اروپا به حادثه نطنز
    چه کسانی بسته حمایتی رمضان می‌گیرند؟
    لوازم خانگی بی‌بروبرگرد گران می‌شود!
    حکم محکومیت «عیسی کلانتری» صادر شد/ مشاور رئیس سازمان محیط زیست تکذیب کرد
    ایران گفت‌و‌گوهای جامع با اتحادیه اروپا را تعلیق کرد
    ترامپ: واکسن کرونا باید «ترامپسن» نامگذاری شود!
    واکنش غیرمستقیم نمکی به اظهارات رییس جمهور/مکتوبات موج چهارم را منتشر نمی‌کنیم
    وزیر اقتصاد: کاهش نرخ ارز منجر به ریزش شاخص بورس نمی‌شود
    عبدالرضا داوری: احمدی‌نژاد خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند!
    خطیب‌زاده: سانتریفیوژهایی که از مدار خارج شدند از نوع IR1 بوده است/ انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکان خودش
    واکنش ظریف به حادثه نطنز: اسرائیلی ها می‌خواهند انتقام بگیرند / موضع ما در مذاکرات قوی‌تر خواهد شد
    کرونا بازار کار ایران را «مردانه‌تر» کرد
    اولین تصویر از تاسیسات هسته ای نظنز پس از حادثه
    اصلاح حقوق بازنشستگان به اردیبهشت موکول شد
    واکنش علی مطهری به حادثه نطنز/ برجام ۲ بار آمریکا را در شورای امنیت محکوم کرد
    نوشابه؛ بی‌توقف در مسیر گرانی/ 3 برابر شدن قیمت نوشابه طی یکسال گذشته
    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    حمید صفت ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
    شاکی پرونده حمید صفت: او از اول دروغ گفت
    بهروز وثوقی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
    بهروز وثوقی تن به بازی انتخاباتی نداد
    تام‌ کروز  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
    خنده‌های عجیب تام‌ کروز هنگام بدلکاری‌های مرگبار
    برندگان جوایز بفتا ۲۰۲۱,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
    (تصاویر) برندگان جوایز بفتا ۲۰۲۱
    «کتاب باز» در ماه رمضان بازمی گردد/ «بی انتها» برنامه سحرگاهی
    «پویا امینی» بازیگر سریال خط قرمز به کرونا مبتلا شد
    ماجرای جمع کردن فرش قرمز یک جشنواره خارجی توسط انصاریان
    پخش «از سرنوشت» با بازی مجید واشقانی
    فیلمبرداری «تفریق» متوقف شد
    برندگان جوایز بفتا ۲۰۲۱ معرفی شدند
    فیلم‌های جیمز باند را تماشا کنید و دستمزد بگیرید!
    (تصاویر) عروسی دسته جمعی ۴۸ زوج نابینا و ناشنوا
    رویت یک جانور عجیب الخلقه در خیابان!
    لباس عجیب داماد در جشن عروسی!
    مخالفت AFC با رسیدگی سریع به شکایت ایران در CAS
    پاسخ تست کرونای پرسپولیسی‌ها و استقلالی ها منفی شد
    قاسمی‌نژاد: از خواندن سرنوشت من شاخ در می‌‌آورید!
    VAR از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؟
    ژاپن یک هتل را برای ورزشکاران کرونایی در المپیک اختصاص داد
    مورینیو: اشکال ندارد یک پدر برای سیر کردن شکم فرزندش دزدی کند!
    آیا شبیه‌سازی دایناسورها ممکن است؟
    ما درون یک رایانه زندگی می‌کنیم!
    وب گردی
    جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنت
    بهترین ترفند افزایش فالور،کامنت و لایک

    ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایه
    آیا ماسک سه لایه از کرونا محافظت می کند؟

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88.p35113

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 24 / 1 / 1400 - 20:40
    بازدید : 320
    برچسب‌ها :

    شیر و عسل هردو منبع مهمی از مواد مغذی برای بهترین مارک رژ لب بدن هستند و هنگامی که در کنار هم قرار بگیرند از مزایای سلامتی زیادی برخوردار می شوند، از بهبود سلامتی پوست و مو گرفته تا کمک به هضم، اختلالات خواب، استقامت و سلامت استخوان ها. پس برای دانستن مزایای این دو ترکیب، خواندن این بخش از سلامت نمناک را از دست ندهید.

    1.کمک به هضم :

    عسل دارای باکتری های پروبیوتیک است که به رشد باکتری های مفید در دستگاه گوارش کمک می کند. هنگامی که روزانه شیر را با مقداری عسل مصرف کنید در حقیقت به احیای فلورباکتری سالم که برای سیستم هضم لازم است کمک کرده اید. بنابراین مصرف منظم این ترکیب به ازبین بردن نفخ، یبوست و سلامت دستگاه گوارش کمک خواهد کرد.

     2.تقویت استقامت بدن:

    از جمله مزایای شناخته شده شیر و عسل توانایی آن در بهبود استقامت بدنی می باشد. هنگامی که یک لیوان از این نوشیدنی را صبح ها مصرف کنید؛ کربوهیدرات، پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری که برای شروع یک روز خوب نیاز دارید را دریافت خواهید کرد. عسل همچنین به عنوان بهبود دهنده سیستم متابولیک بدن نیز شناخته شده است و از این رو سرعت بدن را بالا می برد تا تمام روز انرژی لازم را داشته باشید.

    شیر و عسل 

    3.بهبود اختلالات خواب:

    مصرف شیر و عسل از مدت ها پیش به عنوان درمانی برای بی خوابی و اختلالات خواب به کار میرفته است. مصرف عسل باعث می شود ترکیبی به نام تریپتوفان انسولین را آزاد کند که این ترکیب در نهایت به سروتونین تبدیل می شود. سروتونین انتقال دهنده عصبی است که احساس سلامتی را افزایش می دهد، سرانجام سروتونین به ملاتونین تبدیل و اختلالات خواب را برطرف خواهد کرد. 

    4.ارتقای سلامت استخوان ها:

    شیر سرشار از کلسیم می باشد و برای استخوان ها لازم و ضروری است اما تنها شیر کافی نیست بلکه عسل نیز جذب کلسیم را در بدن بالا می برد. عسل حاوی آنزیم هایی است که در انتقال مواد مغذی به بدن موثر می باشد. سطح سالم کلسیم برای استخوان ها و دندان ها مفید است به ویژه برای افرادی که با افزایش سن، استخوان های آن ها شروع به از دست دادن چگالی و قدرت می کند. 

    5.خواص ضد باکتریایی :

    شیر و عسل هر دو دارای خواص ضد باکتریایی بر روی ارگانیسم هایی مانند استافیلوکوک هستند. هنگامی که شیر و عسل با هم مصرف شوند تاثیر آن بیشتر می شود. نوشیدن مخلوط شیر گرم با عسل برای درمان یبوست ، نفخ شکم و روده مفید است و همچنین این مخلوط در برابر عفونت های دستگاه تنفس فوقانی و درمان سرماخوردگی نیز تاثیر گذار است. 

    6.بهبود بیماری های تنفسی :

    نوشیدن عسل به همراه شیر گرم برای درمان عفونت دستگاه تنفسی و برطرف کردن باکتری های موجود در گلو موثر است. در طب سنتی برای درمان سرماخوردگی و سرفه از مخلوط شیر و عسل استفاده می کنند.

     7.ازبین برنده استرس :

    نوشیدن شیر و عسل اثر تسکینی بر بدن دارد زیرا باعث آزاد کردن سروتونین در مغز و حفظ آرامش می شود. کاهش سطح کورتیزول در بدن باعث استرس و متعاقبا باعث آسیب به هورمون های داخلی می شود . آنزیم های طبیعی در عسل باعث ازبین بردن استرس و بهبود خلق و خوی خواهد شد. بنابراین دفعه بعد حتما شیر را همراه عسل بنوشید.

    استرس 

    8.مبارزه با عفونت های معده :

    خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی در مخلوط شیر و عسل باعث ازبین رفتن باکتری های مضر در معده و مقابله با عفونت ها می شود. این فلور باکتری روده را به سطح عادی برمی گرداند و باعث بهبودی معده خواهد شد.

     9.افزایش تمرکز:

    نوشیدن شیرو عسل سرد باعث بهبود حافظه و تمرکز می شود. ترشح سروتونین در مغز باعث افزایش تمرکز و قندهای ساده موجود در عسل کالری لازم برای فعالیت های ذهنی و جسمی را فراهم میاورد. 

    10.بهبود عملکرد های ورزشی:

    عسل به عنوان یک اسید ارگونوژنیک با ازاد کردن انرژی باعث افزایش استقامت و عملکرد ورزشی می شود. نوشیدن عسل و شیر قبل و بعد از تمرین ورزشی باعث افزایش سطح پروتئین، کربوهیدرات و حفظ بهینه قند و ترمیم گلیکوژن خواهد شد. 

    11.تسهیل یبوست :

    نوشیدن شیرو عسل به درمان یبوست کمک می کند. نوشیدن شیر گرم همراه عسل به حرکت روده ها و دفع کمک می کند و همچنین به کمک هم باکتری استافیلوکوکوس را که باعث اختلالات عملکرد روده می شود، از بین می برند. 

    مزایای شیر و عسل برای پوست و مو
    1. پوستی سالم و صاف را به شما هدیه می دهد :

    عسل و شیر بصورت ترکیبی حاوی مواد مغذی حیاتی هستند که برای یک پوست سالم لازم است. پروتئین، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این مخلوط برای تقویت رشد و بافت سالم پوست لازم هستند. همچنین این مخلوط برای مرطوب سازی و پاکسازی طبیعی پوست نیز بسیار موثر است. شستشوی صورت با شیر و عسل و ارد جو دوسر برای لایه برداری و جوانسازی پوست بسیار عالی است.

    پوست صاف 

    2.خاصیت ضد پیری:

    استفاده از شیر و عسل روند پیری را کند می کند و باعث کاهش چین و چروک پوست خواهد شد. خاصیت آنتی اکسیدانی مخلوط شیر و عسل حمله رادیکال های ازاد را به پوست متوقف می کند و باعث ازبین رفتن چین و چروک و لکه های صورت می شود. 

    3.مرطوب سازی پوست:

    مرطوب سازی پوست برای حفظ رطوبت ونرمی پوست بسیار لازم است. بدون رطوبت پوست مستعد چین و چروک می شود اما با حفظ رطوبت پوست، در طولانی مدت از عفونت، آکنه و آلودگی حفظ خواهد بود.

    4.ترمیم موهای آسیب دیده:

    مخلوط شیر و عسل همانطور که برای پوست موثر است باعث شادابی موهای آسیب دیده نیز می شود. این مخلوط باعث تقویت فیبرهای مو می شود و آنها را محکم می کند. 

    چگونه برای مو ،ماسک شیر و عسل تهیه کنیم؟ 
    مواد لازم:

    یک فنجان شیر پرچرب
    دو قاشق غذاخوری عسل 
    طرز تهیه:

    چنانچه در بخش سلامت نمناک گفته ایم ابتدا شیر و عسل را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید و ترکیب به دست آمده را مروی موهایتان اعمال کنید و به مدت 30 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم و یک شامپوی ملایم شستشو دهید. 

    چگونه با شیر و عسل مخلوطی برای شستشوی صورت تهیه کنیم ؟ 
    مواد لازم:

    دو قاشق غذاخوری شیر
    یک قاشق غذاخوری عسل
    یک قاشق غذاخوری گلاب
    طرز تهیه:
    ابتدا تمام مواد را درون کاسه ای بریزید و به بهترین مارک ست براش آرایشی خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سپس این مخلوط را برروی صورت خود به جز اطراف چشم اعمال کنید و به مدت 2-3 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم صورتتان را بشویید. درحالیکه پوست هنوز مرطوب است، یک مرطوب کننده سبک را به آن بمالید.

    ماسک صورت

    دستور تهیه نوشیدنی شیر و عسل سالم و خوشمزه: 
    مواد لازم:

    یک فنجان شیر پاستوریزه
    یک قاشق چای خوری عسل 
    طرز تهیه:
    ابتدا شیر را در یک قابلمه بریزید درحدی که گرم شود و دقت کنید که شیر نباید به نقطه جوش برسد و سپس شعله گاز را خاموش کرده و صبر کنید تا به دمای دلخواهتان خنک شود.

    یک قاشق چایخوری عسل را درون شیر بریزید و به خوبی مخلوط کنید و در صورت نیاز به شیرینی و طعم دهی بیشتر ، می توانید عسل بیشتری را اضافه کنید. 

    سایر نکات

    بهتر است به دلیل وجود بوتولیسم در عسل ، به نوزادان و کودکان زیر دوسال این مخلوط را ندهید.

    اگر چه این بیماری نادر است اما برای نوزادان میتواند یک بیماری کشنده محسوب شود.

    برای بدست آوردن مزایای بهتر از این ترکیب مهم است که چه مقدار عسل به شیر اضافه می کنید.

    مصرف بیش از حد از هر ماده ای می تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد بنابراین برای کسب بیشترین مزایا و کمترین عوارض جانبی هر موادی از جمله عسل را در حد متعادل مصرف کنید.

    فواید شیر و عسل

    -برخی از سوالات متداول :
    آیا نوشیدن شیر و عسل عوارض جانبی به همراه دارد؟

    دقیقا، مانند هر نوع شیر درمانی دیگر مخلوط شیر و عسل نیز عوارض جانبی خاص خود را دارد که برخی از آنها عبارتند از : 

    عسل سرشار از قندهای ساده ای چون فروکتوز،گلوکز، ساکارز به همراه بسیاری دیگر از کربوهیدرات ها می باشد.در حقیقت عسل سرشار از کالری است که منجر به افزایش وزن خواهد شد .پس کسانی که در رژیم بسر میبرند بهتر است عسل مصرف نکنند .
    برخی از عسل ها حاوی میکروب های عفونی هستند که می تواند کودکان ، خردسالان و افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند را تحت تاثیر قرار دهد.
    افرادی که اختلال در خونریزی دارند باید از مصرف عسل خودداری کنند. از آنجایی که عسل منجر به افزایش خطر خونریزی می شود بهتر است همراه شیر مصرف نشود.
    مصرف منظم شیر و عسل منجر به جذب چربی دربدن می شود.
    نوشیدنی شیر و عسل برای افرادی که تحمل لاکتوز ندارند مناسب نیست. ماست جایگزین مناسبی برای شیر میباشد زیرا حاوی لاکتوز بسیار کمی است.
    مصرف بیش از حد عسل به دلیل وجود گرایانوتوکسین که یکی از سموم برخلاف سیستم عصبی می باشد میتواند به سیستم عصبی آسیب وارد کند.
    بعضی افراد نسبت به ترکیبات موجود در شیر و عسل حساسیت نشان فرق کرم آبرسان با کرم مرطوب کننده چیست؟ می دهند که ممکن است واکنش های آلرژیک خفیف تا شدیدی را به دنبال داشته باشد.
    آیا اضافه کردن عسل به شیر گرم کار درستی است ؟

    بله، به راحتی می توان عسل را به شیر گرم اضافه کرد. با این وجود عسل هرگز نباید در دمای بیش از 140 درجه سانتی گراد قرار گیرد. براساس تحقیقات، گرما دادن به عسل باعث تولید سمی به نام هیدروکسی متیل فور فورالدهید می شود. بنابراین اضافه کردن عسل به شیر درحال جوش را ممنوع کنید. با خنک شدن شیر می توانید بدون هیچ خطری عسل را به آن اضافه کنید. 

    آیا می دانید چگونه باید از موهای خشک، معمولی و چرب مراقبت کرد که آسیبی نبینند و علاوه بر این رشد بهتری نیز داشته باشند .

     

     

    استفاده از شامپو

     

    نوع شامپو باید متناسب با نوع مو (چرب ، حساس،خشک ،دکولوره و....) و همچنین متناسب با وضعیت پوست سر (معمولی، خشک، دارای شوره و...)انتخاب شود. اگر هر روز باید موهایتان را بشویید، شامپویی را انتخاب کنید که برای شستشوهای متعدد مناسب باشد.

     

    قیل از شامپو زدن 5 دقیقه موهایتان را ماساژ دهید، این کار باعث تحریک جریان خون در پوست سر می شود. هنگام شامپو زدن نیز به آرامی موها را ماساژ دهید، البته این کار نباید باعت اصطکاک مو شود. لازم نیست 2 بار موها را شامپو بزنید و بیهوده پوست سر را خشک و خشن کنید. بهتر است بعد از چند ثانیه وقفه دوباره موها را آبکشی کنید و دوباره با ملایمت ماساژشان دهید؛ موها باید خوب و کامل آبکشی شوند؛ با یک دوش آب سرد برای منقبض کردن پوست سر، شستشو را تمام کنید.

     

    موهای خشک

     

    اگر موهایتان خشک است باید شامپویی با مواد مغذی فعال (سرامید و اسیدهای چرب ضروری) را انتخاب کنید. از شستشوی مکرر (یک بار شستشو در هفته مناسب است) و براشینگ زیاد که حرارت آن باعث شکنندگی موها می شود خودداری کنید.

     

    2بار در ماه قبل از شامپو زدن از ماسک های مغذی روی موها استفاده کنید (روغن کتیرا و روغن نخل و...) و بگذارید 20دقیقه و یا بهتر است تمام شب زیر یک حوله روی موهایتان بماند.

     

    اگر نوک موهایتان شکافته شده (موخوره)، تنها راه حل واقعی و عملی، کوتاه کردن موهاست.

     

     

    موهای چرب

     

    اگر موهایتان چرب است، فقط 1تا 2بار در هفته باید از شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده کنید. استفاده بیش از حد این شامپوها احتمال فعال شدن تولید سبومSEBUM) ) و در نتیجه تولید چربی را افزایش می شود. بنابراین شما که مجبورید بیشتر موهایتان را بشویید، برای این کار باید از شامپوهای دارای (PH) خنثی و مخصوص مصرف روزانه استفاده کنید.

     

    برای تمیز کردن موها به طور مرتب از ماسک های مخصوص مو استفاده کنید. از تحریک کردن پوست سر با ماساژ و برس زدن محکم مو خودداری کنید.

     

    موهای رنگ یا فر شده ممکن است باعث چرب شدن ریشه مو و ایجاد موخوره شوند.اما راه حل چیست؟ شتشو با یک شامپوی ملایم با PH خنثی، مراقبت های مخصوص از موهای خشک و مو خوره شده و استفاده مرتب از ماسک بر پایۀ موی شما ، روی سطح ریشه های مو توصیه می شوند.

     

     

    شوره سر

     

    قبل از درمان شوره سر، ابتدا باید تشخیص داد که شوره ها خشک هستند یا چرب. برخلاف شوره های خشک که از پوست سر جدا می شوند و بر روی شانه های می ریزند شوره های چرب روی پوست سر می چسبند و باعث خارش پوست سر می شوند.

     
    پیشنهاد ویژه
    مشاوره خانواده,مشاوره قبل از ازدواج,درمان افسردگیبهبود سطح زندگی و میزان رضایتمندیشلف,نظم دهنده,استندشلف دیواری جا سشواریماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک سگک دار با 3فیلتر قابل تویض

    برای درمان شوره های خشک، در طول 1ماه از شامپوی ضد شوره 1تا 2بار در هفته استفاده کنید (مصرف بیشتر آن باعث تحریک شدن پوست سر می شود) سپس درمان پیشگیرانه را با استفاده از شامپوی ضد شوره هر 15روز یکبار ادامه دهید.

     

    اگر شوره های چرب با مشکلات پوستی (لکه های قرمز و وجود شوره روی پیشانی و ابرو و...) همراه بود با یک پزشک متخصص یا یک متخصص پوست مشورت کنید. پزشک علت وجود این شوره ها را تشخیص می دهد و درمان موثری تجویز خواهد کرد.

     

     

    تقویت کننده ها، بعد از شامپو زدن

     

    این تقویت کننده ها بعد از شامپو زدن، روی موهای خشک (آبگرفته شده) مورد استفاده قرار می گیرند؛ برای تاثیر بهتر باید چند دقیقه روی مو بمانند. (مدت زمانی که این تقویت کننده ها باید روی مو بماند روی بسته بندی آنها مشخص است).

     

     

    نرم کننده ها، با نرم کردن مو، شستشوی آن را آسان می کنند.ماسک ها اثر بسیار مهمی روی موها دارند. استفاده از این ماسک ها برای موهای خشک یا موهایی که توسط عوامل بیرونی از جمله دکولوره، رنگ، فر، براشینگ مکرر، باد، آفتاب و... آسیب دیده اند، بسیار ضروری است. برای تاثیر بهتر این ماسک ها موهایتان را در یک حوله گرم بپیچید و بگذارید مدت زمان بیشتری روی موهایتان بماند.

     

    بعضی از تقویت کننده های مو احتیاجی به آبکشی و شستشو ندارند؛ مانند سرم های تقویت کننده مو که تنها چند قطره از آنها خشکی وخشن بودن موها را برطرف می کند وباعث درخشندگی آنها می شود.

     

     

    سلامت موها و تغذیه

     

    زیبایی موها، از عوامل درونی و اهمیت دادن به تغذیه متعادل هم ناشی می شود. پروتئین ها، آهن، روی، ویتامینB و گوگرد برای تقویت مو بسیار ضروری هستند. مکمل های غذایی به ویژه مکمل های مخصوص مو، تمام این عناصر را در خود دارند. این مکمل ها، عموماً باید در یک دوره سه ماهه مصرف شوند.

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D8%B9%D8%B3%D9%84.p45133

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 24 / 1 / 1400 - 20:11
    بازدید : 346
    برچسب‌ها :

    افراد بسیاری برای نرم کردن و یا تقویت کردن موهای خود از روش کراتینه کردن مو استفاده می‌کنند. کراتینه مو باعث ایجاد آسیب های جدی به زیبایی پوست و موی شما می‌شود.
    روشهای مختلفی برای صاف کردن مو وجود دارد از جمله کراتینه کردن مو و یا گلت مو ولی باید بدانید با روش های طبیعی می‌توانید موهای خود را تقویت کنید و زیبایی را به موهایتان باز گردانید.

    مهمترین عوارض کراتینه مو با مواد شیمایی :

    – خطر سرطان:
    فرمالدئید، یک ماده سرطانزاست که تقریبا در اغلب محصولات کراتینه مو یافت می‌شود. حتی نوع مشهور کراتین مو به نام نوع برزیلی حاوی فرمالدئید است. اگر چه بیشتر سالنهای زیبایی از ماسکهای مو برای پاک کردن فرمالدئید استفاده می‌کنند ولی هیچ روشی وجود ندارد که از جذب مقدار بسیار کم فرمالدئید از سطح پوست پیشگیری کند و فرمالدئید خاصیت بالقوه شدیدی برای بروز کانسر دارد. اگر چه تعداد کمی‌از محصولات کراتینه که فاقد فرمالدئید هستند وجود دارند ولی این مواد نتایج دلخواه را ندارند چرا که قدرت صاف کنندگی موها به دلیل وجود فرمالدئید است.

    – ریزش مو:
    مشکل بزرگ دیگر ریزش مو در تعدادی از مصرف کنندگان این روش است. دیده شده که موها پس از اولین شستشو از ریشه شروع به ریزش می‌کنند حتی اگر از محصولات مراقبت مو که در سالنها توصیه می‌شود، استفاده کنند.

    بعلاوه غیر از ریزش مو، نازک شدن مو هم طی چند هفته پس از کراتینه مو دیده شده است.در این شرایط مراجعه به پزشک متخصص برای بررسی علت ریزش مو ضروری است و ممکن است نیاز به مصرف داروهای ضد ریزش مو باشد.

    – واکنشهای حساسیتی:
    مثل سایر مواردیکه برای مو انجام می‌شود، کراتینه کردن مو نیز با بروز واکنشهای آلرژیک در تعدادی از افراد همراه بوده است. این علائم شامل خارش و دانه‌های قرمز رنگ است آیا می توان در دوران پریودی موها را رنگ کرد؟ که علائم معمول آلرژی محسوب می‌شوند باید توجه داشته باشید اگر زمینه آلرژی دارید، در انتخاب این روش کمی‌تامل کنید.

    عوارض جانبی ناشی از کراتینه کردن مو غالبا شدید است. شما ممکن است از فرم فریا وز موهای خود خسته شده باشید ولی باید دقت کنید که کراتینه کردن مو و به دنبال آن صاف شدن مو معمولا بیشتر از ۲ ماه دوام نمی‌آورد.

     

      بیشتر بخوانید: ترتیب صحیح بکار بردن محصولات آرایشی مو

    – تخریب ساختمان مو:
    ممکن است موها بلافاصله پس از کراتینه کردن، براق و درخشنده شوند ولی این اتفاق دوام زیادی ندارد و ۳-۲ هفته پس از کراتینه کردن، قوام و بافت مو تغییر خواهد کرد. موها خشک و شکننده می‌شوند ولی فرم فر یا وز مو تغییر کرده و صاف شده است و بنابراین ممکن است توقعی که شما از صاف شدن مو در نظر داشتید پس از ۲ یا ۳ بار شستن تامین نشود.

    کراتینه کردن مو در منزل و صاف کردن موهای فر در خانه را تا حد امکان با استفاده از مواد طبیعی انجام دهید تا علاوه بر صاف و لخت شدن موهایتان ، سلامت و استحکام انها نیز حفظ شود. در این بخش روشی ساده برای کراتینه کردن موها در خانه را برایتان آورده ایم.

    کراتینه مو با مواد طبیعی
    - یک قاشق غذاخوری پر مایونز یا نصف استکان شیر پرچرب، یک عدد موز، دو قاشق غذاخوری عسل، یک عدد زرده ی تخم مرغ و یک قاشق روغن نارگیل مواد و توی مخلوط کن بریزید و اونقدر هم به خوره که یک مخلوط یک دست و نرم و شل به دست به یاد

    بیست دقیقه قبل از حموم روی موهاتون به مونه و بعد با شامپو بشورید. فوق العاده برای موهای خشک و آسیب دیده و موخوره مفید هست (دو الی سه بار در هفته).

    در افرادیکه موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتاً با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کند.

    - ماسک تخم مرغ، عسل، روغن زیتون:قبل از انجام هرکاری باید بدانید که اگر می‌خواهید به نتیجه مطلوبی برسید نباید از موارد گفته شده به مقدار زیاد استفاده کنید بلکه طبق دستور و با توجه به اندازه موهایتان، قدم به قدم تمامی مراحل را انجام دهید.

     

    روش اول: 5 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 عدد تخم مرغ را با بهترین مارک پرایمر لب و صورت  یکدیگر مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا یک مخلوط یکدست به دست آید. تمام ماسک مو را به موهای خود بزنید و پس از گذشت 15 دقیقه، موهای خود را بشویید.

     

    ماسک مو خانگی

    کراتینه کردن مو و صاف کردن موهای فر را تا حد امکان با استفاده از مواد طبیعی انجام دهید

     

    روش دوم: مخلوط عسل و روغن زیتون نیز روشی بسیار مناسب برای احیای مو است. می توانید 2 قاشق غذاخوری عسل و 3 قاشق غذاخوری روغن یتون را با یکدیگر مخلوط کنید و به موهایتان بمالید. مانند روش قبل پس از گذشت 15 دقیقه روی موهایتان، موهای خود را آبکشی کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید یک قاشق غذاخوری آبلیمو و یا 2 قاشق غذاخوری از پودر دارچین را به مخلوط ماسک خود اضافه کنید.
    پیشنهاد ویژه
    بهترین دندانپزشک،لمینت,کامپوزیتنوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهرانماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک بچه گانه 3لایه در رنگ های مختلفبادکنک آرایی,سفارش فینگرفود در تهران,آموزش فینگرفود خوشمزه ترین کاپ کیک هارو خودت درست کن


    روغن زیتون بهترین ماده برای رشد و سلامت موست. استفاده از روغن زیتون در موهای خشک، مانند یک معجزه عمل می‌کند. رطوبتی که روغن زیتون ایجاد می‌کند، جنس مو را لطیف تر و پوست سر را محکم تر می‌کند. ماسک مو ترکیب روغن زیتون با عسل، روشی 100% تضمینی برای از بین بردن خشکی و زبری مو است.

    عسل طبیعی شامل ویتامین ها، مواد معدنی و مرطوب کننده طبیعی است.روغن زیتون رطوبت طبیعی به موهای شما می‌دهد.


    آنزیم در سفید تخم مرغ باعث پاک کردن طبیعی مو و پوست سر از باکتری ها و روغن اضافی می‌کند.

    - 1 عدد تخم مرغ را با ¼ لیوان ماست و ¼ لیوان سس مایونز با یکدیگر مخلوط کنید. این مواد را آنقدر با یکدیگر هم بزنید تا مخلوطی یک دست به دست آید و کف کند. ماسک آماده شده را به تمام موهای خود بمالید و با انگشتان هر دو دستتان به خوبی پوست سر را مالش دهید. سر خود را با یک پلاستیک ببندید و پس از یک ساعت توسط شامپو ملایمی موهای خود را با آب سرد بشویید.

     

    ترکیب تخم مرغ و ماست تا به حال یکی از بهترین ماسک‌های مو برای موهای آسیب دیده و یا تقویت کننده فوق العاده برای انواع جنس مو بوده است. پروتئین موجود در تخم مرغ و چربی طبیعی در ماست که مهم ترین آن اسیدلاکتیک است، باعث ایجاد یک تقویت کننده قوی برای مو می‌شود که رشد مو را به حداکثر می‌رساند. این ماسک می‌تواند یکی از بهترین نرم کننده‌های مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده باشد. البته برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است از این ماسک مو در طولانی مدت استفاده شود تا از تاثیرات بسیار آن مطلع شوید.

    اسید لاکتیک ماست، باعث رشد سریع تر موها می‌شود.

    نکته: توجه داشته باشید که از آب گرم استفاده نکیند چون تخم مرغ با حرارت کم می‌تواند پخته شود. حداقل هفته ای یکبار این ماسک را به مدت یک ساعت روی سر خود بگذارید.

    این توصیه‌ها را  جدی بگیرید
    -  بد نیست به جای کراتینه کردن موها به شیوه های بهترین مارک صابون لیفت ابرو چیست؟ شیمیایی این پروتئین از دست رفته را از طریق مواد سالم و طبیعی تری در منزل به موهای خود برگردانید.

    - بهتر است قبل از هر کاری ابتدا با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا با شرح وضعیت موهای‌تان از تصمیم خود مطمئن شوید.

    - پیش از انتخاب سالن زیبایی مورد‌‌ نظر از چند نفر که تجربه کراتینه کردن در همان سالن را داشته‌اند در‌مورد خوب و بد این کار و مراقبت‌های لازم پرس‌وجو کنید.

    - بد نیست نسبت به کسی که قرار است موهای خود را به او بسپارید حساسیت بیشتری به خرج دهید و از اصل بودن مواد کراتینه از او بپرسید و مطمئن شوید.

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/hair-attire/hair4-natural-ingredients.html

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 23 / 1 / 1400 - 23:48
    بازدید : 380
    برچسب‌ها :


    رنگ کردن مو از کارهای تخصصی است که نیاز به مهارت خاصی دارد. شما با نکته های ساده ای می توانید موهای تان را خودتان رنگ کنید.

    رنگ مو یکی از مهمترین قسمت هایی است که در زیبایی موی شما نقش بسزایی دارد و می تواند تغییراتی باور نکردنی را در چهره ی شما ایجاد کند بنابراین ممکن است در طول عمر خود بارها و بارها موهایتان را رنگ کنید و همیشه با این موضوع رنگ کردن در ارتباط باشید .

    در این مقاله ما مطالبی در زمینه  رنگ کردن موها به شما ارائه می دهیم که جزو باورهای غلط مردم در مورد رنگ موها می باشد.
     
    باورهای غلط رایج در مورد رنگ مو
    _ یکی از باورهای غلط این است که زمانی که شما موهایتان را رنگ کرده اید موهای شما نیاز زیادی به مرطوب کننده و نرم کننده پیدا می کند و بسیاری معتقدند که نرم کننده ها چه ماسک باشد و چه شامپو باعث ریزش موها می شوند اما باید بدانید که این یک باور غلط می باشد و نرم کننده ها باعث آب رسانی و لطافت موهایتان می شوند بنابراین بهتر است که از آن ها استفاده کنید بخصوص زمانی که موهایتان رنگ شده است زیرا در این زمان موهایتان بیشتر نیازمند رنگ کردن می باشد.

    _ باور دیگر مسئله ی رنگ روی رنگ می باشد که بسیار بین خانم ها شایع شده است و همه بر این باورند که رنگ کردن دوباره ی موهای رنگ شده باعث زیباتر شدن موها می شود این یک باور کاملا غلط می باشد بهتر است فقط ریشه های موهایتان که رشد کرده را رنگ کنید و از رنگ کردن دوباره ی موهایتان که آسیب زیادی به موهایتان می زند جدا خودداری کنید.

    _ یک باور دیگر این است که موهایتان را زمانی که خشک است رنگ کنید بهتر رنگ می گیرد اما اشتباه است زیرا موهای خشک تشنه می باشند و کاملا مواد شیمیایی رنگ را جذب می کنند و باعث آسیب رسیدن زیادی به موها می شوند. بهتر است موهایتان را قبل از رنگ کردن به کمک ماسک های مرطوب کننده مرطوب کنید وبعد رنگ کنید تا موهایتان کم تر آسیب ببیند.

    رنگ موهای طبیعی

    رنگ کردن مو از کارهای تخصصی است که نیاز به مهارت خاصی دارد

     
    پیشنهاد ویژه
    عسل طبیعی,درمان سرطان,خرید عسلعسل کوهی برای مبارزه با سرطانرزرو تور کیشاینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکندر باجه آنلاین سوال بانکی بپرسجواب حرفه ای سوال بانکیتان راآنلاین بگیرید

    https://elanza.com/mag/dry-skin-powder-cream/

     

    ۵ نکته ی مهم برای کسانی که اولین بار مو های خود را رنگ می کنند
    اگر جزو آن دسته از اشخاصی هستید که تا بحال موهای خود را رنگ نکرده اید و برای اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ کنید سعی کنید نکات زیر را به کار برید زیرا باعث می شوند که شما نتیجه بهتری بگیرید.
     
    نکته ی اول در رنگ کردن مو
    شما باید رنگ مویی را انتخاب کنید که ۱ یا ۲ درجه از رنگ موهای طبیعی خودتان روشن تر یا تیره تر باشد زیرا این تغییر چهره برای اولین بار بهتر است تا حد زیادی نزدیک به چهره ی طبیعی شما باشد .
     
    نکته ی دوم در رنگ کردن مو
    توضیحات روی برچسب رنگ مو را به دقت مطالعه کنید و به موقع رنگ مو را از روی موهایتان بشویید ، و به هیچ عنوان بیشتر از زمان ذکر شده رنگ مو را روی موهایتان باقی نگذارید زیرا باعث آسیب رساندن به ریشه ی موهایتان می شود.
     
    نکته ی سوم در رنگ کردن مو
    بهتر است موهایتان را زمانی رنگ کنید که چرب باشد زیرا چربی روی موها باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به موها می شود.
     
    نکته ی چهارم در رنگ کردن مو
    برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موهایتان بهتر است که از یک نوع رنگ استفاده کنید و چند رنگ مو را باهم مخلوط نکنید.
     
    نکته ی پنجم در رنگ کردن مو
    حتما پس از رنگ کردن موهایتان از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده و ماسک های تغذیه ای مناسب استفاده کنید.

    آقایان در کیف لوازم آرایش خود چه دارند
    کیف لوازم آرایش مردان علاوه بر استفاده در آرایشگاه ها کاربردهای روزمره و مفید زیادی دارد و در محل کار هم می توان از آن استفاده کرد. کیف لوازم آرایش مهمترین ترین وسایل را در خود جای می دهند و آقایان خوش تیپ معمولا به خوبی با این کیف های آرایشی آشنا هستند.

     کیف لوازم آرایش مردانه

    کیف لوازم آرایش مردانه
    در کیف لوازم آرایش مردانه چه وسایلی ممکن است باشد
    1- از بین برنده عرق
    عرق عامل اصلی بوی بدی است که از بدن ما متساعد می شود. با استفاده از این پاک کننده ها از بوی بد عرق در امان باشید.
    2- عطر
    عطر مورد علاقه تان را در کیف لوازم آرایش خود نگهداری کنید تا حین جلسات ناگهانی کاری آن را استفاده کنید.
    3- تمیز کننده ی صورت
    راحت تر از شستن صورت با آب و صابون، شستن آن با تمیز کننده صورت است. تمیز کننده ها معمولا مانند ژل دست می ماند و در پاک کردن صورت شما از چربی ها و روغن نقش اساسی دارد.
    4- مرطوب کننده دست و صورت
    برای جلوگیری از خشکی یا چروک شدن پوست دست و صورت در آب و هوای مختلفی که با آن مواجه می شوید، بهتر است یک مرطوب کننده مناسب در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

    https://elanza.com/mag/best-brand-body-splash/
    5- مرطوب کننده ی لب
    مرطوب کننده ی لب بهترین وسیله برای زمانی است که استرس دارید یا به دلیل حساسیت یا خشکی هوا، لب شما خشک شده و پوسته پوسته می شود.
    6- ژیلت
    وقتی در سفر هستید ممکن است تصمیم به اصلاح صورت خود بگیرید یا اینکه به دلیل نداشتن وقت کافی بخواهید این کار را بیرون از منزل یا در آرایشگاه انجام دهید. برای این کار بهتر است یک ژیلت یا ریش تراش مطمئن در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید.
    7- خمیر ریش
    به طور حتم اگر قرار است با ژیلت ریشتان را بزنید، این ابزار نیز از ضروریات است.
    8- مسواک و خمیر دندان
    برای محافظت و سفیدی دندان ها بهتر است مسواک سرپوش دار و خمیر دندان را در کیف لوازم آرایش خود جای دهید.
    9- نخ دندان
    جهت از بین بردن غذایی که بین دندان ها گیر می کند وجود یک نخ دندان ضروری است. اگر به سلامتی لثه ها و دندانتان اهمیت می دهید حتما این مورد را استفاده کنید.


    10- آینه کوچک جیبی
    آینه ضروری ترین وسیله برای خوش تیپ هاست، با استفاده از آیینه دیگر نیازی نیست نگران بهم ریختگی موها و یا صورت خود باشید.
    11- ناخن گیر
    ممکن است خارج از منزل با شکستگی ناخن مواجه شوید و یا ناگهان متوجه بلندی نامناسب ناخنهای خود شوید، در این زمان بهترین گزینه استفاده از ناخنگیر موجود در کیف لوازم آرایش تان است.
    12- چسب زخم
    چسب زخم سریعترین راه برای جلوگیری از عفونت و بستن زخم هایی است که در حین کار و یا تفریح ممکن است ایجاد شوند.

    آقایان در کیف لوازم آرایش خود چه دارند؟
    قبل از اینکه لوازم خود را برای سفر در کیف لوازم آرایشتان قرار دهید، آنها را طبقه بندی نمایید. لوازم آرایش صورت، عطرها، محصولات آرایشی مخصوص مو، داروها و هر چیز دیگر را ابتدا باید مرتب کنید. تمام لوازم آرایشی بهداشتی مایع را در کیسه های پلاستیکی قرار دهید که در صورت نشت کیفتان کثیف نشود.

    https://elanza.com/mag/remove-eyelash-glue/

    کیف لوازم آرایش مردانه 

    کیف سلامت آرایشگاهی آقایان
    بهتر است استفاده از لوازم آرایشی چند منظوره را در سفر مد نظر قرار دهید. مثلا می توانید کرمی با خود ببرید که هم مرطوب کننده باشد هم ضد آفتاب و هم حالت کرم پودری داشته باشد.کرم مرطوب کننده نیز بهتر است با توجه به شرایط جوی مقصد انتخاب شود، مثلا برای مناطق شرجی اگر درصد چربی آن کمتر باشد مناسب تر است. مرطوب کننده لب نیز از آن چیزهای ضروری و چند منظوره است که نباید فراموش شود.
    شامپوهای بزرگ، نرم کننده، کرم یا عطر های بزرگ را با خودتان نبرید و سعی کنید سایز کوچک آنها را انتخاب کنید. یک مام برای یک سفر کوتاه کافیست.
    برس، شانه و دیگر وسایل مربوط به موهایتان را بهتر است به صورت جداگانه بسته بندی نمایید.
    با توجه به هدف سفرتان کیف لوازم آرایش را جمع کنید. اگر به سفر کاری می روید، یک سفر کوتاه غیر کاری، تعطیلات فصلی یا مسافرت کنار دریا، مقصد سفر بسیار مهم است با توجه به مکان و آب و هوای آنجا تصمیم بگیرید چه چیزهایی را باید با خود ببرید.
    کرم ضد آفتاب همیشه مهم است، خواه به جای گرمسیر سفر می کنید یا سرد سیر.
    در صورتی که به نیش پشه حساسیت دارید، می توانید از کرم های دافع حشرات که در بسته بندی های کوچک وجود دارند نیز استفاده کنید.

     

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/service-attire/need4-color-hair.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 22 / 1 / 1400 - 18:53
    بازدید : 301
    برچسب‌ها :

    بازیگر جوان ترکیه ای به نام هاندا ارچل به دلیل نقش اصلی در سریال ها توانست موفقیت زیادی به دست بیاورد.

    هاندا یک بازیگر و مدل تلویزیون است و در سال 2012 در آذربایجان برنده جایزه بازیگری شد.به همین دلیل درهای موفقیت بیش از پیش بر روی او باز شد.

     زیبایی و جذابیت او انکارناپذیر است و علت آن هم چشم های گیرای او به علاوه میکاپ جذابش است. هاندا می داند که چگونه توجه دیگران را جلب کند و از کرم پودر های بسیار ملایم و سبک استفاده می کند و سپس آن را با پودر صورت کامل می کند. 

    زیبایی هانده

    او در میکاپ خود با یک مداد سیاه چشمانش را متمایز می کند و سپس از ریمل های ضخیم و بلند کننده روی مژه ها استفاده می کند. همچنین سایه هایی به پشت چشمانش می زند که متناسب با رنگ لباس و رژش است که معمولاً از رنگ های خنثی و یا قرمز کلاسیک برای جذابیت و هماهنگی بیشتر استفاده می کند.

     اگر طرفدار این بازیگر ترکیه ای باشید، پس عکس های او را دیده اید و آرایشی که بیشتر به صورت عمومی استفاده می کند را می شناسید.

    بدون آرایش هم میشه زیبا شد ، البته از راهش

    این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد بدون آرایش هم می توان زیبا و جذاب به نظر آمد

    ادامه مطلب

    شما نیز می توانید آرایش هاندا را روی صورت خود پیاده کنید فقط کافی است مراحل توضیح داده شده در این بخش از نمناک را دنبال کنید.

    هانده ارچل

    تکنیک های آرایش صورت هاندا ارچل بازیگر مشهور ترکیه ای
    هانده از بازیگران مشهور ترکیه ای است که در ایران طرفداران زیادی دارد و زیبایی آن زبان زد است.

    https://elanza.com/mag/brand-cosmetic-brush-set/

     

    میکاپ صورت 
    هاندا آرچل برای زیباتر شدن پوست و میکاپ صورت خود ابتدا با یک شوینده با کیفیت و متناسب با نوع پوست خود ،صورتش را تمیز می کند تا هرگونه چربی و آلودگی از روی آن پاک سازی شود زیرا او معتقد است ، آرایش روی صورت چرب قطعاً ظاهر خوشایندی ایجاد نخواهد کرد.  

    سپس برای پوشاندن سیاهی و لکه های تیره زیر چشم و از بین بردن پف کردگی چشم از کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشد. 

    میکاپ هانده

    این بازیگر زیبای ترکیه ای پس از استفاده از کانسیلر از یک کرم پودر با فرمولاسیون سبک استفاده می کند که رنگ آن متناسب با پوستش باشد و پوستش را براق کند و برای پخش کرم پودر از براش یا اسفنج استفاده کرده و تمامی پوست صورت و گردن خود راکرم پودر می زند تا رنگ پوست صورت با گردن زیاد متفاوت نباشد. 

    او با رژگونه ای که به پوست شما شبیه است  و یک عدد براش با حرکات دایره ای به گونه ها کمی رنگ می بخشد اما هرگز بیش از حد از رژ گونه استفاده نمی کند تا ظاهری طبیعی خود را حفظ کند. 

    میکاپ چشم 
    زیبایی و جذابیت هاندا آرچل انکارناپذیر است و علت آن هم چشم های گیرای او به علاوه میکاپ جذابش است.

    هاندا آرچل یک میکاپ ساده و زیبا برای چشم خود انتخاب می کند و زیبایی چشمانش را با این میکاپ چندین برابر می کند.

    او  لایه ای سبک از سایه با رنگ روشن و رنگ های طبیعی مثل بژ روشن یا فیلی را انتخاب می کند و سپس سایه را از ریشه مژه ها تا خط ابرو اعمال کرده و رنگ تیره ترسایه را برای پشت پلک انتخاب می کند. گاهی فقط از یک رنگ سایه روشن استفاده می کند.

    https://elanza.com/mag/hair-accessories-for-wedding/

     

    هاندا آرچل معمولا داخل چشم خود یک مداد مشکی می کشد و از خط چشم سیاه برای گوشه خارجی استفاده می کند.

    میکاپ چشم

    هاندا ارچل برا اجرای یک میکاپ ساده  خط چشم نازکی دقیقا روی خط مژه هایش میکشد و در صورتی که بخواهد میکاپ خود را کمی دراماتیک تر نماید، این خط چشم را ضخیم تر و بلند تر می کشد . 

    هاندا آرچل برای زیبا و گیراتر نمودن چشمان خود، یک لایه ریمل روی مژه ها زده و پس از خشک شدن آن، لایه دوم را ضخیم تر و بلندتر می زند.

    میکاپ لب 
    لب های زیبا به زیباتر شدن چهره کمک می کند. هاندا آرچل هنرمند ترکیه ای لبان زیبایی دارد که با استفاده از آرایش لب، آنها را نمایان تر و زیباتر می کند.

    او برای میکاپ لب های خود از مداد کانتور لب استفاده کرده تا لب های خود را کمی بزرگتر نماید سپس رژلبی شبیه به رنگ کانتور لب انتخاب نموده و بر روی لب های خود می زند و در آخر برای براقیت بیشترلب ها از برق لب استفاده می کند.

    1-برای داشتن آرایشی متعادل و جذاب ابتدا باید زیر ساخت آن که در هر نوع آرایشی حائز اهمیت است را مد نظر داشته باشیم و آن بیشتر نزدیک سازی پوست به یک پوست ایده آل و صاف است که بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن خواهد داشت، بنابر این پوستتان را ابتدا با ضد آفتاب مخصوص آن و سپس با کرم پودر نزدیک به رنگ چهره صاف و یکدست نموده و کمی صبر کنید تا کاملا جذب و بر روی پوست بخوابد. توجه داشته باشید که چون در اینجا پوست تیره مد نظر است، اختلاف رنگ قابل توجهی بین چهره و گردن ایجاد نشود و رنگ کرم پودر را نزدیک به رنگ چهره تنها با یکی، دو درجه اختلاف در روشن تر بودن انتخاب کنید تا فقط رنگ چهره را از گرفتگی خارج سازد.

     


    ۲- قدم دوم ابروها هستند که آنها را با سایه ی ابرو و خیلی طبیعی مرتب کرده و کمی حالت می دهیم.

     

    آرایش صورت با پوست تیره رنگ

     


    ۳- برای این رنگ پوست با چشمان قهوه ای بهتر است ازسایه هایی با رنگهای متضاد و درگروه روشن استفاده شود زیرا استفاده از این گروه رنگها ی شاد و روشن در بازتر نمودن چهره و خارج ساختن آن از تیرگی کمک خواهد کرد.ابتدا از رنگهای سفید، نقره ای، طلایی برای سایه ی زیرین و سپس با استفاده از سایه های آجری یا بژ به روشن تر شدن رنگ چشمها کمک کرده و در نهایت بسته به رنگ لباس سایه های روشن آبی، صورتی، بنفش کاملا روشن و یا در صورت مشکی یا سفید بودن لباس از کمی سایه ی خاکستری به شکل هشت کوچک در پشت چشمها استفاده نمایید.
    پیشنهاد ویژه
    وکس صورت,اپیلاسیون بدن,موبربا این ژل اصلاح دیگه نیازبه افترشیو نداری!جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتمیخوای با اینستاگرامت کسب درآمد کنیدستگاه کره ساز,تهیه کره خانگیلذت خوردن کره خانگی رو از دست ندین

    https://elanza.com/mag/best-brand-body-splash/

    ۴-برای کشیدن خط چشم در این گروه رنگ پوست با چشم قهوه ای بهتر است ازخط چشمهای پودر ی به رنگ مشکی مات یا خاکستری تیره که بسیار چهره را جذاب و زیباتر می سازد استفاده نمایید که زیر چشمها را به دلخواه می توانید از همین خط چشم خاکستری و یا مداد قهوه ای استفاده کرده و یا از همان سایه های روشن پشت چشم به شکل خیلی کم و تنها در حد هاله ای کمرنگ بکشید.

     

    زدن ریمل تنها بر روی مژه های بالا و یا هر دو تفاوتی نمی کند که بسته به ریزی و درشتی چشمها سلیقه ایست و البته در زیباتر شدن چشمها بسیار موثر است.


    ۵-رژ لب و رژ گونه را بهتر است از رنگهای روشن و مات مثل صورتی بسیار روشن یا به اصطلاح کالباسی که بسیار چنین پوستهایی را زیباتر و جذاب تر نشان خواهد داد و همینطور رنگهای کرم و آجری بسیار روشن انتخاب بیکنید.

    منبع: بیتوته

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 22 / 1 / 1400 - 18:48
    بازدید : 409
    برچسب‌ها :

    والدین، پزشکان، دوستان و خیلی افراد اطراف شما در مورد فواید موز می دانند. اینترنت همچنین پر از اطلاعات درباره موز است و اینکه چگونه می توانید آن ها را در رژیم غذایی خود برای کاهش وزن و یا افزایش وزن در نظر بگیرید اما در مورد پوست موز چطور ؟ در مورد مصارف و فواید آن چقدر می دانید؟

    https://elanza.com/mag/balm-with-vaseline/

    در مطلب بررسی خواص و فواید پوست موز در بخش سلامت پوست و موی نمناک به خواص آن کامل پرداختیم ولی بخش ماسک های پوست موز بحثی جداگانه است و امروز قصد داریم آنچه را که داخل پوست موز است را به عنوان ماده اصلی ماسک هایی که معرفی خواهیم کرد مورد استفاده قرار دهیم.

    پوست زرد موز غنی در منیزیم، پتاسیم و ویتامین ب و ب 12 است. هم چنین حاوی آنتی اکسیدانی به نام لئوتئین است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند و از پوست در برابر سرطان و آسیب های آفتاب محافظت می کند.

    آنزیم های دیگر و اسیدهای چرب موجود در پوست موز همچنین به آن خواص ضد التهابی عالی برای تسکین و التیام خارش پوست می دهند. پوست موز یکی از درمان های خانگی موثر برای آکنه است.

    بهترین ماسک های تهیه شده از پوست موز
    روش 1:از بین بردن زگیل

    زگیل ها بی خطر و تومورهای خوش خیم هستند که توسط ویروس پاپیلوم انسانی (HPV)ایجاد می شود. در حالی که هیچ دلیل علمی برای این روش درمانی وجود ندارد،اما بسیاری از مردم تاثیر قرار دادن پوست موز بر روی زگیل برای از بین بردن آن تایید کرده اند.

    یک دلیل محتمل می تواند وجود سالیسیلیک اسید در پوست موز باشد که خواص ضدمیکروبی آن به مبارزه با ویروسی که باعث زگیل می شود کمک می کند. آنزیم ها در پوست همچنین به التیام سریع پوست کمک می کنند.

    برای افزایش اثربخشی پوست موز برای صورت، دندان ها و پوست، این روش درمانی از روغن درخت چای نیز استفاده می کنند. روغن یک جز ضدمیکروبی عالی دیگر است که با آن می توانید از شر زگیل خلاص شوید.

    چیزهایی که به آن نیاز دارید

    پوست موز (ضدمیکروبی)
    روغن اسانس درخت چای (ضدمیکروبی)- 2 یا 3 قطره
    نوار پزشکی
    تکه ای از پوست موز را بیرون آورده و 2 یا 3 قطره روغن درخت چای را به کنار پوست موز بریزید و آن را روی موضع در طول شب قرار دهید و با نوار پزشکی ببندید.

    ماسک پوست موز

    روش 2:سفید کردن پوست

    پوست موز نیز به طور عمومی برای به دست آوردن رنگ سفیدتر استفاده می شود. مقدار بالای پتاسیم در پوست موز، درخشندگی به صورت می دهد.

    برای استفاده از پوست موز به منظور سفید کردن پوست، باید آن را با شیر، بلغور جو دو سر و مقداری شکر ترکیب کنید.

    این شیر حاوی اسید لاکتیک است که به حل کردن سلول های مرده و ناخالصی ها کمک می کند. بلغور به آرامی پوست را تمیز می کند وساپونین موجود در جو دو سر، تغییر رنگ را کاهش می دهند.

    شکر به دور کردن ناخالصی ها از سطح پوست کمک می کند. به علاوه، آن به عنوان یک رطوبت گیر عمل می کند و رطوبت را در پوست شما قفل می کند.

    چیزهایی که به آن نیاز دارید:

    پوست موز (غنی از پتاسیم)- 1 عدد موز
    شکر (پوسته پوسته کردن )- 1 قاشق سوپ خوری
    جو دو سر(پوسته پوسته کردن )- یک چهارم فنجان
    شیر (پاک کننده پوست)- به اندازه کافی که حالت خمیری را تشکیل می دهد
    طرز تهیه:

    از یک چاقوی تیز برای بیرون ریختن داخل پوست یک موز استفاده کنید.
    آن را در یک کاسه جمع کنید.
    یک چهارم فنجان جو دو سر را به پوست موز اضافه کنید.
    1 قاشق سوپ خوری شکر را اضافه کنید.
    شیر را اضافه تا به صورت خمیری در آید.
    از یک قاشق برای مخلوط کردن تمام مواد استفاده کنید.
    از یک برس زبر استفاده کنید تا یک لایه نازک خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید.
    آن را 15 دقیقه بگذارید، سپس با آب ولرم بشویید.
    بعد از استفاده از این روش به بهبود توجه خواهید کرد. این ماسک را یک بار و به مدت یک هفته برای سفید شدن در عرض 4 تا 8 هفته اعمال کنید.
    روش 3:محوکردن لکه های پوستی

    پوست موز همچنین می تواند به شما کمک کند تا با کاهش لک های تیره و تجمع رنگدانه ها در بافتها پوست بی نقص داشته باشید.

    آنتی اکسیدان های موجود در پوست موز، از آسیب ماورا بنفش (UV)محافظت می کنند و اسیدهای چرب پوست را تغذیه می کنند. ویتامین ب 12 در پوست موز به بازسازی سلول های سالم پوست و کاهش لکه ها روی پوست کمک می کند.

    نیمی از پوست موز را خرد کنید قسمت داخلی پوست موز را روی پوست صورت بمالید به مالیدن حرکات دایره ای ادامه دهید تا وقتی که پوست به رنگ قهوه ای در آید30 دقیقه صبر کنید تا پوست شما تمام مواد مغذی را جذب کند و سپس پوست را با آب گرم بشویید هر روز 3 بار تکرار کنید تا یک پوست بدون لکه داشته باشید.

    فواید ماسک پوست موز 

    روش 4:ازبین بردن خال های گوشتی با پوست موز

    در حالی که خال های کوچک به عنوان یک علامت زیبایی در نظر گرفته می شوند و تمام خال های گوشتی یک سان هستند. اگر شما یکی از آن ها را روی صورت و یا گردن خود دارید، می تواند باعث آزار و اذیت شما شود

    آنتی اکسیدان های موجود در پوست موز به خشک کردن خال کمک می کنند. برای افزایش کارایی آن، ابتدا پوست موز را در سرکه سیب خیس کنید سرکه پوست را می سوزاند و باعث می شود که در نهایت خال بیفتد.

    چیزهایی که به آن نیاز دارید:

    پوست موز (خشک کردن خال)
    سرکه سیب (سوختگی پوست خال گوشتی)
    نحوه انجام:

    کمی سرکه سیب را در یک کاسه بریزید.
    یک پوست موز را به مدت یک دقیقه در آن خیس کنید.
    پوست خیس را روی خال بگذارید و آن را به مدت 1 ساعت رها کنید می توانید آن را با بانداژ ایمن کنید ممکن است کمی سوزش ایجاد کند، اما بعد از چند ثانیه راحت می شوید.
    این کار را هر روز به مدت یک ماه انجام دهید و یا تا زمانی که خال خشک شود.
    روش 5:درمان آکنه با پوست موز

    اگر آکنه یک نگرانی دائمی است، باید این را امتحان کنید تا باور کنید. پوست موز به طور معجزه آسایی کار می کند و نه تنها آکنه را درمان می کند بلکه آثار آکنه را نیز محو می کند. خواص ضدمیکروبی آن به کشتن باکتری های مهاجم در منافذ پوست شما کمک می کند.

    پوست موز نیز ضد التهاب است و قرمزی و التهاب را کاهش می دهد مقدار بالای ویتامین به بازسازی پوست و کاهش آثار آکنه کمک می کند.

    نحوه انجام:

    پوست موز را نصف کنید.
    به آرامی داخل پوست موز را به مدت حداقل 10 دقیقه به پوست خود بمالید. اگر داخل پوست موزقهوه ای شد، آن را با یک پوست تازه جایگزین کنید.
    بگذارید باقیمانده بر روی پوست شما به طور کامل خشک شود و 2 تا 3 ساعت بعد صورت را بشویید.
    صورت را با آب سرد بشویید و پوست خود را خشک کنید.
    از مرطوب کننده عاری از چربی استفاده کنید.
    هر روز برای دیدن نتایج مثبت به مدت حداقل یک هفته این کار را انجام دهید تا از شر آکنه خلاص شوید و زخم ها ناپدید شوند.
    ماسک پوست موز برای جوش

    روش 6:کاهش چین و چروک با ماسک پوست موز

    آنتی اکسیدان موجود در پوست موز می تواند به مبارزه با آسیب رادیکال آزاد و پیری زودرس و کاهش چین و چروک کمک کند.مواد مغذی در پوست موز نیز تولید سلول های سالم پوست را افزایش داده و مواد معدنی مورد نیاز زیادی را برای پوست فراهم می کنند.

    پوست موز را نصف کنید. برای استفاده پوست موز برای صورت، دندان ها و پوست، پوست موز را روی قسمت های چروکیده، به خصوص در گوشه های چشم ها، پیشانی و گردن بمالید.

    پوست خود را به مدت 10 دقیقه با پوست موز ماساژ دهید پوست را وقتی که به رنگ قهوه ای درمی آید، تعویض کنید.

    بگذارید باقیمانده به طور کامل خشک شود. 4 تا 5 ساعت قبل از شستن صورت خود با آب صبر کنید همچنین می توانید این کار را در وقت خواب انجام دهید و صورت خود را صبح بشویید.

    هر روز از این روش درمانی استفاده بکنید تا زمانی که خطوط ناپدید شوند و بافت پوست بهبود پیدا کند.

    روش 7:درمان پسوریازیس با ماسک پوست موز

    استفاده از پوست موز تنها به روش های زیبایی محدود نمی شود. هم چنین ثابت شده است که در تسکین بیماری پوست مانند پسوریازیس مفید است. از آنجا که پوست موز، آنزیم های ضد التهاب دارد، استفاده از بقایای آن بر روی پسوریازیس می تواند به کاهش التهاب و خارش کمک کند. به علاوه، اسیدهای چرب در پوست موز به مرطوب کردن قسمت های خشک کمک می کنند.

    می توانید با مخلوط کردن یک زغال فعال با پوست موز، توان این درمان را افزایش دهید. زغال فعال به بیرون کشیدن سموم از پوست کمک می کند و درمان سریع تر را افزایش می دهد.

    چیزهایی که به آن نیاز دارید:

    پوست موز، (ضد التهابی )
    1 قاشق چای خوری زغال فعال (بیرون کشیدن سموم)
    1 قاشق چای خوری روغن نارگیل
    طرز تهیه:

    1 قاشق چای خوری پوست موز را با زغال فعال مخلوط کنید.
    این مخلوط را روی پوست پسوریازیس خود بمالید.
    آن را 15 تا 20 دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب بشویید.
    می توانید روغن نارگیل را بعد از آن برای مرطوب نگه داشتن پوست به کار ببرید.
    دو یا سه بار در روز تکرار کنید تا پسوریازیس به طور کامل درمان شود.
    روش 8:تمیز و سفید کردن دندان

    اگر تمایل به داشتن دندان های سفید مرواریدی دارید اما متنفر از رفتن به دندان پزشک هستید این ترفندهای فوق العاده ساده را امتحان کنید تا از پوست موز برای صورت ، دندان ها و پوست استفاده کنید.

    مقدار ماده معدنی موجود در پوست موز به تمیز کردن دندان ها کمک می کند.

    تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پوست موز را روی دندان خود بمالید و یا با استفاده از موز، خمیر دندان درست کنید.

    شما می توانید این درمان را با اضافه کردن مقداری آرد برنج، یک عامل سفید کننده عالی دیگر، افزایش دهید. برای اینکه طعم آن بهتر شود و دهان خود را تازه کنید، می توانید روغن اسانس نعناع را به آن بیفزایید.

    چیزهایی که به آن نیاز دارید

    پوست موز (برداشتن پلاک های انباشته )- 1 موز
    آرد برنج (عامل سفید کننده)- 1 قاشق سوپ خوری
    روغن اسانس نعناع- 2 یا 3 قطره
    طرز تهیه:

    پوست 1 موز را روی تخته خرد کنید و قسمت های فیبری سفید را با چاقو تیز بیرون آورید و در یک ظرف جمع کنید.
    1 قاشق سوپ خوری آرد برنج را به موز اضافه کنید.
    2 یا 3 قطره روغن اسانس نعناع را اضافه کنید.
    همه چیز را با هم مخلوط کنید.
    مقدار کمی از مخلوط را بر روی مسواک خود قرار دهید و دندان را به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید.
    دهان خود را به طور کامل با آب سرد بشویید.
    دو بار در روز تکرار کنید تا نتایج قابل مشاهده را تنها در عرض یک هفته ببینید.
    خواص داخل پوست موز

    روش 9:از بین بردن تراشه ها

    خلاص شدن از تراشه ها بسیار وحشتناک است حتی اگر کودک یکی از آن ها را داشته باشد. پوست موز می تواند به عنوان یک ضماد طبیعی برای بیرون آوردن تراشه به سطح پوست مورد استفاده قرار گیرد.

    آنزیم های ترمیم در پوست موز پوست را نرم می کنند و تراشه را بدون هیچ دردی بیرون می آورد.

    نحوه انجام:

    پوست موز را تکه تکه کنید.
    قسمت داخلی پوست را روی تراشه قرار دهید.
    آن را با نوار پزشکی محکم کنید تا آن را یک شب نگه دارید.
    صبح، پوست را بردارید، و با موچین به راحتی تراشه را بیرون بکشید.
    روش 10:از بین بردن چشمان پف آلود

    چشم های پف آلود می توانند باعث شوند خسته به نظر برسید، حتی اگر اینطور نیست. پتاسیم موجود در پوست موز می تواند پف و حلقه های تیره زیر چشم را کاهش دهد.

    آلوئه ورا همراه با پوست موز به عنوان سفت کننده برای سفت کردن پوست زیر چشم خوب عمل می کند هم چنین پوست را خنک می کند.

    https://elanza.com/mag/plex-genitiux/

    چیزهایی که به آن نیاز دارید:

    پوست موز - 1 عدد موز
    ژل آلوئه ورا - 1 قاشق چای خوری
    طرز تهیه:

    از یک چاقوی تیز برای جدا کردن بخش فیبری در داخل پوست موز استفاده کنید.
    یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا تازه در یک کاسه اضافه کنید.
    این دو را با هم مخلوط کنید.
    از یک توپ پنبه برای استفاده از این روی چشم پف کرده خود استفاده بکنید.
    چشم خود را ببندید و به مدت 15 دقیقه استراحت کنید.
    با آب سرد تماس بگیرید و پوست خود را خشک کنید.
    روش 11:تسکین گزش پشه

    گزش پشه و حشرات دیگر باعث خارش و ناراحتی پوست می شود اما شما می توانید این علائم را با پوست موز تسکین دهید. علاوه بر این، پلی ساکارید موجود در پوست موز به سلول های پوست نفوذ می کند و از تورم و التهاب جلوگیری می کند.

    بخش داخلی پوست موز را به مدت پنج دقیقه روی منطقه تحت تاثیر قرار گرفته پوست ماساژ دهید 15 دقیقه صبر کنید، سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید.

    توصیه هایی که باید به خاطر داشته باشید:

    هنگام استفاده از پوست موز برای برداشتن زگیل ها می توانید چند قطره از سرو بادبزنی را به جای روغن درخت چای اضافه بکنید و پوست موز را روی زگیل اعمال کنید.
    اگر یک خوشه موز داشته باشید، بهترین راه برای ذخیره کردن موزها را یاد بگیرید تا آن ها را تازه نگه دارید.
    اگر هر گونه رشد قارچی روی آن را دیدید، موز را دور بریزید.
    همیشه پوست موز را در سطل آشغال بیندازید اگر روی زمین بندازید ممکن است فردی روی آن لیز بخورد.

    قبل از آرایش چشم، روی پلک‌های خود پودر پنکیک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود.

    بابی براون یکی از مشهورترین‌ها در زمینه آرایش و محصولات آرایشی است؛ از جمله مشتریان بسیار معروف او مریل استریپ، کاترین زتا جونز و سیدنی کلافورد هستند و مجله نیویورک تایمز از او به عنوان معروف‌ترین مشاور زیبایی نام می‌برد .


    آراسته و زیبا نگه داشتن صورت در این روزهای گرم واقعا کار دشواری است به‌ خصوص اگر بیشتر فعالیت‌های‌تان بیرون از خانه است البته آرایش‌های كم و طبیعی در این گرما کمی دوام می‌آورند اما همین آرایش کم هم اصولی دارد تا مبادا روی صورت بیش از اندازه جلوه کند و ظاهر ناخوشایندی به پوست دهد. برای یاد گرفتن همین تکنیک‌ها سراغ توصیه‌های یکی از معروف‌‌ترین آرایشگران دنیا رفتیم؛ خانم بابی براون که در میان مشاوران زیبایی یکی از چهره‌های سرشناس است خودش عاشق آرایش‌های تابستانی است.

    خانم براون می‌گوید: من همیشه عاشق رنگ پوست برنزه‌ام و در نوجوانی هم تلاش زیادی کردم که به آن برسم.حتی گاهی در نوجوانی در اتاق  مادرم را روی خودم قفل می‌کردم و یک عالمه از برنزه‌کننده‌اش  را به خودم می‌زدم. در حال حاضر باتوجه به خطرات آفتاب ترجیح می‌دهم فقط از برنزه‌کننده‌هایی (برنزه‌کننده‌ها مانند رژگونه‌ها به عنوان لوازم آرایشی و به صورت موقت به کار می‌روند اما برخلاف رژگونه‌ها می‌توان آنها را به کل صورت زد) که نیاز به نور خورشید ندارند برای به دست آوردن رنگ پوستی که همیشه آرزویش را داشتم، استفاده کنم.

    اگر معمولا خودتان عادت دارید که در روزهای گرم کمتر آرایش کنید، باید بگوییم کاملا کار درستی انجام می‌دهید اما به‌هرحال در مناسبت‌ها ممکن است نیاز به کاری ویژه باشد.

    فقط ضدآب
    اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما در این گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

    کرم‌پودر خشک انتخاب بهتری است
    کرم‌پودر خشک برای تابستان که معمولا پوست کمی چرب‌تر می‌شود، مناسب است و در بسیاری از مواقع این کرم‌پودر بر کرم‌پودر چرب و مایع ارجحیت دارد چون حمل آن راحت است؛ نمی‌ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف آرایش، همراه خودتان داشته باشید. همچنین در ساخت این کرم‌پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می‌کند.  البته پنکیک مات برای تابستان بسیار مناسب است چون برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد. از این پنکیک می‌توانید فقط روی نقاط چرب پوست استفاده کنید مثل پیشانی، بینی و چانه.

    پودری بهتر است یا کرمی؟
    بـرنـزه‌کننده‌های آرایشی چندین نوع مختلف دارند؛ یکی پودری و دیگری کرمی یا ژلی که پودری بین آرایشگران طرفداران بیشتری دارد چون سریع و تقریبا بدون اشتباه است و انتخابی خوب برای پوست‌های معمولی تا چرب است.

    توصیه می‌شود از یک برس کوتاه و نرم برای مالیدن این برنزه‌کننده‌ها در جایی که نور آفتاب به‌طور طبیعی به صورت، پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه شما می‌خورد، استفاده کنید، البته اگر پوستی خشک دارید یا اگر می‌خواهید پوست‌تان مرطوب به نظر برسد، از کرم آن استفاده کنید. ژل برنزه‌کننده رنگی صاف و یکدست به شما می‌دهد و برای پوست‌های بسیار چرب مناسب است. از انگشت یا اسفنج‌های آرایشی برای به کار بردن کرم یا ژل برنزه‌کننده استفاده کنید.

    https://elanza.com/mag/brand-cosmetic-brush-set/

    اگر می‌خواهید دور چشم‌های‌تان سیاه نشود...
    قبل از آرایش چشم، روی پلک‌های خود پودر پنکیک بزنید تا آرایش روی آن تثبیت شود. با این کار چربی پوست گرفته می‌شود و پوست آماده می‌شود تا سایه روی آن زده شود. سعی کنید به جای سایه‌های کرمی از سایه‌های پودری استفاده کنید؛ چون سایه‌های کرمی معمولا حاوی کرم‌های نرم‌کننده هستند و دوام زیادی ندارند. همچنین بهتر است از خط چشم‌های ژله‌ای و مایع ضدآب استفاده کنید که روی پوست پخش نمی‌شوند و مثل چسب روی پوست می‌چسبند، به ویژه برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. در هوای مرطوب و گرم، این نوع خط چشم جایگزین بسیار مناسبی برای مداد چشم است که معمولا چرب است و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش می‌شود.

    رنگ‌دار بگیرید
    برای یکنواخت کردن رنگ پوست‌تان در تابستان، بهتر است از مرطوب‌کننده‌ رنگ‌دار استفاده کنید که حاوی جاذب‌‌های محافظت‌کننده در برابر آفتاب SPF هم باشد، البته این SPF حتما باید بالای 20 باشد تا یک محافظت حداقلی را از صورت شما به عمل آورد.

    چه رنگ پودری برای این روزها مناسب است
    وقتی در مورد نوع برنزه‌کننده تصمیم گرفتید، حالا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ روشن، متوسط یا تیره، در این مورد براساس اینکه چگونه به صورت طبیعی برنزه می‌شوید، انتخاب کنید. برای مثال اگر زیر نور خورشید، پوست شما قهوه‌ای طلایی می‌شود، رنگ برنزه متوسط برای شما بهترین است. بیشتر برنزه‌کننده‌هایی که رنگی طبیعی دارند، معمولا قهوه‌ای متمایل به قرمز هستند، درست مثل پوستی که زیر آفتاب برنزه شده باشد. سعی کنید از برنزه‌کننده‌هایی که رنگ‌شان به نارنجی می‌زند، استفاده نکنید؛ اینها روی هر پوستی مصنوعی به نظر می‌رسند.

    از رنگ‌های تابستانی استفاده کنید
    بهتر است فقط از یك رنگ به‌عنوان سایه استفاده كنید رنگ‌هایی مثل برنز، آبی، زیتونی و بنفش ارغوانی برای این فصل مناسب است. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان به‌خوبی خودشان را نشان دهند، می‌توانید با یك مداد چشم به داخل چشم رنگ دهید. سپس با استفاده از سایه‌ای قهوه‌ای و خط چشم را محو كنید. روی پوست‌تان را با پودر براق و درخشان با تن  برنز، های‌لایت زیبایی بزنید. روی گونه‌ها را هم از همین رنگ رژگونه بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ شود. استفاده از برق لب‌هایی که رنگ سرد دارند مثل برق لب صورتی، هلویی یا کالباسی درخشش و زیبایی رژلب را روی لب‌ها، دوچندان می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از یک شاین کمی رنگ روغنی شفاف روی رژلب خود بزنید. اثر این رنگ‌های روغنی روی لب مثل اثر برق لب است.

    https://elanza.com/mag/remove-eyelash-glue/

    بالم ضد‌آفتاب بخرید
    معمولا تمام محصولات مربوط به لب به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند كه لب‌ها را از بی‌آبی محافظت كنند و مسلما در زیبایی ظاهر آنها نیز موثرند، پیشنهاد ما برای این روزهای گرم تابستان استفاده از یك بالم طبیعی بدون رنگ است كه دارای قابلیت محافظت از لب‌ها در مقابل اشعه ماورای بنفش یعنی SPF باشد. به یاد داشته ‌باشید كه لب‌ها به راحتی مثل پوست در برابر آفتاب می‌سوزند، بنابراین حتما توجه كنید كه محصولی كه می‌خرید دارای 15 SPF یا بالاتر باشد. برای این فصل رنگ‌ صورتی مناسب است البته پیشنهاد ما این است كه در این گرما بیشتر از رژهایی استفاده كنید كه به رنگ طبیعی لب‌های خودتان نزدیك است. البته برای داشتن یک آرایش سبک‌تر توصیه می‌کنیم که از بالم‌های رنگ‌دار استفاده کنید تا هم حالت لب زیبا شود و هم به‌راحتی خراب نشود.

     

    منبع: نمناک

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 22 / 1 / 1400 - 0:01
    بازدید : 337
    برچسب‌ها :

     

    آرایش فصل تابستان-با شروع فصل تابستان و روبروشدن با گرما ی آن شاید آرایش و میکاپ شما حتی بسیارملایم و کم با عرق کردن چندان ماندگاری و دوام نداشته باشد برای همین بهتر است در این فصل خاص از لوازم آرایشی که مناسب آن بوده و به ماندگاری و دوام آرایش شما کمک می کند استفاده کنید :

     

    اینطور عمل کنید :(آرایش فصل تابستان)

    ۱- برای اینکه از شل شدن پوستتان در اثر گرما جلوگیری کنید بهتر است در این فصل بیشتر از زمانهای دیگر به صورتتان آب سرد و خنک بزنید و حتما قبل از میکاپ و آرایش و همینطور بعد از پاک کردن آن صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید که هر چه این کار را بیشتر انجام دهید به شادابی پوست کمک کرده و از افتادگی و چروک شدن آن جلوگیری خواهید کرد.

     

    ۲- پس از خشک شدن کامل صورت حتما و حتما از کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید چرا که زدن ضد آفتاب از طرف پزشکان متخصص پوست در تمام فصول توصیه میشود که در این فصل از ضروریات آن محسوب خواهد شد .

     

    گفته میشود ضد آفتاب مناسب و مخصوص پوست چرا که بر حسب انواع پوستها باید ضد آفتاب مناسب آن مورد استفاده قرار گیرد تا به پوست آسیب نرساند برای مثال برای انواع پوستهای چربی که استعداد جوش زدن دارند بهتر است از ضد آفتابهای فاقد چربی استفاده شود تا جوش زدن را تشدید نکند و برای انواع دیگر مناسب همان نوع پوست را.

     

    ۳- صبر کنید تا ضد آفتابتان کاملا جذب شود .در نظر داشته باشید که ضد آفتاب باید به مقدار کافی و به اندازه ی یک بند انگشت زده شود تا کاملا پوست را آغشته کرده و خوب آن را بپوشاند.

     

    بارها در مطالب قبلی نیز گفته شده که اگر دوست دارید از کرم پودر استفاده کنید بهتر است ضد آفتابهای رنگی را جایگزین آن کنید که ضرر کمتری هم به پوست برسانید .

     

    پس از جذب آن برای جلوگیری از عرق کردن بهتر است تنها از پنکیکهای خشک استفاده کرده و برحسب رنگ پوست آرام آرام با پد یا ابر مخصوص آن روی پوست گذاشته و بردارید و آن را بر روی پوست نمالید .پد را روی تمام نقاط پوست مثل بینی، گونه ها آرام آرام گذاشته تا پوست یکنواخت و یکرنگ شود.سعی کنید در این فصل از کرم پودرهای بسیار چرب و براق استفاده نکنید.

     
    پیشنهاد ویژه
    در باجه آنلاین سوال بانکی بپرسدر باجه آنلاین سوال بانکیت رو آنلاین بپرس!مشاوره,حل اختلافات زناشویی,مشاوره ازدواجچگونه برنامه ریزی صحیح درسی داشته باشیم؟ماسک،ماسک فیلتردار،ماسک سه لایهماسک زنانه پلنگی*تخفیف ویژه

    ۴- از مدادهای ابروی کاملا خشک نه روغنی و یا سایه های ابرو استفاده کرده و کمی به ابروها فرم دهید.استفاده از مدادهای چرب در اثر گرما باعث رنگی شدن اطراف ابروها شده و آنها را مصنوعی نشان خواهد داد.

     

    ۵- کمی هم ریمل ضد آب آنهم تنها به پلکهای بالایی زده که در اثر گرما زیر چشمها و گاهی هم پشت پلک سیاه نشود و آرایشتان به همان تمیزی اول باقی بماند.بهتر است شب هنگام خواب با یک مداد مشکی خطی سیاه داخل چشمها بکشید تا این سیاهی لابه لای مژه ها رفته و کاملا طبیعی به چشمها فرم داده، آنها را زیباتر نشان دهد و دیگر شما نیاز به کشیدن خط چشمهای براق و چرب هم نخواهید داشت.

     

    ۶- رژ گونه را به آرامی با برس مخصوص آن روی گونه ها زده و باز با پد بنکیک آن را پخش کنید تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبیعی تر به نظر آیند و مرزی ایجاد نشود.

     

    ۷- برای زدن رژ لب و ماندگاری بیشتر آن بهتر است هنگام پنکیک زدن لبها را نیز با پودر پنکیک همرنگ پوست درآورید و سپس از یک مداد لب نه چندان چرب که زود پاک شود و نه چندان خشک که باعث ترک ترک شدن لب شود استفاده کرده و پس از کشیدن دور لب خوب رنگ مداد را روی لبها پخش کنید و سپس از رژ لب که بهتر است از نوع مات و خشک باشد استفاده نمایید .این خط لب شماست که بر روی پنکیک باعث دوام و ماندگاری بیشتر رژ بر روی لبها خواهد شد .هر چند رژ لب شما حتی از نوع براق یا چرب باشد و کم کم پاک شود اما رنگ لب شما بخاطر مدادلب بیرنگ و پاک نخواهد شد.

    ۸- موها را ترجیحا جمع کنید و یا از مدلهای نیمه جمعی که پشت گردن بسته باشد استفاده نمایید تا از گرم شدن و عرق کردن جلوگیری شود .

     

    «تفکر در فصل فصل زندگیم، مثل تغییر فصلهای خداوندی در من زیبایی می آفریند»

    بهترین ماسک های صورت تهیه شده از حنا
    اگر به ظاهر خود اهمیت ندهید و به خودتان نرسید ، روند پیری بسیار سریع تر از چیزی که باید ، پیش می رود اما با استفاده از این ماسک های حنا می توان شادابی و جوان سازی پوست را افزایش داد و روند پیری را تا حد زیادی به تعویق انداخت.

    حنا از دوره پیامبر اکرم (ص) در میان مردم محبوب بود و رواج داشت . حنا در بسیاری از مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دارای مزایای بی شمار و عدم وجود عوارض جانبی است.

    زنان هر روزه با افزایش سن مدام به چین و چروک های صورت خود نگاه می کنند و می خواهند که جوان و زیباتر به نظر برسند اما نمی توان با طبیعت مبارزه کرد زیرا هر چه سن بالاتر می رود ، اپیدرم پوست نازک تر می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به مرور زمان باعث چروک خواهد شد . در این قسمت از نمناک ، در مورد طرز تهیه و چگونگی استفاده از ماسک صورت حنا صحبت خواهیم کرد.

    برخی مزایای استفاده از حنا برای سلامتی :
    تسکین التهاب
    از بین بردن بیماری های قارچی پوست
    خواص ضد باکتری
    کمک به تمیز کردن و سفید شدن پوست
    تغذیه رسانی به پوست
    محصولی کاملا طبیعی و سازگار با محیط زیست
    کمک به کاهش روند پیری پوست
    کمک به کاهش آکنه و جوش و ...
    کمک به رفع لکه های سیاه روی پوست
    متعادل کردن و روغن پوست های بسیار چرب
    رفع مشکلات پوستی

    حتی اگر چنین مشکلاتی را روی پوست تان ندارید هم می توانید از ماسک حنا برای پیشگیری و یا به عنوان تونیک صورت استفاده کنید . قبل از اعمال هر گونه ماسکی ، ابتدا باید پوستتان را طی مراحلی آماده کنید.

    به مدت 15 دقیقه صورتتان را بخور دهید و سپس پوست را ماساژ دهید و صابون را روی آن بمالید.
    بعد کف را بشویید و ماسک را روی پوست مرطوبتان اعمال کنید.
    این مرحله مقدماتی به مرطوب شدن پوست کمک می کند و جذب ماسک را بیشتر خواهد کرد و حساسیت احتمالی نسبت به آن را از بین خواهد برد.

    با بخور دادن ، منافذ پوست باز می شوند و رسوبات و چربی های انباشته شده راحت تر از بین می روند.

    بخور داغ همچنین گردش خون را افزایش می دهد و باعث عملکرد طبیعی غدد چربی خواهد شد.

    ماسک های رایج حنا برای پوست صورت
    در این قسمت معروف ترین ماسک ها را به شما معرفی می کنیم که قادر است با مشکلات پوستی در هر نوعی از پوست مبارزه کند اما قبل از آن باید به نکات زیر توجه داشته باشید . دقت کنید که در تمامی موارد از حنای بی رنگ استفاده کنید.

    1. پاکسازی و کوچک کردن منافذ پوست با ماسک حنا:

    حنای پودر شده را 30 دقیقه در آب بریزید و سپس کمی پودر پروتئین به آن اضافه کنید و ماسک را به صورت خود بزنید و صبر کنید تا پوستتان به طور کامل خشک شود و در نهایت با آب سرد بشویید.

    2. آرام کردن پوست با ماسک حنا :

    برگ حنا را به اندازه یک قاشق غذاخوری داخل آب جوش بریزید و بعد از یک ساعت 1 قاشق چای خوری روغن جوجوبا به آن اضافه کنید . 20 دقیقه ماسک را روی صورتتان قرار دهید و بعد با آب گرم شستشو دهید.

    خواص حنا برای پوست

    3. استفاده از ماسک حنا به عنوان تونر :

    2 قاشق غذاخوری حنا را داخل آب گرم بریزید و یک بافت کرمی ایجاد کنید و سپس بعد از خنک شدن ، آن را صورتتان بزنید و بعد از شستشوی آن از یک ماسک تقویت کننده استفاده کنید.

    4. ماسک حنا برای لیفت و جوانسازی :

    حنا را با چند قطره روغن ضروری ترکیب کنید و به پوست صورت بزنید.

    5. پاکسازی کلی و عالی پوست صورت با ماسک حنا :
    حنا و خاک رس سفید را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید و با کمی آب آن را خمیر کنید و سپس ماسک حنای بدون رنگ را به صورت بزنید و اول با آب گرم و بعد با آب سرد شستشو دهید و بعد از هر بار شستشو نیز به صورت خود کرم بزنید.

    ماسک صورت حنا برای جنس های مختلف پوست
    ماسک حنا مناسب پوست خشک
    مواد لازم:

    حنای خمیر شده
    کرم اسیدی
    ویتامین آ
    آب
    طرز تهیه :

    تمام موارد بالا را با یکدیگر ترکیب کنید ، برای اثربخشی بیشتر می توانید کمی روغن زیتون را نیز به آن اضافه کنید.

    ماسک حنا و ماست برای پوست چرب

    https://elanza.com/mag/brand-cosmetic-brush-set/
    مواد لازم :

    حنای خشک
    عسل
    آب داغ
    کفیر
    ماست
    طرز تهیه :

    این مساک بهترین نوع برای زمان خواب است . 1 قاشق غذاخوری حنای خشک را با 15 میلی لیتر عسل ترکیب کنید و به پوستتان بزنید . برگ های بی رنگ حنا را نیز داخل آب داغ و کفیر بریزید و با ماست ترکیب کرده و ماسک جدیدتری بسازید.

    برای پوست های ترکیبی از آب داخل ماسک استفاده نکنید.

    حنا برای لکه پوست

    ماسک حنا برای پوست های معمولی
    مواد لازم:

    حنای طبیعی
    موز
    کرم اسیدی
    زرده تخم مرغ
    طرز تهیه :

    این ماسک بویی عالی دارد . 1.5 قاشق غذاخوری حنای طبیعی را با 20 میلی لیتر کرم اسیدی ، 1 زرده تخم مرغ و کمی پالپ موز ترکیب کنید و به مدت 20 الی 30 دقیقه روی صورتتان قرار دهید. سپس با آب گرم شستشو دهید.

    از بین بردن مشکلات پوستی با ماسک صورت حنا
    رسپی های زیادی هستند که پوست شما را جوان نگه می دارند . ماسک حنا برای صورت خواص جوانسازی دارد و برای از بین بردن نقایص پوستی به کار می رود.

    از بین بردن مشکلات پوستی نوجوانان
    بهم خوردن تعادلات هورمونی در نوجوانان یکی از عواملی است که روی پوست صورت آن ها تاثیر می گذارد و باعث بروز مشکلاتی از جمله آکنه ، چرب شدن منافذ و ایجاد لکه های تیره روی پوست می شود. در این موارد باید کمی حنا را با آب جوش مخلوط کنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست بزنید ، تا جایی ماسک را روی پوست نگه دارید که کامل خشک شود.

    پوستتان را در این مدت، چند دقیقه ای ماساژ دهید و سپس ماسک را با آب گرم بشویید و بعد به آن آب سرد بزنید و بعد از آن یک کرم تقویت کننده بزنید . بعد از چنین ماسکی حتی الامکان در معرض امواج فرابنفش قرار نگیرید. پس بهتر است که این ماسک را هنگام خواب استفاده کنید.

    رفع جوش و لکه

    پاک کننده آرایشی
    این ماسک به شما کمک می کند تا منافذ پوست را به خوبی تمیز کنید . در این روش باید 1 قاشق غذاخوری پودر حنا را با 1 قاشق چای خوری خاک رس مخلوط کنید و رنگ به دست آمده را برای انواع پوست زیر استفاده کنید :

    رنگ سفید یا سبز برای پوست چرب
    رنگ قرمز برای پوست های خشک و حساس
    رنگ آبی برای پوست های ملتهب
    اثر ضد التهابی
    مواد لازم :

    حنا
    آب داغ
    روغن ضروری مثل رزماری یا روغن درخت چای
    طرز تهیه :

    التهابات روی صورت مانند آکنه قابل از بین بردن است . کافی است که کمی حنا را با آب داغ ترکیب کنید و چند قطره روغن ضروری به آن اضافه کنید و لایه ضخیمی از آن را بعد از 15 دقیقه به مدت یک ساعت به پوست خود بزنید.

    ماسک حنا برای مبارزه با رنگدانه های پوست

    https://elanza.com/mag/baking-soda-mask/
    مواد لازم :

    ژلاتین
    آب داغ
    خیار
    دم کرده بابونه

    https://elanza.com/mag/brands-face-pancakes/
    طرز تهیه :

    برای لکه های رنگدانه صورت باید یک ماسک سفیدکننده استفاده کنید . 1 قاشق چایخوری ژلاتین را در آب داغ حل کنید و 2 قاشق غذاخوری خیار خورد شده و 10 میلی لیتر دم کرده بابونه را به آن اضافه کنید و سپس آن را چند دقیقه ای روی صورت خود نگه دارید و بعد از شستشو شاهد تغییر پوستتان باشید.

    منیع: نمناک

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 21 / 1 / 1400 - 23:55
    بازدید : 337
    برچسب‌ها :

    شاید با خودتان فکر کنید:«ناخن نوزادم فروشگاه اینترنتی بسیار نرم است، پس مهم نیست اگر آن را کوتاه نکنم.» اما شما سخت در اشتباهید. درست است که ناخن کودک تان نرم است، اما تیزی خود را دارد. نوزاد چون کنترل کمی بر دست هایش دارد، ممکن است صورتش را با ناخن های بلندش بخراشد. ناخن های کوچک او به سرعت رشد می کنند و لازم است دو بار در هفته کوتاه شوند. کوتاه کردن ناخن کوچولوهای تان کار دشواری نیست.

    برای گرفتن ناخن نوزاد یا هر کار دیگری مربوط به او معمولا از یک فرد با تجربه مثل مادر یا مادر همسرتان کمک بگیرید. کم کم خودتان دستتان می آید چه باید بکنید. به هر حال تجربه از هزاران مقاله و کتاب که بخوانید پرارزش تر و کاربردی تر است.

    اگر کودکتان نا آرام است و یا دستش را مشت می کند اصرار به گرفتن ناخن ها نکنید و این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

    اگر از خانواده هایتان دور هستید حتما از همسرتان کمک بگیرید.

    چگونه ناخن های نوزادم را بدون بریدن سر انگشتانش مرتب کنم؟
    بهترین زمان برای انجام این کار وقتی است که او خوابیده باشد. یک وقت خوب دیگر هم دقیقا بعد از حمام است که ناخن های نوزادتان نرم تر هستند. مطمئن شوید که نور کافی برای دیدن آنچه انجام می دهید دارید. از یک جفت قیچی نوزاد استفاده کنید یا ناخن گیری را بردارید که مخصوص انگشتان کوچک باشند.

    نوک انگشت را در ناحیه ی دور تر از ناخن فشار دهید تا از ریش ریش خرید شانه و برس شدن پوست جلوگیری کنید و همچنین یک چیز محکم مانند گیره یا کلیپس تان را در دست کودک نگه دارید. ناخن ها را با توجه به انحنای انگشت کوتاه کنید. ناخن های پا را مستقیم و از عرض کوتاه کنید. سپس از سوهان ناخن برای صاف کردن لبه های تیز استفاده کنید.


    پزشکان توصیه می کنند در هفته های اول زندگی نوزاد، تنها از یک سوهان استفاده کنید چون ناخن ها خیلی نرم هستند و کسانی که به تازگی پدر و مادر شده اند هم خیلی تصادفی پوست نوزاد شان را می گیرند.اگر تصمیم گرفتید زمانی که نوزادتان بیدار است به ناخنش شکل بدهید، از همسر یا دوست تان بخواهید که او را محکم نگه دارد تا در هنگام کارتان تکان تکان نخورد یا کسی باشد و حواسش را پرت کند. در این صورت شما فرصت پیدا می کنید دستانش را برای گرفتن ناختن و سوهان زدن آن نگه دارید.

    ناخن نوزادان

     

    بعضی از پدر و مادر ها با دندان خودشان ناخن های بچه را مرتب می کنند، که این کار می تواند میکروب ها را از دهان شما به هر خراش کوچکی که روی انگشت بچه وجود دارد انتقال دهد. شما نمی توانید آنچه را که انجام می دهید ببینید و باید متوجه باشید که انگشتان نوزادتان در مقایسه با دندان های شما خیلی کوچک و ظریف هستند.


    اگر سرانگشت نوزاد بریده شد، چطور خون آن را بند بیاورم؟
    اگر شما سرانگشت نوزادتان را بریدید خیلی خودتان را نگران نکنید چون این اتفاق برای خیلی از پدر و مادر ها رخ می دهد. به راحتی سرانگشت بریده را با آب سرد شستشو دهید سپس یک پارچه دورش بپیچید و با کمی فشار آن را نگه دارید. خونریزی معمولا ظرف چند دقیقه متوقف می شود. برای بانداژ کردن دست بچه وسوسه نشوید چون این احتمال وجود دارد زمانی که او انگشتش را در دهانش فرو می کند آن را دربیاورد که در نهایت منجر به خفگی نوزاد شود.

    همچنین پزشکان استفاده از نوار بانداژ مایع مخصوص نوزادان و کودکان نوپا را پیشنهاد نمی کنند چون احتمال این وجود دارد که آن را بمکند. اگر زخم فرزندتان طوری است که خونریزی اش بند نمی آید، باید او را پیش یک متخصص نوزادان ببرید.

     فرنچ ناخن چیست؟ فرنچ مانیکور چیست؟ در حقیقت واژه فرنچ یعنی فرانسوی، به فرانسوی ها با زبان انگلیسی فرنچ میگویند،و فرنچ مانیکور هم یعنی آرایش ناخن فرانسوی. خب حالا که معنی لغت فرنچ مانیکور را فهمیدیم به شما میگوییم فرنچ مانیکور چگونه است. فرنچ مانیکور یک آرایش ناخن است که در آن سر ناخن خرید  سوهان برقی  به رنگ سفید و کل ناخن هم بی رنگ یا صورتی یا طرح دار میشود.
    چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

    بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

     

    فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.

     

    برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

     

    آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

    در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه اي که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

     

    قلمو تمیز

    همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو هاي آن روی سطح لاک باقی نماند.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

     

    آغشته سازی

    همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

     

    صبوری در فرنچ

    در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

     

    پوشش بالا

    در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایي که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

    سوهان اسفنجی

    در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    مراحل فرنچ ناخن

     

    سوهان زدن

    برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

     
    پیشنهاد ویژه
    انواع جراحی زیبایی سینهمیخوای با اینستاگرامت کسب درآمد کنیسریع ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام

    لاک زدن

    یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    انجام فرنچ ناخن در منزل

     

    مراحل فرنچ ناخن در منزل

    ۱. ناخن هایتان را پاکسازی کنید

    در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد‌های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخنتان را از لاک و هرگونه آلودگی پاک کرده و سپس دست‌ها و ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی‌رنگ هم استفاده کرده‌اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست‌ها از آب سرد استفاده کنید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می‌شود که پس از سرد شدن دست‌ها، لاک به‌راحتی و خیلی زود از روی ناخن‌هایتان جدا شود.

     

    پاکسازی ناخن اولین مرحله از فرنچ ناخن در منزل

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    فرنچ ناخن در منزل

     

    ۲. به ناخن‌های خود شکل دهید

    با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند؛ و به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن ناخن هرچه بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن‌ها را از ته نگیرید که آن وقت نمی‌توانید فرنچ انجام دهید. سپس حسابی و به طور درست ناخن‌ها را سوهان بکشید.

     

    ۳. ناخن‌ها را مرطوب کنید و کوتیکول‌ها را بگیرید

    دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. می‌توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از هول دهنده‌ها یا پوشر کوتیکول‌های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. می‌توانید از سر فلزی ابتدای سوهان ناخن هم استفاده نمائید. سپس پوست‌های اضافی و کثیفی‌های بالای ناخن را ریموو کنید. به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت‌های ناخن شده و بد شکل می‌شوند.

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.p33777

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 16 / 1 / 1400 - 12:30
    بازدید : 338
    برچسب‌ها :

    شاید با خودتان فکر کنید:«ناخن نوزادم فروشگاه اینترنتی بسیار نرم است، پس مهم نیست اگر آن را کوتاه نکنم.» اما شما سخت در اشتباهید. درست است که ناخن کودک تان نرم است، اما تیزی خود را دارد. نوزاد چون کنترل کمی بر دست هایش دارد، ممکن است صورتش را با ناخن های بلندش بخراشد. ناخن های کوچک او به سرعت رشد می کنند و لازم است دو بار در هفته کوتاه شوند. کوتاه کردن ناخن کوچولوهای تان کار دشواری نیست.

    برای گرفتن ناخن نوزاد یا هر کار دیگری مربوط به او معمولا از یک فرد با تجربه مثل مادر یا مادر همسرتان کمک بگیرید. کم کم خودتان دستتان می آید چه باید بکنید. به هر حال تجربه از هزاران مقاله و کتاب که بخوانید پرارزش تر و کاربردی تر است.

    اگر کودکتان نا آرام است و یا دستش را مشت می کند اصرار به گرفتن ناخن ها نکنید و این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

    اگر از خانواده هایتان دور هستید حتما از همسرتان کمک بگیرید.

    چگونه ناخن های نوزادم را بدون بریدن سر انگشتانش مرتب کنم؟
    بهترین زمان برای انجام این کار وقتی است که او خوابیده باشد. یک وقت خوب دیگر هم دقیقا بعد از حمام است که ناخن های نوزادتان نرم تر هستند. مطمئن شوید که نور کافی برای دیدن آنچه انجام می دهید دارید. از یک جفت قیچی نوزاد استفاده کنید یا ناخن گیری را بردارید که مخصوص انگشتان کوچک باشند.

    نوک انگشت را در ناحیه ی دور تر از ناخن فشار دهید تا از ریش ریش خرید شانه و برس شدن پوست جلوگیری کنید و همچنین یک چیز محکم مانند گیره یا کلیپس تان را در دست کودک نگه دارید. ناخن ها را با توجه به انحنای انگشت کوتاه کنید. ناخن های پا را مستقیم و از عرض کوتاه کنید. سپس از سوهان ناخن برای صاف کردن لبه های تیز استفاده کنید.


    پزشکان توصیه می کنند در هفته های اول زندگی نوزاد، تنها از یک سوهان استفاده کنید چون ناخن ها خیلی نرم هستند و کسانی که به تازگی پدر و مادر شده اند هم خیلی تصادفی پوست نوزاد شان را می گیرند.اگر تصمیم گرفتید زمانی که نوزادتان بیدار است به ناخنش شکل بدهید، از همسر یا دوست تان بخواهید که او را محکم نگه دارد تا در هنگام کارتان تکان تکان نخورد یا کسی باشد و حواسش را پرت کند. در این صورت شما فرصت پیدا می کنید دستانش را برای گرفتن ناختن و سوهان زدن آن نگه دارید.

    ناخن نوزادان

     

    بعضی از پدر و مادر ها با دندان خودشان ناخن های بچه را مرتب می کنند، که این کار می تواند میکروب ها را از دهان شما به هر خراش کوچکی که روی انگشت بچه وجود دارد انتقال دهد. شما نمی توانید آنچه را که انجام می دهید ببینید و باید متوجه باشید که انگشتان نوزادتان در مقایسه با دندان های شما خیلی کوچک و ظریف هستند.


    اگر سرانگشت نوزاد بریده شد، چطور خون آن را بند بیاورم؟
    اگر شما سرانگشت نوزادتان را بریدید خیلی خودتان را نگران نکنید چون این اتفاق برای خیلی از پدر و مادر ها رخ می دهد. به راحتی سرانگشت بریده را با آب سرد شستشو دهید سپس یک پارچه دورش بپیچید و با کمی فشار آن را نگه دارید. خونریزی معمولا ظرف چند دقیقه متوقف می شود. برای بانداژ کردن دست بچه وسوسه نشوید چون این احتمال وجود دارد زمانی که او انگشتش را در دهانش فرو می کند آن را دربیاورد که در نهایت منجر به خفگی نوزاد شود.

    همچنین پزشکان استفاده از نوار بانداژ مایع مخصوص نوزادان و کودکان نوپا را پیشنهاد نمی کنند چون احتمال این وجود دارد که آن را بمکند. اگر زخم فرزندتان طوری است که خونریزی اش بند نمی آید، باید او را پیش یک متخصص نوزادان ببرید.

     فرنچ ناخن چیست؟ فرنچ مانیکور چیست؟ در حقیقت واژه فرنچ یعنی فرانسوی، به فرانسوی ها با زبان انگلیسی فرنچ میگویند،و فرنچ مانیکور هم یعنی آرایش ناخن فرانسوی. خب حالا که معنی لغت فرنچ مانیکور را فهمیدیم به شما میگوییم فرنچ مانیکور چگونه است. فرنچ مانیکور یک آرایش ناخن است که در آن سر ناخن خرید  سوهان برقی  به رنگ سفید و کل ناخن هم بی رنگ یا صورتی یا طرح دار میشود.
    چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

    بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

     

    فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.

     

    برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

     

    آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

    در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه اي که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

     

    قلمو تمیز

    همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو هاي آن روی سطح لاک باقی نماند.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

     

    آغشته سازی

    همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

     

    صبوری در فرنچ

    در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

     

    پوشش بالا

    در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایي که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

    سوهان اسفنجی

    در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    مراحل فرنچ ناخن

     

    سوهان زدن

    برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

     
    پیشنهاد ویژه
    انواع جراحی زیبایی سینهمیخوای با اینستاگرامت کسب درآمد کنیسریع ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام

    لاک زدن

    یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    انجام فرنچ ناخن در منزل

     

    مراحل فرنچ ناخن در منزل

    ۱. ناخن هایتان را پاکسازی کنید

    در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد‌های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخنتان را از لاک و هرگونه آلودگی پاک کرده و سپس دست‌ها و ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی‌رنگ هم استفاده کرده‌اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست‌ها از آب سرد استفاده کنید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می‌شود که پس از سرد شدن دست‌ها، لاک به‌راحتی و خیلی زود از روی ناخن‌هایتان جدا شود.

     

    پاکسازی ناخن اولین مرحله از فرنچ ناخن در منزل

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    فرنچ ناخن در منزل

     

    ۲. به ناخن‌های خود شکل دهید

    با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند؛ و به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن ناخن هرچه بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن‌ها را از ته نگیرید که آن وقت نمی‌توانید فرنچ انجام دهید. سپس حسابی و به طور درست ناخن‌ها را سوهان بکشید.

     

    ۳. ناخن‌ها را مرطوب کنید و کوتیکول‌ها را بگیرید

    دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. می‌توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از هول دهنده‌ها یا پوشر کوتیکول‌های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. می‌توانید از سر فلزی ابتدای سوهان ناخن هم استفاده نمائید. سپس پوست‌های اضافی و کثیفی‌های بالای ناخن را ریموو کنید. به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت‌های ناخن شده و بد شکل می‌شوند.

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.p33777

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 16 / 1 / 1400 - 12:30
    بازدید : 342
    برچسب‌ها :

    شاید با خودتان فکر کنید:«ناخن نوزادم فروشگاه اینترنتی بسیار نرم است، پس مهم نیست اگر آن را کوتاه نکنم.» اما شما سخت در اشتباهید. درست است که ناخن کودک تان نرم است، اما تیزی خود را دارد. نوزاد چون کنترل کمی بر دست هایش دارد، ممکن است صورتش را با ناخن های بلندش بخراشد. ناخن های کوچک او به سرعت رشد می کنند و لازم است دو بار در هفته کوتاه شوند. کوتاه کردن ناخن کوچولوهای تان کار دشواری نیست.

    برای گرفتن ناخن نوزاد یا هر کار دیگری مربوط به او معمولا از یک فرد با تجربه مثل مادر یا مادر همسرتان کمک بگیرید. کم کم خودتان دستتان می آید چه باید بکنید. به هر حال تجربه از هزاران مقاله و کتاب که بخوانید پرارزش تر و کاربردی تر است.

    اگر کودکتان نا آرام است و یا دستش را مشت می کند اصرار به گرفتن ناخن ها نکنید و این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

    اگر از خانواده هایتان دور هستید حتما از همسرتان کمک بگیرید.

    چگونه ناخن های نوزادم را بدون بریدن سر انگشتانش مرتب کنم؟
    بهترین زمان برای انجام این کار وقتی است که او خوابیده باشد. یک وقت خوب دیگر هم دقیقا بعد از حمام است که ناخن های نوزادتان نرم تر هستند. مطمئن شوید که نور کافی برای دیدن آنچه انجام می دهید دارید. از یک جفت قیچی نوزاد استفاده کنید یا ناخن گیری را بردارید که مخصوص انگشتان کوچک باشند.

    نوک انگشت را در ناحیه ی دور تر از ناخن فشار دهید تا از ریش ریش خرید شانه و برس شدن پوست جلوگیری کنید و همچنین یک چیز محکم مانند گیره یا کلیپس تان را در دست کودک نگه دارید. ناخن ها را با توجه به انحنای انگشت کوتاه کنید. ناخن های پا را مستقیم و از عرض کوتاه کنید. سپس از سوهان ناخن برای صاف کردن لبه های تیز استفاده کنید.


    پزشکان توصیه می کنند در هفته های اول زندگی نوزاد، تنها از یک سوهان استفاده کنید چون ناخن ها خیلی نرم هستند و کسانی که به تازگی پدر و مادر شده اند هم خیلی تصادفی پوست نوزاد شان را می گیرند.اگر تصمیم گرفتید زمانی که نوزادتان بیدار است به ناخنش شکل بدهید، از همسر یا دوست تان بخواهید که او را محکم نگه دارد تا در هنگام کارتان تکان تکان نخورد یا کسی باشد و حواسش را پرت کند. در این صورت شما فرصت پیدا می کنید دستانش را برای گرفتن ناختن و سوهان زدن آن نگه دارید.

    ناخن نوزادان

     

    بعضی از پدر و مادر ها با دندان خودشان ناخن های بچه را مرتب می کنند، که این کار می تواند میکروب ها را از دهان شما به هر خراش کوچکی که روی انگشت بچه وجود دارد انتقال دهد. شما نمی توانید آنچه را که انجام می دهید ببینید و باید متوجه باشید که انگشتان نوزادتان در مقایسه با دندان های شما خیلی کوچک و ظریف هستند.


    اگر سرانگشت نوزاد بریده شد، چطور خون آن را بند بیاورم؟
    اگر شما سرانگشت نوزادتان را بریدید خیلی خودتان را نگران نکنید چون این اتفاق برای خیلی از پدر و مادر ها رخ می دهد. به راحتی سرانگشت بریده را با آب سرد شستشو دهید سپس یک پارچه دورش بپیچید و با کمی فشار آن را نگه دارید. خونریزی معمولا ظرف چند دقیقه متوقف می شود. برای بانداژ کردن دست بچه وسوسه نشوید چون این احتمال وجود دارد زمانی که او انگشتش را در دهانش فرو می کند آن را دربیاورد که در نهایت منجر به خفگی نوزاد شود.

    همچنین پزشکان استفاده از نوار بانداژ مایع مخصوص نوزادان و کودکان نوپا را پیشنهاد نمی کنند چون احتمال این وجود دارد که آن را بمکند. اگر زخم فرزندتان طوری است که خونریزی اش بند نمی آید، باید او را پیش یک متخصص نوزادان ببرید.

     فرنچ ناخن چیست؟ فرنچ مانیکور چیست؟ در حقیقت واژه فرنچ یعنی فرانسوی، به فرانسوی ها با زبان انگلیسی فرنچ میگویند،و فرنچ مانیکور هم یعنی آرایش ناخن فرانسوی. خب حالا که معنی لغت فرنچ مانیکور را فهمیدیم به شما میگوییم فرنچ مانیکور چگونه است. فرنچ مانیکور یک آرایش ناخن است که در آن سر ناخن خرید  سوهان برقی  به رنگ سفید و کل ناخن هم بی رنگ یا صورتی یا طرح دار میشود.
    چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

    بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

     

    فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.

     

    برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

     

    آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

    در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه اي که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

     

    قلمو تمیز

    همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو هاي آن روی سطح لاک باقی نماند.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

     

    آغشته سازی

    همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

     

    صبوری در فرنچ

    در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

     

    پوشش بالا

    در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایي که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

    سوهان اسفنجی

    در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    مراحل فرنچ ناخن

     

    سوهان زدن

    برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

     
    پیشنهاد ویژه
    انواع جراحی زیبایی سینهمیخوای با اینستاگرامت کسب درآمد کنیسریع ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام

    لاک زدن

    یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    انجام فرنچ ناخن در منزل

     

    مراحل فرنچ ناخن در منزل

    ۱. ناخن هایتان را پاکسازی کنید

    در اولین مرحله از فرنچ ناخن در خانه، باید با استفاده از پد‌های مخصوص لاک پاک کن سطح ناخنتان را از لاک و هرگونه آلودگی پاک کرده و سپس دست‌ها و ناخن‌های خود را با آب و صابون بشویید. حتی اگر قبلا لاک بی‌رنگ هم استفاده کرده‌اید حتما این مرحله را انجام دهید. توجه داشته باشید هنگام شستن دست‌ها از آب سرد استفاده کنید، زیرا استفاده از آب گرم باعث می‌شود که پس از سرد شدن دست‌ها، لاک به‌راحتی و خیلی زود از روی ناخن‌هایتان جدا شود.

     

    پاکسازی ناخن اولین مرحله از فرنچ ناخن در منزل

     

    فرنچ,فرنچ ناخن,فرنچ مانیکور

    فرنچ ناخن در منزل

     

    ۲. به ناخن‌های خود شکل دهید

    با کوتاه کردن ناخن‌ها به اندازه دلخواه شروع کنید. دقت کنید همه یک اندازه باشند؛ و به خاطر داشته باشید برای فرنچ کردن ناخن هرچه بلندتر باشد بهتر است؛ یعنی هیچ گاه آن‌ها را از ته نگیرید که آن وقت نمی‌توانید فرنچ انجام دهید. سپس حسابی و به طور درست ناخن‌ها را سوهان بکشید.

     

    ۳. ناخن‌ها را مرطوب کنید و کوتیکول‌ها را بگیرید

    دست‌های خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و بگذارید برای ۱ یا ۲ دقیقه مرطوب شوند. می‌توانید کمی روغن نارگیل و یا نرم کننده در آن بریزید. سپس با استفاده از هول دهنده‌ها یا پوشر کوتیکول‌های ناخن را به آرامی به عقب بر گردانید. می‌توانید از سر فلزی ابتدای سوهان ناخن هم استفاده نمائید. سپس پوست‌های اضافی و کثیفی‌های بالای ناخن را ریموو کنید. به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از ته از بین ببرید، چون در این صورت بخش سفید دچار عفونت‌های ناخن شده و بد شکل می‌شوند.

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.p33777

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 16 / 1 / 1400 - 12:30
    بازدید : 337
    برچسب‌ها :

    گاهی اوقات از مدل کاشت ناخن فروشگاه اینترنتی خود راضی نبوده و یا به طور کل از کاشتن ناخن پشیمان شده ایم ؛ هرچند کاشت بسیار مد شده است و ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن های شما هستند اما بعد از چند هفته یا یک ماه، جدا کردنشان بسیار دردناک می شود.

    بهترین ایده همیشه این است که آن را توسط یک متخصص در یک سالن ناخن انجام دهید، اما زمان و پول معمولاً محدودیت واقعی محسوب می شود.

    اگر اینطور است، ما اینجاییم ساده ترین راه برای برداشتن ناخن کاشت در خانه را به شما آموزش دهیم پس با مطالعه دقیق این بخش از دنیای مد نمناک بهترین روش برای از بین بردن این ناخن های مصنوعی را بدون کمترین آسیب به بافت ناخن بیاموزید.

    برای برداشتن و جدا کردن کاشت ناخن در خانه چه کنیم؟
    وقتی بحث از بین بردن ناخن کاشت می شود، استون خرید اینترنتی قاب ابرو  بهترین نجات دهنده شما است این ماده شیمیایی قوی مایع را حل می کند و به شما کمک می کند به راحتی آن ها را از بین ببرید.من می دانم که شما به این فکر می کنید که یک چیز خیلی قوی است، اما برای پوست شما ایمن است.استون چیزی نیست که زیاد با پوست شما تماس پیدا کند، اما جدا از کمی خشکی و در برخی موارد نادر، کمی قرمزی، برای استفاده مناسب است.

    برداشتن ناخن کاشت

    برای برداشتن ناخن کاشت چه باید کرد؟
    7 روش خانگی برای برداشتن ناخن کاشت در منزل
    روش برداشتن ناخن کاشت با استون
    دو روش وجود دارد که شما می توانید با استفاده از استون، ناخن های خود را بردارید.

    روش 1: چگونه می تواتن ناخن های کاشت را با استفاده از استون و فویل آلومینیوم برداشت:

    وسایل مورد نیاز:

    استون، ناخن گیر ؛ بافر یا پولیش ناخن ،پنبه ،فویل آلومینیومی و ژل را تهیه کنید.

    مراحل:

    ناخن های کاشتتان را تا جایی که ممکن است کوتاه کنید.
    هرگونه برق ناخن و لاک را پاک کنید.
    ژل را روی پوست اطراف انگشتتان بمالید. حالا، پنبه را در استون خیس کنید و آن را روی ناخن هایتان بمالید.
    یک قطعه از آلومینیوم را جدا کنید و آن را بر روی پنبه قرار دهید تا در جای خود باقی بماند و دورش بپیچانید و 25-30 دقیقه صبر کنید.
    فویل آلومینیومی را به آرامی بردارید و ناخن کاشتتان هم باید با آن جدا شود. اگر شما احساس کردید هنوز مقاومت می کند، بارها این کار را تکرار کنید.
    برداشتن کاشت ناخن با فویل

    ریموو کاشت ناخن با فویل آلومینیومی
    روش 2: چگونه با استفاده از استون و آب گرم ناخن کاشت را برداریم:

    روش جایگزین دیگری برای استفاده از استون این است که به سادگی ناخن خود را در استون فرو کنید.

    وسایل مورد نیاز:

    استون ، چوب های نازک ،ژل ،ناخن گیر ، آب گرم ، موچین و دو عدد کاسه

    مراحل:

    ناخن های خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و زیر کوتیکول ناخنتان چوب های نازک را تاجای ممکن بکشید و حرکت دهید.
    یک کاسه را پر از استون کنید و یک کاسه دیگر با آب گرم پر کنید و کاسه حاوی استون را در داخل کاسه حاوی آب گرم قرار دهید تا گرم شود.


    هم اکنون مقدار زیادی ژل را روی پوست اطراف ناخن خود بمالید این کار از آن ها در برابر تاثیر سخت استون محافظت می کند.
    حالا ناخن های خود را در کاسه حاوی استون فرو کنید. 30-40 دقیقه صبر کنید.
    بررسی کنید که آیا ناخن های کاشتتان نرم شده اند یا خیر، و شما باید بتوانید با موچین آنها را به آرامی بکنید.
    اگر مقاومت می کنند، کار خاصی نکنید و آنها را برای مدت بیشتری در استون بگذارید.
    برداشتن ناخن کاشت با استون

    ناخن ها را در کاسه حاوی آستون بگذارید
    برداشتن ناخن های کاشت بدون استون:
    اگر نمی خواهید پوست شما با چیزی مثل استون تماس پیدا کند، می توانید این روش ها را امتحان کنید که به جای استون از چیزهای دیگری استفاده کنید.

    روش 1: چگونه می توان ناخن های کاشت را با استفاده از پاک کننده های عاری از استون برداشت:

    این کار کمی بیشتر طول می کشد، اما اگر نمی خواهید از استون استفاده کنید، لاک ناخن شما نیز می تواند کمک کند تا آن ناخن های سرسخت را از بین ببرید.

    وسایل مورد نیاز:

    پاک کننده غیر استونی لاک ناخن ، موچین ، کاسه ، ناخن گیر را اماده کنید.

    مراحل:

    ناخن های کاشتتان را تا جای ممکن کوتاه کنید.
    لبه های نوک تیزش را با موچین باز کنید.
    حالا استون را در یک کاسه بریزید.
    ناخن های خود را حداقل برای 30-40 دقیقه در پاک کننده لاک ناخن خیس کنید.
    زمانی که احساس می کنید ناخن شل شده، آن را به آرامی با موچین بکنید؛ اگر به راحتی جدا نمی شوند، برای مدتی بیشتر بگذارید بمانند.
    توصیه سریع: پاک کننده عادی لاک ناخن بدون استون بعد از مدتی تبخیر می شوند بنابراین بهتر است که پاک کننده لاک ناخن بیشتری را داشته باشید.

    ریموو کاشت ناخن در خانه

    روش جالب برداشتن کاشت ناخن بدون استون
    روش 2: چگونه می توان با نخ دندان ناخن کاشت را برداشت:

    از کمدتان نخ دندان را بیرون بیاورید. علاوه بر بهداشت دهانی شما، این نخ های قوی راه بسیار خوبی برای برداشت ناخن های کاشت است با این حال، این کار تنها توسط شما انجام نمی شود، پس مطمئن شوید که کسی را دارید که بتواند با آن، به شما کمک کند.

    وسایل مورد نیاز

    چوب نازک ،نخ دندان، را تهیه کنید.

    مرحله 1: مرحله فرآیند:

    زیر ناخنتان چوب را بکشید تا ورودی کمی زیر ناخن ایجاد کنید.
    از شخص دیگری بخواهید تا نخ دندان را از طریق مجاری ورودی حرکت دهد و با حرکت اره ای حرکت کند.این کار را ادامه دهید تا ناخن کاشت جدا شود.
    توصیه سریع: این روش بسته به آستانه درد شما می تواند کمی ناراحت کننده یا دردناک باشد.

    برداشتن ناخن کاشت با نخ دندان

    استفاده از نخ دندان برای برداشتن ناخن کاشت
    روش 3: چگونه می توان ناخن کاشت را با سوهان ناخن برداشت:

    یک راه دیگر برای خلاص شدن از ناخن های کاشت، سوهان ناخن است ؛ بله، کمی وقت گیر است، اما مطمئن هستید که پوست شما با هیچ ماده شیمیایی تماس پیدا نمی کند و کار نسبتاً مناسبی برای برداشتن ناخن های کاشت است.

    وسایل مورد نیاز

    بافر یا سوهان ناخن، چوب های نازک، ناخن گیر، قیچی ناخن، روغن تقویتی ناخن

    مراحل:

    اگر لاک دارید، کامل پاک کنید و تا جای ممکن ناخن سوهان برقی  هایتان را کوتاه کنید.
    اکنون سوهان ناخن را روی ناخن های کاشتتان بکشید. به سوهان کشیدن ادامه دهید تا احساس کنید به ناخن های واقعی خود رسیده اید.
    فقط مراقب باشید و قبل از اینکه بخواهید روی ناخن های واقعی خود را هم بکشید، متوقف شوید.
    اگر دیدید که برخی از آن هنوز بر روی ناخن های شما باقی می ماند، چوب را زیر ناخن کاشت بکشید تا جدا شود. دقت کنید که تنها قطعات کوچکی را در یک زمان زیرشان بکشید و سعی نکنید زیاد آن را باز کنید.
    توصیه سریع: این روش می تواند کمی برای ناخن های شما سخت و مضر باشد، برای همین در پایان به آن روغن ناخن بزنید.

    ریموو ناخن با سوهان

    برداشتن ناخن های کاشت بدون مواد شیمیایی
    روش 4: چگونه می توان ناخن کاشت را با کارت ویزیت لمینتی جدا کرد:

    اگر می خواهید ناخن های کاشتتان را بردارید، این یکی از سریع ترین راه هایی است که می توانید انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کیف خود نگاه کنید و یک کارت بردارید.

    چیزهایی که نیاز دارید:

    کارت لمینتی ؛ چوب های نازک

    مراحل:

    از چوب های نازک برای بلند کردن لبه های ناخن های کاشت و ایجاد یک ورودی کوچک استفاده کنید ؛ حالا این کارت را بردارید و آن را به قسمت ورودی بین ناخن خودتان و ناخن کاشتتان ببرید و فشار آرامی را در یک حرکت به سمت بالا اعمال کنید. این کار را در زمانی انجام دهید که از پاره کردن ناخن واقعی خود اجتناب کنید و ناخن ها باید درست از جایشان خارج شوند.

    نکته سریع: شما همچنین می توانید از کارت اعتباری جای یک کارت بیزینسی لمینتی برای این روش استفاده کنید.

    آموزش برداشتن ناخن کاشت

    ریموو کاشت ناخن با چوب و کارت ویزیت
    روش 5: چگونه می توان از آب گرم برای برادشتن ناخن کاشت استفاده کرد:

    این یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های برداشتن این ناخن ها است. همچنین ایمن ترین روش نیز می باشد.

    وسایل مورد نیاز

    آب گرم، سوهان ناخن، چوب های نازک و ناخن گیر را مهیا کنید.

    مراحل:

    ناخن ها را تا حد ممکن کوتاه کنید و لبه های آن را با چوب نازک کمی باز کنید.
    آب گرم را در یک کاسه بریزید ؛ دقت کنید که درجه حرارت به همان اندازه که شما باید برای مدت طولانی خیس کنید، راحت باشید.
    ناخن های خود را در آب گرم به مدت حداقل 30-40 دقیقه خیس کنید تا چسب حل شود. سعی کنید در یک زاویه که آب گرم از طریق مجاری ورودی که با چوب نازک خود ایجاد کرده اید، نفوذ کند. اگر ناخن ها کنده نشدند، کمی آب گرم اضافه کنید و به مدت بیشتر در این حالت بمانید.
    نکته سریع: همانطور که باید برای مدت طولانی خیس کنید، آب به تدریج سردتر خواهد شد پس آب را مدام و مجددا گرم کنید.

    روش جداکردن ناخن کاشت

    آسان ترین و ایمن ترین روش جدا کردن ناخت کاشت
    نکات مهم و اقدامات احتیاطی در هنگام برداشتن ناخن های کاشت
    تحت هیچ شرایطی، سعی نکنید ناخن های خود را با زور بکنید.
    ممکن است ناخن واقعی شما بشکند و باعث عفونت یا خونریزی شود که بسیار دردناک خواهد بود.
    اگر قصد دارید روش هایی را امتحان کنید که شامل استون هستند، دقت کنید که هیچ آتشی در اطراف شما وجود نداشته باشد، چون استون به شدت قابل اشتعال است.
    هم چنین در بیشتر موارد، اثرات جانبی استون شامل کم آبی پوست و چروک پوست به طور موقت است، چون ترکیب شیمیایی قوی است.
    اگر احساس سوزش می کنید و یا قرمزی جدی دارید، زخم خود را فشار ندهید و به دنبال کمک حرفه ای باشید.
    از یک روغن ناخن بعد از کارتان استفاده کنید هم چنین این روش ها می توانند واقعا بر روی پوست تاثیر داشته باشند، بنابراین مرطوب کننده ملایم را بعد از این فرآیند اعمال کنید.
    پس از برداشتن ناخن کاشت، چسب باقی مانده و یا باقیمانده ناخن کاشت که بر روی ناخن واقعی شما باقی می ماند را با سوهان پاک کنید و از بین ببرید ؛ این فرآیند معمولاً زمان زیادی را می گیرد بنابراین صبر داشته باشید و در جایی بنشینید که بتوانید به راحتی در آنجا بمانید.
    بعد از این که ناخن های خود را برداشتید، حداقل یک هفته صبر کنید و به ناخن های خود اجازه دهید تا قبل از انجام کار بعدی کمی تقویت شوند.

    مدل ناخن متناسب با انگشتان دست
    وقتی ناخن ها را مانیکور می کنید باید در انتخاب مدل ناخن توجه داشته باشید ولی آیا می دانید که بهترین مدل برای انگشتان شما کدام است. به همان اندازه که رنگ و طرح ناخن برایتان مهم است، فرم ناخن هایتان هم باید متناسب با انگشتان تان باشد در غیر این صورت دستهایتان جذابیت خود را از دست خواهند داد. اگر دوست دارید بدانید که چه مدل ناخنی به دستهای شما می آید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
    انواع مدل ناخن
    مدل ناخن مربعی
    خیلی از خانم‌ها تمایل دارند که ناخن‌های خود را به شکل مربع مانیکور کنند این شکل از مانیکور ناخن حالت کشیده و زیبایی را برای ناخن‌ها به وجود می آورد و طراحی بر روی آن‌ها هم به زیباترین شکل ممکن دیده خواهد شد.

     

    این مدل با اضلاع موازی و زوایای تیز یا گرد یک مدل فرنچ کلاسیک است. مدل مربعی برای ناخن هایی که بستر بزرگی دارند مناسب است. چون مدل مربعی ناخن های کوچک را کوتاه و پهن نشان می دهد. برای بدست آوردن مدل آن، باید دو ضلع جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان کنید و لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد.

     

    زمانی که مربع کاملی بدست آوردید، سنباده را بردارید و دو گوشه تیز آن را انحنا دهید البته این نوع مدل از ناخن، ناخن هایی با اندازه های کوتاه است که سری صاف دارد. این مدل از ناخن ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم ها برخوردار است.

     

    به دلیل احتمال کمتر شکستگی، فرم راحت تر و پذیرش بالاتر اجتماعی، در کشور ما این نوع از فرم ناخن بسیار مورد پسند می باشد. کسانی که ناخن هایی کشیده دارند، جز طرفداران این مدل هستند. برای لاک ناخن هایتان هم ما رنگی روشن، جیغ و براق را به شما پیشنهاد می دهیم.

     

    مدل ناخن, چگونه ناخن های پهن را کشیده کنیم, چگونه ناخن های گرد را کشیده کنیم
    مدل ناخن مربعی

    مدل ناخن بادامی
    ناخن های بادامی شکل در قسمت بالای خود باریک تر می شوند. گر چه این مدل برای ناخن های کوتاه مناسب نیست ولی برعکس روی انگشتان بلند و کشیده بسیار زیبا و جذاب است. از آنجا که این مدل ظریف و کشیده است، اگر انگشتانی باریک و بلند دارید، حتما آن را امتحان کنید. اگر خواستید که ناخن هایتان را به این شکل سوهان بکشید و لاک بزنید، پیشنهاد ما به شما لاک هایی به رنگ های خنثی یا کمرنگ با طرح های هنری است.

     

    مدل ناخن, چگونه ناخن های پهن را کشیده کنیم, چگونه ناخن های گرد را کشیده کنیم
    مدل ناخن بادامی

     

    مدل ناخن گرد
    مدل گرد بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند ناخن هایشان کوتاه و طبیعی دیده شود. این مدل ناخن های شما را باریک و بلندتر نشان خواهد داد بنابراین برای کسانی که انگشتان کوتاه و پهنی دارند، مناسب است ولی برای کسانی که دارای انگشتان تان باریک هستند مناسب نیست.

     

    این مدل ناخن برای خانم های شاغل که زمان کمی برای گذراندن در آرایشگاه دارند مناسب است. همینطور این مدل ناخن به علت کوتاهی نیاز به مراقبت کمی دارد. باید بدانید که شما هیچ محدودیتی در انتخاب لاک خود ندارید و هر رنگی را می توانید انتخاب نمایید چرا که هر رنگ لاکی با این طرح ناخن جور در می آید.

     

    مدل ناخن, چگونه ناخن های پهن را کشیده کنیم, چگونه ناخن های گرد را کشیده کنیم
    مدل ناخن گرد

     

    مدل ناخن بیضی- مربع
    مدل بیضی- مربعی یکی از ظریف ترین اشکال ناخن است که با سمباده ناخن های بلند و با ادغام مدل شیک بیضی و مدل مربع به دست می آید. این مدل ناخن برای کسانی که ناخن های بلند و باریک دارند، مناسب است.

     
    پیشنهاد ویژه
    بهترین مولتی ویتامین برای افزایش وزنارزان ترین و بهترین روش جذب فالووردیگه نگران تموم شدن شارژ گوشیت نباش

    برای اینکه ناخن هایتان را به این مدل در آورید ابتدا ناخن خود را به شکل مربع کامل درآورید و اضلاع جانبی آن را صاف و موازی کنید. زوایای تیز را سنباده بکشید تا گرد و منحنی شود ولی ناخن تان را طوری گرد نکنید که از مدل مربعی بیفتد. هر رنگ لاکی، از رنگ های کمرنگ و ملایم گرفته تا رنگ های جیغ و پر رنگ برای این مدل از ناخن زیبا است.

     

    مدل ناخن, چگونه ناخن های پهن را کشیده کنیم, چگونه ناخن های گرد را کشیده کنیم
    مدل ناخن بیضی مربع

     

    مدل ناخن بیضی
    مدل بیضی ناخن از مدل هایی است که هم برای انگشتان کوتاه و پهن هم برای انگشتان بلند و کشیده مناسب است. این مدل تقریبا شبیه به مدل بادامی است با این فرق که باید قسمت بالای آن را پهن تر سوهان بکشید. چنانچه این مدل را برای انگشتان تان استفاده کرده اید، از لاک هایی با رنگ های پاستلی و طرح های هنری برای تزیین آن استفاده کنید.

     

    مدل ناخن, چگونه ناخن های پهن را کشیده کنیم, چگونه ناخن های گرد را کشیده کنیم
    مدل ناخن بیضی

     

    بادامی -تیز
    این مدل جدیدا در اروپا و سراسر دنیا معروف شده است و برای ناخن های کوتاه و انگشتان لاغر مناسب است و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این مدل آوانگارد در بین ستاره هایی مانند فرگی و لیدی گاگا بسیار محبوب است. با آنکه برای ظاهر روزانه و روتین مناسب نیست، اما می توان کمی تغییر در آن ایجاد کرد و آن را شیک تر کرد. اضلاع ناخن خود را مساوی و موازی سوهان کنید و کم کم نوک آن را باریک کنید تا به اندازه دلخواهتان برسد.

     

     

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86.p24433

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 16 / 1 / 1400 - 12:25
    بازدید : 299
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 92
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه